Hello mindenkinek igaz ez nem ducati monster 620 as fórum. de hát ti jobban értetek a ducatik hoz az lenne a kérdésem hogy szerintetek milyen a monster 620? mert pont most gondolkodok rajta hogy mit vegyek és nagyon tetszik nekem de hát sok mindent lehet róluk hallani. előre is köszönöm
Nem hallottam még eltört dugóról, vagy nagy mechanikus problémáról Ducatinál. Azt érdemes tudni, hogy a 620 blokk gyakorlatilag a 600-as injektoros változata, tehát eléggé kiforrott konstrukció. Itt elmarad a csörgős kuplung, mert olajfürdős ebben a blokkban.
Fényezve volt. Úgy tudom, hogy nem volt ilyen fényezése. Alkatrészektől nem kell félni, van bontó is kis hazánkban, vannak jó szakik is, akik speciálisan Ducatival foglalkoznak. 65 ló helyett inkább 60-nak mondanám...
Sziasztok!
Bocs hogy ide írok de Monster 620 topickot nem találtam.
Megbízhatóság, alkatrész ellátás, előnyei, hátrányai a típusnak, két személlyel is kényelmes akár hosszabb távon is?
Tapasztalatokat megosztana velem valaki?
Előre is köszönöm!
Hello! Én kérdezni szeretnék tőled! Egyik ismerősöm most vett egy olyan S2Rt mint ami neked van, tegnap elmentünk motorozni (hosszútávra, nem városban), már estefelé volt szóval nem is volt olyan nagy meleg, de így is helyenként felment 130 fokra a blokk hőmérséklete, én ezt kicsit sokallom neked milyen tapasztalatod van? Válaszod előre is köszönöm!
Desmodoki:
Hali!
Nem tudnál segíteni?!
Az egyik ismerősömnek sajnos elrepedt a Brutalejának a tükre..nem vette észre és menetközbe elrepült...
Tehát a kérdés: nem lenne egy jobbos tükröd?Vagy nem tudsz hozni?
Köszi!
Tocka,
van szerencsem mind2 motorhoz (vagyis a 999S-bol a 2005 utanihoz, factory-bol a 2004-eshez, ugyebar mindketto full ohlins, brembo, tehat az osszehasonlitas relevans ). a fobb kulonbsegek:
- aprilia magasabb, a futomu kicsit idegesebb, "gyorsabb". A duc alacsonyabb, nyugodtabb (gyors atforditokban lassabb). a duc hatso tapadaskontrollja abszolute etalon (sztem), mig a mille eleje erzesre egy kicsit jobb talan (a duc elso fertalya nagyobb tempoju kanyaroknal hajlamos elkonnyulni kicsit, bar ezen lehet orvosolni az eleje leengedesevel)
- fek: uberbrutal mindketton (radial brembok, a mille-n elmeletileg komolyabb van(gold line), viszont ehhez sztem rossi kell h megmondja h az jobb mint a duc silver line nyerge)
- a duc motorja jobb (de ez mar az erosebbik verzio, 143Le gyarilag + Termignoni+ECU ami meg par LE, a 2005 elotti nem S-es az 124 LE asszem - a mille-n akrapovic van + PC) . A befecskendezese sokkal jobb a ducatinak, finomabb a gazreakcio, egyenletesebb a duc teljesitmenyleadasa. (kevesbe rezonal a duc annak ellenere h abban nincs kiegyensulyozotengely - a mille-ben van)
- mille nagyon kerekezos gep, a ducatit ezzel szemben provokalni kell h szedje az orrat (a millehez kepest ami 1-2 -ben konnyeden jon fel)
- sebessegben nincs nagy kulonbseg, tan annyi hogy a duc 240-tol elmegy picit a factory-nak. (talan az alacsonyabb, szukebb felepites miatt? vagy erosebb? fene tudja...).
- ergonomia: a duc sokkal vekonyabb mint a mille(vekonyabb tank), ez lehet jo is meg rossz is. attol fugg kinek mi a preferenciaja, sztem konkretan jobb. a mille ulese sokkal kenyelmesebb, az utasulese ugyszinten. (nem tudom h ez mennyire szempont)
- fogyi: kb ugyanaz. tempotol fuggoen 6-9 liter orszaguton, nagy atlagban 7.5. (tempos, lenduletes motorozassal kb ennyi, egy hajszalnyival fogyaszt tobbet mint a GSX-R 1000)
egy szo mint 100: mindketto jo motor, nagyjabol hasonlo kepessegekkel, mindkettot ajanlom! Tehat igazabol az dont nalad h melyik tetszik neked.
meg vmi: A ducati megbizhatatlansaga egy baromsag. a 20 ezrenkent esedekes vezermuszijcseret viszont nem szabad elsporolni, ahogy egy kocsinal sem illik...
(v2 reven nyilvan erdemes a csavarokat athuzkodni neha - a rezonanciatol el-elhagysz neha egyet ) Mindket motorba van mar KM boven es egyik sem hagyott ott minket soha, sehol. Ennyit az olasz megbizhatosagrol.
Koszi,
megprobaltam a bal oldali gaz-szabalyozo karral, "szivatoval".
