Táboribas nekem centírozással együtt mondtak 25öt.
Mondjuk igen, azt nem tudom hogy mennyi a szervíz mert még soha nem vittem szervízbe és nem is fogom.
szevasztok!
spalya mi a sok 8-10 ezer a fogaskerék ?.....az ingyen van
szerintem az átverés ott van , hogy nem kell mindent cserélni.......de felírják a számládra
a főtengely hajtókar az kb 25 ft de azt szét meg össze kell préselni és kicentírozni ..na azért is kérnek pénzt kb.. 6-8 ezret ...ezenkívül van két db főtengelycsapágy 3000-3500 /db plusz f.tengelyszimering kb.1500-3000 a kettő/változó honnan milyen/
dugó 22-26 között ...hengerfejtömítés?? és akkor még a váltóhoz meg a kuplunghoz nem nyúltál
most cserélt egy haverom xr400 ba váltófogaskereket egyet /de dupla/ 54000 ft lett volna ....de sikerült neki 34ezerért szerezni
a javítás 45 meg nem túl sok nem tudom mi van benne pontosan mert lehet ide számolták a főtengelycentírt is meg a rohangálást is ......lehet hogy még olcsó egy tizes szokott lenni a blokk ki-be szerelés esetleg leöblítik a sarat előtte ......
Ő azt akarta megkérdezni, hogy milyen motorkerékpárról van szó. Mert azt nyessük, hogy 125ccm-es rotax bloCK van benne, szal rotax 123 vagy 127 vagy ilyesmi, de mi a motor tí-pu-sa?
Miért? Máshol mennyi egy motor ki-be, motor szét-össze, dugócsere, váltófelujjítás, csapágyszett csere, gépmühely oda-vissza? Kb? Mert amit sokallok, az nem az hogy 45ezret elkérnek a motor javításáért, hanem, hogy ilyen drágák az alkatrészek. 8-10e közt van egy fogaskerék.
Más téma: Lehetséges-e egy papírok nélküli motort rendszámoztatni?
csá roekjozsi,erre felénk nem mondhatnám,hogy tavaszias az idöjárás hisz kinézek az ablakon egész jo idöt látok,de mihint kinyitom az ablakot egyböl megcsapnak a minuszok
ehhh ismerős érzés.én is saját magam meloztam meg a motorért.
150ropi volt. 2 és fél hónap meló a tetőn.jó mondjuk tetszett a melo is:D
csak most ugye rakom össze a gépet én is dugó csere után...eddig 20 ezerben van a javitás abból 10 et kölcsönkértem...és most már csak 1000ft om van.és még kell azért venni ezt azt
Mondjuk igen, azt nem tudom hogy mennyi a szervíz mert még soha nem vittem szervízbe és nem is fogom.
spalya mi a sok 8-10 ezer a fogaskerék ?.....az ingyen van
szerintem az átverés ott van , hogy nem kell mindent cserélni.......de felírják a számládra
a főtengely hajtókar az kb 25 ft de azt szét meg össze kell préselni és kicentírozni ..na azért is kérnek pénzt kb.. 6-8 ezret ...ezenkívül van két db főtengelycsapágy 3000-3500 /db plusz f.tengelyszimering kb.1500-3000 a kettő/változó honnan milyen/
dugó 22-26 között ...hengerfejtömítés?? és akkor még a váltóhoz meg a kuplunghoz nem nyúltál
most cserélt egy haverom xr400 ba váltófogaskereket egyet /de dupla/ 54000 ft lett volna ....de sikerült neki 34ezerért szerezni
a javítás 45 meg nem túl sok nem tudom mi van benne pontosan mert lehet ide számolták a főtengelycentírt is meg a rohangálást is ......lehet hogy még olcsó egy tizes szokott lenni a blokk ki-be szerelés esetleg leöblítik a sarat előtte ......
http://www.idojaras.hu/index.p...
Más téma: Lehetséges-e egy papírok nélküli motort rendszámoztatni?
biztos fölöttetek egy sarki anticiklon lehet.
felétek is tavaszias idő van? itt olyan jóidő volt hogy el is mentem motorozni és nagyon zsír volt!!
kicsit saraztam is.
150ropi volt. 2 és fél hónap meló a tetőn.jó mondjuk tetszett a melo is:D
csak most ugye rakom össze a gépet én is dugó csere után...eddig 20 ezerben van a javitás abból 10 et kölcsönkértem...és most már csak 1000ft om van.és még kell azért venni ezt azt