Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán csak annyit, hogy ha szeretsz fagyban is motorozni, kerüld a műanyag csatos változatokat.
Eladtad?
Szerintem a KTM a 90-es években szerzett rossz hírnevét kell, hogy leküzdje.
Ez a mozgalom szerintem csak azért alakult így,mert a nagy japánrajongók hitetlenkednek a KTM megbízhatóságában!Ez olyan amikor megvettem életem első Alfájat (164 v6 TB) mindenki azt mondta,hogy akkor innentől arra keresek.Aztán volt nézés,mert 2 év után úgy adtam el,hogy egy vízpumpát cseréltem.Aztán jött 156 jtd ott aztán a pdtdi fanok mondtak el minden fasznak.És jött 1,5 év probléma mentesség.Most Isten vagyok mert golf tdi-m van
Van,jó csimma
Sidi cross-csizmával kapcs.kinek van valmi infó.tapasztalat?
Hagyd őket békén :)
úgysem értik, miről beszélsz :))))

(asszem én se kapok kölcsön többet senkitől KTM-et... :S )
Nekem semmi bajom velük, nagyon szívesen megyek bármelyikkel.
Pézsmáé kimondottan tetszik, vagy az SXF250 is jó volt, stb... Csak furcsálom ezt a fajta KTM-pride mozgalmat, olyan nekem, mint a Suzuki Swift-tulajok sértődékenysége
Én gondoltam rá,hogy reagálok,de nem,mert Keme is tudja,hogy milyen jó motor és különben sem vagyok már KTM tulaj
Reméltem hogy erre ugrani fogtok
Nagyon igyekeztem hogy minél kevesebb karakter felhasználásával minél több topictársnak bírjak beszólni...
Marha érdekes ez a kisebbségi komplexussal kombinált folyamatos bizonyítási kényszer, amivel a ktm-esek folyton küzdenek, és ha kell ha nem, egyfolytában próbálják bizonyítani, hogy az osztrák márka igenis van olyan minőségű, mint a japánok, még ha senki sem kérdezi vagy utal rá, akkor is
A szenvedélyesebbje egészen odaáig ragadtatja magát, hogy a ktm még JOBB is
Huh...ezt kár volt kijelenteni, ez fájni fog nekik...de gyorsan melléd is állok!
Egy KTM-ről nem lehet egy egyszerű eldőléssel csak úgy letördelni alkatrészeket ...ez nem japán
Ami nem esik le róla magától az már elég jól oda van csinálva a helyére
Mondhatni Borsó-biztos a szerkezet
betojtál, mi? :))))
mondjuk én is féltem, hogy ha letörök róla valamit, vajon hány havi fizetésembe fog kerülni :O :DDD
az tenyleg az volt...
Mi történt vele?
Én már láttam Borso-t KTM-en. Durva volt.
a csavar az 8-as kapupánt, a szeges az 6,3-as önmetsző D-fejű, vagy Reiser, de az drágább, viszont kicsit jobb, hátra hosszabb lánc kell 1,5 szemmel, dupla belsővel kell szerelni és annyi.

jo motorozást.
Miért szegény? Neki már jó (legalábbis aszongyák)...
Nagyon jó srác volt,nekem nagyon sokat segített,el se akarom hinni.
Szegény kedveltem őt.
Akkó,maradjon
teeeeeeeeee
Jól elvertem