...nem tudom pontosan, h mi lehet vele a baj, mar gondoltam arra is, hogy Termignoni dob van rajta, de az ecu cdi gyari, nem termignonis, s lehet problemat okoz a vezerlesben, - nemtom.
Na meg nehezen is startol, voltam lemeretni az aksit, az meg jo.
Ugy, hogy most torhetem a fejem, es mar nyakamon a joido :)
Szervíz:
http://www.ducatidibosco.hu/sz...
Itt van táblázatba foglalva a pontos szervízintervallum...
Nem hallottam még eltört dugóról, vagy nagy mechanikus problémáról Ducatinál. Azt érdemes tudni, hogy a 620 blokk gyakorlatilag a 600-as injektoros változata, tehát eléggé kiforrott konstrukció. Itt elmarad a csörgős kuplung, mert olajfürdős ebben a blokkban.
Őt néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_monster_dark-499164
6
Bocs hogy ide írok de Monster 620 topickot nem találtam.
Megbízhatóság, alkatrész ellátás, előnyei, hátrányai a típusnak, két személlyel is kényelmes akár hosszabb távon is?
Tapasztalatokat megosztana velem valaki?
Előre is köszönöm!
www.ducatiklub.hu
látom még nem volt linkelve
Ilyet keresek 1000-es Monsterre imós csak felső lapot bontottan, ha tudtok, vagy valakit aki ducatit bont kérlek jelezzétek.
Fórumozni ritkán szokott. Telefon.
Hali!
Nem tudnál segíteni?!
Az egyik ismerősömnek sajnos elrepedt a Brutalejának a tükre..nem vette észre és menetközbe elrepült...
Tehát a kérdés: nem lenne egy jobbos tükröd?Vagy nem tudsz hozni?
Köszi!
van szerencsem mind2 motorhoz (vagyis a 999S-bol a 2005 utanihoz, factory-bol a 2004-eshez, ugyebar mindketto full ohlins, brembo, tehat az osszehasonlitas relevans ). a fobb kulonbsegek:
- aprilia magasabb, a futomu kicsit idegesebb, "gyorsabb". A duc alacsonyabb, nyugodtabb (gyors atforditokban lassabb). a duc hatso tapadaskontrollja abszolute etalon (sztem), mig a mille eleje erzesre egy kicsit jobb talan (a duc elso fertalya nagyobb tempoju kanyaroknal hajlamos elkonnyulni kicsit, bar ezen lehet orvosolni az eleje leengedesevel)
- fek: uberbrutal mindketton (radial brembok, a mille-n elmeletileg komolyabb van(gold line), viszont ehhez sztem rossi kell h megmondja h az jobb mint a duc silver line nyerge)
- a duc motorja jobb (de ez mar az erosebbik verzio, 143Le gyarilag + Termignoni+ECU ami meg par LE, a 2005 elotti nem S-es az 124 LE asszem - a mille-n akrapovic van + PC) . A befecskendezese sokkal jobb a ducatinak, finomabb a gazreakcio, egyenletesebb a duc teljesitmenyleadasa. (kevesbe rezonal a duc annak ellenere h abban nincs kiegyensulyozotengely - a mille-ben van)
- mille nagyon kerekezos gep, a ducatit ezzel szemben provokalni kell h szedje az orrat (a millehez kepest ami 1-2 -ben konnyeden jon fel)
- sebessegben nincs nagy kulonbseg, tan annyi hogy a duc 240-tol elmegy picit a factory-nak. (talan az alacsonyabb, szukebb felepites miatt? vagy erosebb? fene tudja...).
- ergonomia: a duc sokkal vekonyabb mint a mille(vekonyabb tank), ez lehet jo is meg rossz is. attol fugg kinek mi a preferenciaja, sztem konkretan jobb. a mille ulese sokkal kenyelmesebb, az utasulese ugyszinten. (nem tudom h ez mennyire szempont)
- fogyi: kb ugyanaz. tempotol fuggoen 6-9 liter orszaguton, nagy atlagban 7.5. (tempos, lenduletes motorozassal kb ennyi, egy hajszalnyival fogyaszt tobbet mint a GSX-R 1000)
egy szo mint 100: mindketto jo motor, nagyjabol hasonlo kepessegekkel, mindkettot ajanlom! Tehat igazabol az dont nalad h melyik tetszik neked.
meg vmi: A ducati megbizhatatlansaga egy baromsag. a 20 ezrenkent esedekes vezermuszijcseret viszont nem szabad elsporolni, ahogy egy kocsinal sem illik...
(v2 reven nyilvan erdemes a csavarokat athuzkodni neha - a rezonanciatol el-elhagysz neha egyet ) Mindket motorba van mar KM boven es egyik sem hagyott ott minket soha, sehol. Ennyit az olasz megbizhatosagrol.
megprobaltam a bal oldali gaz-szabalyozo karral, "szivatoval".
...nem tudom pontosan, h mi lehet vele a baj, mar gondoltam arra is, hogy Termignoni dob van rajta, de az ecu cdi gyari, nem termignonis, s lehet problemat okoz a vezerlesben, - nemtom.
Na meg nehezen is startol, voltam lemeretni az aksit, az meg jo.
Ugy, hogy most torhetem a fejem, es mar nyakamon a joido :)