Jaja, komolyan vettem a favágást, csak addig nem zaklatlak, amíg nem jön be annyi lé, hogy aszongyam, na gyerünk a balatonra, kivágjuk a fákat, kicsengetem a fáradozás/ aitokat/ odat, eszünk valami jót, meg rendelünk rúdon táncoló csajokat...
Tény, hogy szét vagyok szórva, de mit hagytam ki?..
mi a jo valasz maszta, most cserelek lancot, legalabb legkozelebb kifigyelem :-)
bar igy is kivagtam mar egy szemet, nem volt hova fesziteni, meg az a totykolos gazos tipus vagyok :-9, laza, mint a rigalánc, hehe
nem viccelek. haver hoz valahonnan valami szar-fos zsirozo spray-t, ha elfogy akkor a tecsos zsirozo spray-al nyomom ,ha az is elfogy, akkor fáradtolaj ..... mx520did, 1.5éve bírja, lassan cserés :-)
gyorsasági persze kapja a normál láncspray-t, de az más tészta ....
Szerintem igazából elég csak két dolgot megnézni,mégpedig azt hogy betudod-e állítani a megadott feszességet a láncfeszítővel,a másik pedig az hogy nincs-e szakaszosan megnyúlva a láncod.Ha körbetekered a kereket folyamatosan,és nagy eltéréseket tapasztalasz a feszességen akkor elhajinthatod.Amúgy azt megnézném hogy minden gondozás nélkül azonos igénybevételeknél ugyan azt bírja egy lánc mint egy gondozott.Ha nincs szakaszosan megnyúlva a láncod akkor a láncfeszítő helyzetéből tudsz következtetni hogy meddig bírja még.
Hol volt, holnemvolt, volt egyszer 1 vita a motorápolásról..
Adott 1 trehány, aki "sosem" ápolja, keni, a motort se kíméli, és 1 másik aki full precíz, és a motort is, mint a hímes tojást.. A két lánc "nagyságrendileg" ugyanazt teljesíti.. Ugyanaz a garázs, a precíz a motoros vezető, vagyis a futásteljesítmény, körülmény, használat is közel azonos.. Sztem kinek-kinek a saját meggyőződését kell követni.. Csakhogy valamikor mégiscsak kivágjad a balatonon feleslegessé vált fáimat, válaszolok... / próbálok megfelelni.. /
A görgők kopásának szemrevételezése, mennyir koptak el, majd "félbehajtott" állapotban "kinyújtani", ha karikába hajlik, az már rossz... Továbbá: szemek hosszirányba mennyit mozognak, kb. mint a keresztszalag kérdés... S ha ezek rendben vannak, csak a saját megnyugtatásunk érdekében, felszerelt állapotban körbeforgatva a kereket, szakaszonként ellenőrizzük a feszességet, nincs e részlegesen megnyúlva.. Figyeljünk a hátsó kerék egyenes futására, láncvezető-görgők meglétére, állapotára, láncfeszességre, lánckerekekre... Mit gondol májsztro, kaphatok egy kettest?!... Nekem a kedvenc témám a levegőszűrő olaj... Na Ámen...
ki tudja a választ arra a kérdésre hogyan állapitjuk meg egy 520-as láncrol hogy az élettartalmának melyik részén jár, és mikor van vége az életének, ?
akkor sorry, azt hittem komolyan gondolod ezt a homok és viztaszito dolgot
a ringes láncoknak azért hosszab az élettartalma mert a görgő rész közé nem engedi bejutni a sarat a ring, plussz belűl van benne az a specko fehér zsir amit meg nem enged hogy kijöjjön,
ezt a zsirt feloldhatja a brigécol, felesleges mosogatni,,
bár az a zsir csak kb a lánc élet tartalmának a feléig van benne utána elmegy borért.
Szevasztok!
Köszi a tegnapi edzést, aki ott volt, azóta 3 tünetegyütes jellemzi az életem: Meghúzott bal boka (a végén a homokbúvár-figura következménye), izomláz mindenhol (a tarajas "supercross" rész miatt) és letörölhetetlen vigyor (az egész nap miatt).
Jó volt. Érdemes ÉLNI.
Homok, és víztaszító....... Szerinted én ezt komolyan írtam? Meg hogy "örök élet"? Esküszöm, hogy mindenre tudtam volna gondolni, csak arra nem, hogy ezt pont Te - akinek motoros múltja (és jelenje) van - veszed komolyan, vagy hogy egyáltalán elgondolkodsz rajta! ....ááááááááááááááááááá
Az "O"-gyűrűs láncnak szerinted mi baja lesz mondjuk a brigécioltól? Én pl. azzal mosom és kurvául semmi baja sincs. ...és eztán sem változtatok a szokásomon!
Nem-nem, még szabad az első hely, én a kanadai barkácsadón hallottam csak, hogy az ilyen típusú Nőknek ilyen lehet.. Nameg magamból kiindulva, bottal sem piszkálnám meg...
a másik fórumon már írtam neked, hogy nem nagyon kapsz hozzá csapágy boltban.
Kikerestem a WR 450 2004-eshez a megfelelő típusokat.
PROX (26.210072) lengővilla felújító szett 16.460.-Ft
PROX (26.110065) himba felújító szett 21.350.-Ft
Ha ezek nincsenek raktáron, akkor PIVOT WORKS-ból tudok adni, csak az picit drágább.
ezek a termékek is fennt vannak a webáruházban.
egy O-ringes, X-ringes, láncot SOHA nem szabad oldoszerekkel mosogatni, max sterimob, DE azt sem két centiről...
arra a homok-föld és viztaszito láncspayre kiváncsi lennék, melyik bolygon találták fel,? hol lehet ilyen mindent biro sprayt kapni?
egy láncspay max arra jo hogy mikor motorozás végén letámasztod a motort , vagy mosás után a láncot lefujod vele és nem fog elkezdeni rozsdálni ezáltal nő az élettartalma, egy kicsit.
aztán mész 2 kört és már az emléke sincs rajta, mielött még valaki azzal a hűlyeséggel jönne hogy az övé még akkor is az egész oldala mindenhol faszán lánc spray-s, annak űzenem hogy a nézze meg a görgöket, meg a lánckerék fogakat, merthogy a lánc nem az oldalával dolgozik...
kb ennyi,, mielött még tulzásokba esik valaki mindent biro láncspay reklámban ...
Tartós? Ha kimész pályára, majdnem mindegy, hogy milyennel volt befújva, úgy is tiszta dzsuva lesz, beleragad a homok, föld, sár. Ha mosod a gépet, akkor ildomos a láncot is kimosni mindig, azt meg úgy is valami oldószerrel kell, tehát szinte mindegy, hogy mennyire tartós, ha le kell mosnod. A kenőképessége legyen jó, hogy amikor kimész vele kenje a láncot, aztán ennyi! ...szerintem! Vagy használj homok, föld, víztaszító lánc-sprayt és akkor mindegy mennyit motorozol, mindig úgy fog kinézni, mint ha akkor bontottad volna ki a csomagból. Ja és utána már többet kenni se kell, az örök élet!
Izomláz derékban, váll, láb részen
Jobb kar lehorzsolva a kormányon átvetődés következtében
Izgalom, hogy mikor megyünk már megint
Ezt a mély homokos témát még át kell venni jópárszor...