Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hella Emberek!
kicsit lemaradtam a napokban ,de megpróbálom vsszaolvasni azt a regényt amit írtatok!
Hello bobby, neked volt drz-d?
Szia!
Oktoberben vettem elvileg közel friss dugoval...a gép már nem nicasilos, hanem perselyes(gondolom mikor tört a gyürű akkor kapott a nicasil és olcsobb volt a persely) eddig nem volt vele gondom, szerintem butaság hogy csak olyan dugo van hozzá ami 10ü.orát bír, attol még a 125ös crossok is többet mennek simán.....Ehhez is van ugyan úgy mint a többihez Prox vagy Vertex dugo, ha minöségi dugot használsz jol bejáratod akkor szerintem sokáig nem kell hozzányulni! Lóerőbe nem akarok hülyeséget mondani, maradjunk annyiban hogy 27.....
Ha bármi kérdésed van vegyél fel nyugodtan MSN-re: siki92@msn.com
sziasztok.Egész jól birja,töbségében ktm-ek között motorozok,ezért forgatnom kell rendesen,a hangja olyan mint az újnak,de a váltója elég szar, (szerintem gyárilag)
hello! Zatykó Gábor vagyok és szeretném megtudni hogy a motorjának a dugójával volt-e valami gond?? Mert úgy hallottam hogy a versenyendúrókhoz mint például Honda CRM-hez csak olyan dugót terveznek ami könnyített és csak 10 üzemórát bír! és azt szeretném még megtudni hogy hány lóerős egy Honda CRM?
szia te hogyhogy itthon ??
Ezis egy jó szórakozás!
na esztergom utikönyvünk ezzel véget is ért
Jó reggelt!Szép képek zozi
talán ez jobb..........annyit tudni kell , hogy ez szlovákiából van a duna másik oldaláról fotózva párkányból/sturovó/ ez a vár és a bazilika/háta/
pont a nemsikerült képeket tettem föl
éjjel meg itt lakunk
Deeeeee.
amúgy szép jó reggelt kívánok!
vazze ti nem írtatok semmit egész éjjel????
Ővolt az első paripám. És itt lakom.
Siasztok!
na hát ha ennyire meghaltatok akkor jó éjt !
(smoking)
ő hát az 1800 km alatt eddig nem volt baja... pedig aztan hajtom rendesen a rendszám tábla tartom tört csak el.... de amugy megvagyok vele elégedve nagyon