(Nyilván nem nekem szól a kérdés, de azért próbálok mondani rá okosat.) Nincs mindennel így, bár az ottani fizetések tükrében lényegesen olcsóbb az élet mint nálunk, de ez nem újdonság. Műszaki cikkek az utóbbi időben alacsonyabb árréssel realizálódtak nálunk, így a "kimegyek Lipcsébe, megveszem feleannyiért" terminus már nem állja meg helyét, de az igaz, hogy ehhez nálunk nagyon rá kell állni a témára, s keresni, mert az első hely, ahova bemész, tuti a legdrágább. Motornál ez nem ilyen egyszerű, mert ahhoz túl kevesen forgalmazzák, úgyhogy ebben (pedig autóban már kezdünk fejlődni) még mindig le vagyunk maradva, csakhogy ez nem a kereskedők hibája (vagy csak részben). Hungary-ban mindenfajta üzletmenetet megnehezítő bürokráciával nézünk továbbra is szembe, az elmúlt évek agyatlan, motorosokat (és motorkereskedőket) súlytó törvénykéivel szemben úszni szinte lehetetlen (regadó, most már köbci alapú súlyadó - vagy mi), az is szép, hogy az árak nem szöktek még jobban az égbe, az meg, hogy a kifutó 999 ára megeggyezik az új 1098-éval, igen szép teljesítmény. Szóval, amíg a parlament nevű bolhacirkuszban nem történik ezzel kapcsolatosan szemléletváltás (nem valószínű), ezen a téren ilyen marad a helyzet.
Kár a sok ellenségeskedés miatt... békében kell motorozni, persze csakis ducati-val, s akkor már 1098-al! Egyébként itthon tényleg 5,1 mila, kár rágódni, sokára sem lesz kevesebb; a 999 is csak drágult, úgyhogy marad külföld, csak hát az nem éppen megoldás mindenkinek...
szerintem előbb tanulj jómodort, intelligenciát, küzdj meg a helyesírási kihívásokkal, és azután értelmes hozzászólásokkal próbálj résztvenni egy internetes fórumon
én is tudok faszfejezni, meg nyaldki-zni... ezzel csak magamat égetném.
Te, dolgoztál te már egy órát is?
Vissza a Ducatihoz. Az SV-ddel.