Életem legnagyobb hibája volt a suzuki!!!!!!!!!!!!!
94es volt.
legnagyobb probléma a kipufogó vezérlés volt. Ki volt kopva az egész, ezért beleért a dugóba. ismered ezt a suzuki power megoldást?
Persze ha kicseréltem volna kompletten 40Eft/db akkor minden ok. Én legyártottam házilag(nem gyenge meló..marás, esztergálás stb). De igazából soha nem nyitott időben.............HÚÚÚ de egy fos volt.
Ez tipushiba volt ezeknél a gépeknél.
Emiatt a dugó a kipufogó csatorna gátjánál túlmelegedett, így a kompresszió elég hamar elillant........Vertex dugó 32Eft :((((((
újat akarok venni. Azért kérdeztem a huskyt, mert most akciós.... Alku nélkul engedett az árból 50Eft-ot :)) Nemnagyon kelendőek ezek Mo-on.
De nagyon valószínű hogy WR- t veszek.
nem a koccanás, miatt, hanem a következményei miatt.zsebből, azaz muteromék fizették ki a kamion, és a suzukiban keletkező kárt, ezt vissza kell fizetnem nekik, ezért kell eladnom a motort, meg eltiltottak 1évre, és ha ddig megfognak akkor 2 évre tiltanak el és 150 ezer birság.
és már a mostani 1 év eltiltás se a legjobb, mert mire végzek a sulival meg kéne csinálni a kamion jogsit,hogy tudjak melozni.
megbizhatóságra, én odamerném tenni bármelyik gyár mellé, megmaradt a svéd anyag, a tervezők, anyi hogy az Mv agusta tulajdonában van a husky és minden alkatrészben benn van a kis elefánt lenyomat.
de nézz körül tesztekben hátha van vmi konkrétabb.
azzal sajnos nincs, de remélem minél előbb lesz.
az 510 es SM el van, de az nem enduró.
viszont a 450 es enduro husaberg nekem nem jött be, hervatag nagyon.
és ha van 2 év praxod akkor mehetsz kamionra,leghamarébb 20 tol.
én egyszer mentem egy MAGNUM-al,
F 12-es VOLVO-val.
+liazzal meg tatrával.
95-ig szar volt a SUZUKI már mint RM-ek,romlott a pover+a gyújtás is.
Mert látom hogy kamionra akarod lerakni.
Nekem a legnagyobb amit vezettem egy peugeot boxer.
mennyibe kerul?
94es volt.
legnagyobb probléma a kipufogó vezérlés volt. Ki volt kopva az egész, ezért beleért a dugóba. ismered ezt a suzuki power megoldást?
Persze ha kicseréltem volna kompletten 40Eft/db akkor minden ok. Én legyártottam házilag(nem gyenge meló..marás, esztergálás stb). De igazából soha nem nyitott időben.............HÚÚÚ de egy fos volt.
Ez tipushiba volt ezeknél a gépeknél.
Emiatt a dugó a kipufogó csatorna gátjánál túlmelegedett, így a kompresszió elég hamar elillant........Vertex dugó 32Eft :((((((
Ilyesmi gondjaim voltak vele.
Üdv
16 literes,chippel 580 loero 3200 Nm.
nálatok hogy adják a jogsit?
ahova akarok menni cég ott a 430 as DAF ok vannak.
de van ismerős aki megcsippeli és már 500 Le kereken
De nagyon valószínű hogy WR- t veszek.
ccuc gép
40 t
400 lo
2800 Nm
nekem nagyon tetszik.
és már a mostani 1 év eltiltás se a legjobb, mert mire végzek a sulival meg kéne csinálni a kamion jogsit,hogy tudjak melozni.
mikori volt az az RM 250-es?mien évjárat hogy ment meg ilyenek,volt vele gond stb!!!!
létszi írj rola,vagy legjobb lenne mailban ha kuldenél rola tudni valokat.
a kamionos koccanás miatt?
nekem most egy kicsit pihentetni kell a dolgot.
de nézz körül tesztekben hátha van vmi konkrétabb.
az 510 es SM el van, de az nem enduró.
viszont a 450 es enduro husaberg nekem nem jött be, hervatag nagyon.
tud valaki valamit a honda 125 mtx-ekről,kb 90-es évjárat körül?
milyenek,mennyire megbízhatóak?hogyan mennek?