Szeretném eladni 95-ös honda Cr 125-ösömet.Teljesen fel van újítva. Nekünk már 750.000Ft-unkban van.Bizonyítani is tudom
Ezek zsír újak benne:
Főtengelly dugó és az össze tartozéka(cxsapszeg meg gyűrű)
hátsó rugóstag
kormány az renthal
zsír új gumi
nah szó ami szó majd az egész motor fel van újítva.Benne van a 42 lóerő.
350.000Ft a kiindulási ár.Nyíregyházán van. Ha komoly vevő vagy és eljössz a motorért én kimegyek veled vele egy körre.
Alkalmi vétel a motor.Érdeklődni a 06-30-336-7860-on.
volt szerencsém az osszeshez ,a DT az jo kezdok nek,lent huz font nem,gyengede mivel hosszú áttétel van benne azért jo gyorsulást lehet belole kihozni ha kinyitod a dobot + kipufogo,kiindulásnál elony hogy nem kell porgetni lentrol megy,
kdx lent nyomatékossabb kozéppet a legjobb csak rakod neki majd kiporgeted 6-on Supermoto-ra a leg alkalmassabb.
a TS gyárilag kibaszottul nyomatékos nem az a porgos motor csak 11500 porog gyarilag,terepen nincs elenfele mivel nagy fokozatban kis fordulattal is megy,ha kiporgeted akkor vaddiszno,de uton a kawa+ tuning DT elhadja 5-on 6-ON
a CRM lent totálisan semmi 9000-tol megidul de akkor megy terepre nem jo met az NSR-bol származik a motor és az áttetel tul hosszú motocrosszra,szintén Supermotora.
fékre a legjobb TS-CRM holt verseny majd kawa és vegul DT
telok ra kawa a legjobb TS-CRM-DT holt verseny mivel hogy az elso villa ugyan az.
a hátso meg croosra a legmegfelelobb a TS,a tobbie tul puha.
vegre Kawa crm kb ugyan az 135,a TS-be is belegyurod 130 felett,az enyém ment 145 de tuningolva,a DT jo esetben 120.
Nem elfogultság miatt ! Mielött elkezdenétek ugatni velem!
Sztem a KDX meg CRM azok a jók....
Ha találsz hozzá bontóba idomot akkor mákod van,boltba meg sztem horibilis összeg!
Kawamentől kérdezz,és a shop-os :)
Ti mit gondoltok egy 94-es Kawasaki kdx 125-ről (szerintetek milyenek a dt-hez, ts-hez vagy a crme-hez képest ?)? És kb mennyibe kerülnek hozzájuk az utángyártott idomok? (Most van előszőr 125-ösöm és nincs sok összehasonlítási alap)...
A brembóról meg csupán annyit, hogy az MZ-nek is ők szállították a fékeket az ETZ-re, mégha nincs is rajtuk kis -b-logóval jelölve. ezt egy német szakkatalógusban olvastam, úgyhogy tuti hogy így van.
A cr+ az rm se 4 taktos ! sztem ha nem akarsz sokat költeni, vegyél 250es 4ütemű XR Hondát, húz, mint egy traktor, megy is olyan kényelmes 90-120at vagy többet ,ezalatt 4-5liternél többet nem eszik, a forgalmiban általában 24kw van, ez a valóságban sem sokkal több. ha ráakadsz egy kb14-20000km es ,,megkímélt"" gépre, akkor megfogtad vele az isten lábát.
Egyébként a japán endurókat a belgák kezdték forgalmazni európában-én úgy tudom -.
50-es DT-ket spanyolok szereltek92-től 200ig .
Nemtudom mit problémáztok a fékekkel, nekem NISSIN van a CRM-en, +a hűtővel sincs gondom, most meg pláne ,egyébként sérült is, de még lassú hegymenetben sem tapasztaltam az általatok említett túlzott melegedést.
én nem tudom hogy van nálatok a jogsi de nálunk
15 éves korosztájtol lehet 50ccm-ig de nem mehet tobbel mint 45 km/h
16-tol 125 ccm -ig de max 15 loero,és 110km/h vég sebesség
18-tol 400-ig de csak 25 kW-ig és 160-tol nem mehet tobbel a gyári adatok szerint
21-tol akár mekkora
250 4-utem kozul nekem a HONDA CR,de inkább a SUZUKI RM kéne,de ez tuti nem fér bele a jogsi határaiba,úton sem mehet.
Helló!Segítségeteket szeretném kérni..250ccm-is 4T endurók közül melyik tipust és márkát érdemes venni,ami még belefér az A-korl. jogsiba?És megyis! Fontos lenne,1-1 infóval megdobhatnátok..kösy!
a HP-moto is olasz cég de japcsikat japcsi alkatrészbol raknak ossze,pl HONDA CRE eredeti CR-re tesznek villanyokat akkut stb....
lehethogy ott szerelik ossze,mint pl nálunk Galántán van a SAMSUNG,de az alkatrészt nem itt gyártják,mindig ot vannak gyárak ahol olcso a munka ero.lattam már olyan DT 125 LC ami 87-es évjárat megy de kibaszottul,és MADE IN TAIWAN.
