Helló. Belló.
Erősödik a gyanúm, hogy szimplán karburálási gond van a CR-rel. Az olcsóbb is. Jó lenne...
Egyre többen számolnak be hasonló tapasztalatokról, amin schuber-tű feljebb állítása és/vagy fúvókacsere segített. Majd mesélek, hogy sikerült.
Jah, a motoromra cca. 55-60ezer Ft-ot tippeltek a 24ezres kötelező szervízre (CBF600S)
Inkább, minthogy énekeljen, a port jobban bírjuk...
Lépnem kell, pedig nagyon résztvennék ebben a kontraproduktív eszmefuttatásban... Legyetek rosszak, de csináljátok jól...
Élvezem én, nyugi
Csupán annyi: ha nem tudok úgy menni pályán, ahogy szeretnék, akkor elmegy a kedvem, mert tudom, hogy ettől többre vagyok képes
és akkor nem jókedvvel motorozok
Félreértetted, ez a "felhívás" a fotósnak szólt.. Persze nem hátrány, ha öregkorunkra lesz mit nézegetni.. Abban igazad van, hogy a legfontosabb a motorozás élvezete. Nekünk, papíron 40-eseknek ezt könnyebb átlátni. A bizonyítási vágy viszont fontos tényező, magaddal szemben is, mások előtt is, pláne, / ha versenyezni is akarsz, mint Bandi /amíg "egészséges", sarkall a jobb teljesítményre.. Sztem...
mikor mész kipróbálni azt az új helyet
a vlgln még egy kólára is marad abból a visszatérítésből
Abban benne van hőmérséklet/magasság szerint a fúvókaméretek
Erősödik a gyanúm, hogy szimplán karburálási gond van a CR-rel. Az olcsóbb is. Jó lenne...
Egyre többen számolnak be hasonló tapasztalatokról, amin schuber-tű feljebb állítása és/vagy fúvókacsere segített. Majd mesélek, hogy sikerült.
Jah, a motoromra cca. 55-60ezer Ft-ot tippeltek a 24ezres kötelező szervízre (CBF600S)
Lépnem kell, pedig nagyon résztvennék ebben a kontraproduktív eszmefuttatásban...
Csupán annyi: ha nem tudok úgy menni pályán, ahogy szeretnék, akkor elmegy a kedvem, mert tudom, hogy ettől többre vagyok képes
és akkor nem jókedvvel motorozok
Szard le ha röhögnek is rajtad