én szimpatizálok a ktm-mel főleg endúróba top...... pedig vannak még motork rajta kívül ....azt is tudom ,hogy a régiek szemetek ...de a tapasztalatai meg az érvek nagyon mellette szólnak
az a baj, hogy a többiek meg igazi crossgéppel jönnek el a versenyre akiket nem érdekel a hosszú élettartam és stb.............ezért nehéz nyerni épített kompromisszumokkal teli géppel
hát nem tudom ....kicsit ólommadár crossgépnek talán/le kéne faragni 10-15 kilót ...de honnan/..... és a rugózását meg kell csinálni !/endúrónak nagyon kíváló de crossra lekvárosbukta a telója /
viszont nem pörgős mint a cross ezért tartósabb az egyszer biztos .....
csinált már ilyet valaki ??.........mennék vele .........annyira szar nem lehet
ja és tartósságát és megbízhtóságát tekintve szupergép.......2000 fölött
450essle tolja..crossosította...
gecidurván küldi vele
neki is eszébe jutott hogy exc vel ócsóbb
valakitől kéne informálodnom yamaha téren...
ja amugy vettem páncélt meg könyökvédőt
hanem tömegsportra..amatőrre..
250 A meg B ben...
és mondjuk egy 450?
telói mennyire birnák a dolgokat?
oké gyári 450esekkel jonnek...de ez pilótafüggő dolog
viszont nem pörgős mint a cross ezért tartósabb az egyszer biztos .....
csinált már ilyet valaki ??.........mennék vele .........annyira szar nem lehet
ja és tartósságát és megbízhtóságát tekintve szupergép.......2000 fölött
neked mi a véleményed egy exc525 átalakitásról..másrmint crossosításról?