azért azt mindig mondom amikor vita van 2T vs.4T miatt ......egy fontos dolog ami nem szériafelszerelés a motorozási tudás na ezt elfelejtik ill. a 2T számlájára szívesen ráírják mínuszba amatőr emberek .....
örök igazság , hogy aki tud az nagykabátban is tud
Szeva Faisst!Engem érdekelne a gép!Hogyan lehetne felveni a kapcsolatot a gyerekel?Egyik haveromnak kéne!Elöre is kösz!Nem akarom lenyulni senki elöl de ha nem lép rá senki akkor már mennénk is érte!
de viszont jó dolgokat is mondott...
vegyek egy 450 vagy 525 exc-t...lekönnyítem..áttételezem és jó is...
exc hez a szelep 7e forint...és nem 30-40 mint a többihez...dugó bele 30-40között...kicsivel 100fölött megvan egy generál...
ja és ezt nem 40 óránként kell...hanem...gecisok óránként....szal az full nem para a pénztárcának...
a emberek szerintetek mi az oka annak hogy a motor (nem az enyém) de szintén dt125r 8000 fordulat után nem gyorsul tovább kb 7500 ig tart a power hatása de 8000 után mintha megszünt volna....
az én tippem az hogy ki kéne égetni a kipufogót... de ha vkinek van vmi ötlete akkor megoszthatja velem...
az nem baj azt vágom ami eddig ment.......innentől érdekel mert kibaszottul idegesít , hogy nem lesz vége ...húzzák az időt rendesen ....hány évre tervezték ezt a sorozatot nem tudod?
csütörtöktől lesz kipróbálható
akkor majd lefotózom és beteszem fórumra...persze csak akkor ha még aznap nem vitték el