Ember mikor irtam,hogy a fék jelenti,hogy mit hol csinálnak?!
Egy szóval se mondtam!
A HONDA MAXX POWERBA mondták,hogy a crm et olaszba rakták össze... Nem én álmodtam...
amúgy találtad vhol azt a képet vagy mi?
ennél jobbat még nem gyártottak.
majdnem olyan jó mint ez:
Ezek zsír újak benne:
Főtengelly dugó és az össze tartozéka(cxsapszeg meg gyűrű)
hátsó rugóstag
kormány az renthal
zsír új gumi
nah szó ami szó majd az egész motor fel van újítva.Benne van a 42 lóerő.
350.000Ft a kiindulási ár.Nyíregyházán van. Ha komoly vevő vagy és eljössz a motorért én kimegyek veled vele egy körre.
Alkalmi vétel a motor.Érdeklődni a 06-30-336-7860-on.
kdx lent nyomatékossabb kozéppet a legjobb csak rakod neki majd kiporgeted 6-on Supermoto-ra a leg alkalmassabb.
a TS gyárilag kibaszottul nyomatékos nem az a porgos motor csak 11500 porog gyarilag,terepen nincs elenfele mivel nagy fokozatban kis fordulattal is megy,ha kiporgeted akkor vaddiszno,de uton a kawa+ tuning DT elhadja 5-on 6-ON
a CRM lent totálisan semmi 9000-tol megidul de akkor megy terepre nem jo met az NSR-bol származik a motor és az áttetel tul hosszú motocrosszra,szintén Supermotora.
fékre a legjobb TS-CRM holt verseny majd kawa és vegul DT
telok ra kawa a legjobb TS-CRM-DT holt verseny mivel hogy az elso villa ugyan az.
a hátso meg croosra a legmegfelelobb a TS,a tobbie tul puha.
vegre Kawa crm kb ugyan az 135,a TS-be is belegyurod 130 felett,az enyém ment 145 de tuningolva,a DT jo esetben 120.
fogyasztásra kawa 10 liter,DT 7,6 CRM 9 liter,TS 8 liter.
gyári állapotban gyorsulásra 70 ig kb ugyan az, utánna CRM ,KDX-TS holt ver. ,vegul DT.
Sztem a KDX meg CRM azok a jók....
Ha találsz hozzá bontóba idomot akkor mákod van,boltba meg sztem horibilis összeg!
Kawamentől kérdezz,és a shop-os :)
Ti mit gondoltok egy 94-es Kawasaki kdx 125-ről (szerintetek milyenek a dt-hez, ts-hez vagy a crme-hez képest ?)? És kb mennyibe kerülnek hozzájuk az utángyártott idomok? (Most van előszőr 125-ösöm és nincs sok összehasonlítási alap)...
Egyébként a japán endurókat a belgák kezdték forgalmazni európában-én úgy tudom -.
50-es DT-ket spanyolok szereltek92-től 200ig .
Nemtudom mit problémáztok a fékekkel, nekem NISSIN van a CRM-en, +a hűtővel sincs gondom, most meg pláne ,egyébként sérült is, de még lassú hegymenetben sem tapasztaltam az általatok említett túlzott melegedést.
15 éves korosztájtol lehet 50ccm-ig de nem mehet tobbel mint 45 km/h
16-tol 125 ccm -ig de max 15 loero,és 110km/h vég sebesség
18-tol 400-ig de csak 25 kW-ig és 160-tol nem mehet tobbel a gyári adatok szerint
21-tol akár mekkora
250 4-utem kozul nekem a HONDA CR,de inkább a SUZUKI RM kéne,de ez tuti nem fér bele a jogsi határaiba,úton sem mehet.
lehethogy ott szerelik ossze,mint pl nálunk Galántán van a SAMSUNG,de az alkatrészt nem itt gyártják,mindig ot vannak gyárak ahol olcso a munka ero.lattam már olyan DT 125 LC ami 87-es évjárat megy de kibaszottul,és MADE IN TAIWAN.
Egy szóval se mondtam!
A HONDA MAXX POWERBA mondták,hogy a crm et olaszba rakták össze... Nem én álmodtam...
Ő bizta nagyot ad, s attól félek!
meg jön valami smasszer is vele. bizta fél tőlünk!
Akkor majd szólok neki, hogy a maflásodat adja oda helyettem.
bár ma talizom az uraddal hé!
látod nekem azért nem tűnt fel, mert akkor sem érdekelt ki fikáz kit!
én azt imádom amikor Zsu meg dínny fikáz engem!
akkor jó a hangulat!
tudom most jön az hogy akkor meg még jobb, ha nem vagyok i tt!