Úgylátom vegyesen reagáltatok a piros Monsterre. Motoroztam sok éven át, általában mindig pörgős nagydögökkel, de úgy gondolom mostmár jobban izgat a Ducati érzés, V2, szárazkuplung, stb.
A gumikopásról csak annyit, hogy tényleg motorostól függő dolog a kopás (meg a teljesítményé is persze). Nálam igen volt, amikor 1000km-ert bírt a gumi (dragon pirelli)és nem forgattam a mocikat egyhelyben soha. De tudok olyan gyerekről, aki képes beosztani 10000km-ig is.
Visszatérve a monsterre, soha nem vezettem de belezúgtam van már egy srác , aki segít a vásárlásban.
Mit jelent a horror szervízköltség, ha sok a km? Milyen kilométereket lehet menni vezérlés állítás nélkül..azt hallottam ez a gyengéje, ami sokba kerül.
Ez nagyon tipusfüggő. Ha valaki csak azért vette, hogy legyen egy Ducatija, akkor 20.000, ha használta is akkor sztem az évi 4.000 nem sok, tehát 40.000, ha olaszoktól van akkor (ott ez népmotor volt egy ideig) 60-80.000 is lehet benne. Ha kintről van, lennie kell szervízkönyvnek. Nézesd át valakivel, mert a szervízelése horror!
Ti nem szoktatok néha új gumit rakni a motorra?
Nagyon szépen néz ki az a Monster! Milyen évjáratúként hirdetik (96-98)? Tükrök miért hiányoznak? A kipuff tényleg gyűröttnek tűnik picit.
Ne hidj a szó beszédnek nem horrol a szervíz és ritkábban kell vinned mit a japokat.
üdv.