Végre hazaértem. Moci Aprinál, holnap megyünk érte Hiaceszal, beállt a váltó hárman rángattuk, de meg se moccant. Aztán, lekaptuk a láncot, és roller ! Srácok! Kössz a segítséget! Talán legközelebb több mázlim lesz . Gyuri! Tedd fel a képeket nyugotdan, csak azokat ne, amiken látszik a búrám.
hali emberek...én ma is voltam motorozni,nagyon király volt
a nap végére ugy fájt már a hátam mitn az állta de akkor is fasza volt voltunk cross pályán,enduroztunk vagy 40km faja volt,ja és volt szerencsém kiprobálni 6-7 kör)cross pálány)erejéig egy 525 exc-t,ki....ottt k....va fasza gép,nagyon ott van,megy mint a mérgezett egér
18as kerék van,nekem is van rá 1 vacsi új dunlop 10ér eladó... amúgy meg estem egy szépet és fáj a könyököm,talpam,bokám,csípőm...fasza.....szar nap volt.
Hello, mindenkinek. Ma nem voltunk motorozni, helyette kirándultunk láttam két csunya motoros balesetett Szentendrénél az eggyikröl itt a kép. Rengeteg motoros volt a dunakanyar környékén mintha nyár lett volna. Száguldoztak mint az örültek. Ezért nem veszek magamnak betonmotort,nem akarom egy kamion alatt végezni.
szerelésbe torkollott a menet... még nem tudom hogy túl olajos e benzin vagy a gyújtással van gáz...
nekiesek a digitális multiméterrel és elkezdek méricskélni... vmelyik kábel kontaktos mert hol van szikre hol nincs... 1:50 es keverék van benne de még mindig olajos a gyertya... megölöm haveromat... ő tankolt
Hát 93-as 260-ért vettem nemrégen....1-ben krékreáll rántás nélkül 2 kis rántással.....végét még nemmértem
14/49 áttétel van rajta...kompresszió nemtudom,hogy mennyi benne,de pöcre indul
A DR350nek meg 2 fajtája van. Az egyik utcai változat, az kereken 30ló, de azt mondják elég jó kis gép az is terepen.
A versenyváltozat 33ló, de ritka mint a fehér holló.
Amúgy egy baja van a DRnek, hogy qrva drága, tartja nagyon az értékét, no meg rendszámmal nem is találsz, csak ritkán horribilis pénzért. Rendszám nélkül jó árban hozzá lehet férkőzni.
a nap végére ugy fájt már a hátam mitn az állta de akkor is fasza volt voltunk cross pályán,enduroztunk vagy 40km faja volt,ja és volt szerencsém kiprobálni 6-7 kör)cross pálány)erejéig egy 525 exc-t,ki....ottt k....va fasza gép,nagyon ott van,megy mint a mérgezett egér
szerelésbe torkollott a menet... még nem tudom hogy túl olajos e benzin vagy a gyújtással van gáz...
nekiesek a digitális multiméterrel és elkezdek méricskélni... vmelyik kábel kontaktos mert hol van szikre hol nincs... 1:50 es keverék van benne de még mindig olajos a gyertya... megölöm haveromat... ő tankolt
Használd sok örömmel!Azért ez már nem egy szimszon....
14/49 áttétel van rajta...kompresszió nemtudom,hogy mennyi benne,de pöcre indul
A link: www.motorcyclespecs.co.za/Inde...
Ez a legbővebb adatbázis sztem jelenleg az interneten.
A DR350nek meg 2 fajtája van. Az egyik utcai változat, az kereken 30ló, de azt mondják elég jó kis gép az is terepen.
A versenyváltozat 33ló, de ritka mint a fehér holló.
Amúgy egy baja van a DRnek, hogy qrva drága, tartja nagyon az értékét, no meg rendszámmal nem is találsz, csak ritkán horribilis pénzért. Rendszám nélkül jó árban hozzá lehet férkőzni.
Mennyiért vetted a gépet, és mit kell tudni róla?
Geciszarul vagyok ...egyébként a solymári pálya merrefelél van?