Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez így van....volt húzva vagy gyári?
olyan jól viselték ha megpiszkálták őket. csoda egy motor az a 20v turbo
ha szereztél, passzolj már át pár darabot
Vagy olyan részt kell keresni amin egyértelmű a jel fogadása....csak olyat kérdezek aki már használta is..téged
zacskóstúl betömöm a pofádba, aztán rágód6sz
majd ha jó idő lesz, motorozunk akkor nem is leszünk itt
ilyen hangot semmi nem adott soha, és nem is fog...
Szeretnék venni ...de kiváncsi vagyok a hibáira...ki lehet-e küszöbölni vagy mást kell nézni...
aggyá gumicukrot köcsög
5henger. de jó gépek voltak azok...
ezt most miért kérded?
Igen, erre már rázuhantam.. Na sebaj, biztos van olyan fórum, ahol motoroznak is..
Sajnos meghalt. Előzés közben szétroppant benne egy valszeg hibás gyertya, és átlyukadt a dugó, lerendezte a hengert, hajtókart, szelepeket. 3 hengerrel befejeztem az előzést, és hazaballagtam vele, füstbeborítva a tájat.
nekünk meg egy 120L volt szép zöld
elektromos ablakemelővel minden elképzelhető dolog volt benne csak napfénytető nem

előtte trabant volt ami "ki-be mozgatható" antennával lett eladva
Az sem rossz.
milyen messze volt a jeladó?
Cssshhhh! Erről NE itt! Felbosszantod az ápoltakat. Itt csak baromkodni lehet.
Nekem ilyen volt, bordóban, eredeti alufelnikkel:
http://www.geocities.com/Motor...
Mondjuk itt nemsokmindenkit érdekelnek hosszabban a műszaki dolgok, nekem félinfókból is baxxa a csőröm, mitől ragadhatott meg 2x aza vas, azta 25-öst csin. ugye? Bocs, de ennyire szétvagyok csúszva, a Tieddel miis a sztori a 250-essel?!
rumplis vlt a pálya és nem tudtam beállítani a szemeket, hogy meg találják 1mást
van ilyen győrben
de a LADA meg a Subaru népszerűbb
Nálam itt kezdődik az autó volt régen egy ugyan ilyenem hófehérben .
víkend:
holnap 125 szerelés, közben vágyakozás, hogy a 250-esem kész lesz, majd ha IGEN, akkor vasárnap Nyáregyháza
Mesélhetnél erről a laptimeres tapasztalatodról...rázós talajon nem olyan jó...mi volt a tünet