ne sírjál vazze
84 ben autószerelő voltam egy cégnél és úgymond jó fizetésem volt verte a 4000-ret éppen......de inkább a 3800 volt a jellemző....
volt sóroltpénzem 7200 ft ezt bevittem dorogra a kisműszakiba és havi 1600 ft-os otp részletre kihoztam a zemzét ...ami akkor kesbe 23.800 huf volt ...delux de dobfékes.....egy év múlva tettem rá a tárcsa szettet...piros színben pompázott a gépsas.....kár hogy nincsenek fotók...
Értem, vagyis nem vitte vissza az üres üvegeket.. Persze elszólta magát, mert sztem '84-ben télleg csak aranyifjak tudtak új mézest venni, ma "könnyebb hozzájutni" új mocchoz. Sztem.. Én '88-ban "garanciába visszavett" dugóhibás "viaszos" MZ-t tudtam venni Hungaroszervízes patenttel..
Te jó isten... Hát ezek a KTM es fijúkák valamit nagyon tudnak... ez gyönyörű... én tuti bevinném a szobámba és azzal aludnék Sárba?! tuti nem vinném... amúgy nekem nem nagyon kéne vadi új motor mert még a portól is félteném
Reggelt emberek Valakinek kell amerikából himba felújító? Ahogy néztem, az enyémhez 40 dollár... kicsit olcsóbb mint a 20ezer. Ha kell valakinek írjon és megbeszéljük a postát stb...
Morning.. Írhat Neked az emberfia, semmi válasz.. Vagy csak a búrámat nem bírod?! 84'-ben zsír új MZ?! Akkor az élet az első félidőben Neked kedvezett.. Milett azóta?!...
dév ezzel is nehéz az első kör ........aztán már könnyebb ha megkapja az első sárpöttyöket meg karcokat fasza kis gép lehet ez...olyan könnyednek tűnik....olyan 25-ös re hajaz .......ha olyan könnyed mint a huszonöcsi és olyan erős mint egy 250 akkor nagyon jó lesz neked....
haveromra is ráraktuk az ékg gépet mikor az első karikára bevitte a mocsárba ezt..... aztán túllett rajta......mindegyikünk túlvan egy dobozos motoron....igaz az enyém egy mz etz 250 volt 1984 februárban. de nektek sikerült az élet......azóta új mocim sose volt volt olyan ami 5 perces volt de vatta új csak az mz.....
A jó ló,tudja milyen a lovasa.Ezé,úgy gondolta elég az neked,és még píztárcádat is kedveli,nem dönt nyomorba,me nembirod szítforgatni Látod,milyen rendes mocid van!
öö lenne egy szemtelen kérdésem hogy elugrás előtt "lerugasztom"(nemtudom hogy hogy irják le szinte neve sincs) akkor ugráskor(levegőben) a lábaim elemelnek a lábtartótól magától mivel "lerugasztottam a motort" igy magasabbat meg gyorsabban ugrok (nem terheli a motort) ? igy van ez? HA NEM igy van akkor profik miért elemelnek a lábukat a lábtartókról?
84 ben autószerelő voltam egy cégnél és úgymond jó fizetésem volt verte a 4000-ret éppen......de inkább a 3800 volt a jellemző....
volt sóroltpénzem 7200 ft ezt bevittem dorogra a kisműszakiba és havi 1600 ft-os otp részletre kihoztam a zemzét ...ami akkor kesbe 23.800 huf volt ...delux de dobfékes.....egy év múlva tettem rá a tárcsa szettet...piros színben pompázott a gépsas.....kár hogy nincsenek fotók...