egy kérdés! a hyosung forumon van egy fasz nem ismeri valaki szivesen társalognék vele csak mert ritka köcsög! azt mondja 999-van de szerintem még biciklizni se tud! szapul minket oktalanul igaz nem ducatink van de motor ! szerintem! vigyázatok magatokra! köszönöm
Honnan tudod, hogy habzik?
Az olajszintellenőrző ablakon nézve úgy tűnhet mintha habzana, de ez csak az ablakocska kialakítása miatt van. Régebbi tipusoknál fordult elő. Ez ilyen.
Sziasztok!
Egy olyan problémával küzdök,hogy valahogyan kis mennyiségben víz kerül a DUCATIM motorolajába és habzik. A probléma megoldását nehezíti, hogy a motor levegő-olaj hűtéses ,és nem vízhűtéses. Az a gyanúm, hogy talán pára csapódhat le az ülés alatti levegőtartály és a motorblokot összekötő csőben,de az okát eddig sajnos nem tudtam megfejteni. Többször is tapasztaltam vizet a szóban levő csőben. A jelenség nyáron ,olajcsere előtt kezdődött, és utána sem szünt meg. A motort 3éve vettem tipusa monster 750. Soha nem volt vele egyéb problémám. Ha van ötletetek légyszi írjatok! Előre is köszi.
zsinya@freemail.hu
Helo Zotyo99!
Itt a 620 Monster! Nem rég dobtam fel hirdetni.
Az alkatrész be szerezhető, nincs gond az elleátásban. Ha meg valami extra kell akkor az Ebay oldalak..olasz,angol,német oldalak elönyben!
Az apróba dobtam fel, még garanciális!
Szia! Stefan_m
sziasztok!
az egyik barátom szeretne venni egy ducatti monster 620-ast!
érdeklődne esetleg tudtok-e valamit segíteni ebben! érdekelné még hogy magyarországon milyen az alkatrészellátása!
A teendő: vidd el egy szerelőhöz, mielőtt az anyagi kár tetemessé válna !
Egyébként a motort félkarú emelőre rakva 1 db anyát kell lecsavarni, a kerék közepén jobb oldalon.... (az a szép nagy anya)
Most vettem egy 2006-os S2R Monstert! A hátsó gumit szeretném lecserélni, de első nekifutásra nem sikerült kivenni a kereket.
Csak úgy jönne kei, ha az egész hátsó tengelyt kihúznám jobbra, de ahhoz meg a kipufogókat is le kellene venni.
A féktárcsát is lecsavaroztam már, gondoltam hátha az fogja, de akkor sem jött le.
Van a tengely és a felni között egy gyűrű, nem tudom, hogy azt is ki kell e venni, vagy hogy menetes e, de semmi fogás nincs rajta. Erőltetni meg nem akarom.
Hali
999 vásárlás előtt állok
Még mindig drágabak vagytok 1millaval mit az olaszok vagy a németek. --Presze nem csak ti vagytok drágábbak, ha nem mindenki. Ennek nagyon érdekelne az oka ?
Ez miatt én is inkább külfőldről szerzek egyet , és gondolom egyre többen leszünk így, de ez nem hiszem, hogy jót tesz hósszú távon .
üdv.
Hello ducazisok lenne egy kérdés kérés aki tudna nekem 1098hoz gyári lehuzási nyomatékokat de nem a blokkdolgokra hanem minden másra mint pl. elsö tengely , villahid csavarok stb... az emailozzon nekem
nem csak a kaván van olyan légbeszívós baromsága hanem az új r1en s még mindig van és ez nem rosssz dolog,hisz ha belegondolsz a beáramló levegőt sok motornál nem is használják ki-pedig mennyi mindenre jó az pláne ha 15-25 fok körüli az az optimális egy motorban történő égéshez..forza sp2
Monster vásárlás előtt állok, a kinézett vas: Monster 620 i(e)Dark 73 LE, szeretnék véleményeket olvasni, tapasztalatokat átadhatnátok: mire kellene figyelni, stb. Ja és mit szóltok az Aprilia Shiverhez, mert a kettő között ingázik az agyam.
Hi!Segitséget kérek a következö motorrol,Ducati 748 2001 évj.Honnan lehet megállapitani,hogy S vagy R tipusu a gép?www.moto-market.hu oldalon találhato,R-nek hirdetik,illetve mennyivel erősebb az R?Kösz
Az olajszintellenőrző ablakon nézve úgy tűnhet mintha habzana, de ez csak az ablakocska kialakítása miatt van. Régebbi tipusoknál fordult elő. Ez ilyen.
Egy olyan problémával küzdök,hogy valahogyan kis mennyiségben víz kerül a DUCATIM motorolajába és habzik. A probléma megoldását nehezíti, hogy a motor levegő-olaj hűtéses ,és nem vízhűtéses. Az a gyanúm, hogy talán pára csapódhat le az ülés alatti levegőtartály és a motorblokot összekötő csőben,de az okát eddig sajnos nem tudtam megfejteni. Többször is tapasztaltam vizet a szóban levő csőben. A jelenség nyáron ,olajcsere előtt kezdődött, és utána sem szünt meg. A motort 3éve vettem tipusa monster 750. Soha nem volt vele egyéb problémám. Ha van ötletetek légyszi írjatok! Előre is köszi.
zsinya@freemail.hu
Itt a 620 Monster! Nem rég dobtam fel hirdetni.
Az alkatrész be szerezhető, nincs gond az elleátásban. Ha meg valami extra kell akkor az Ebay oldalak..olasz,angol,német oldalak elönyben!
Az apróba dobtam fel, még garanciális!
Szia! Stefan_m
az egyik barátom szeretne venni egy ducatti monster 620-ast!
érdeklődne esetleg tudtok-e valamit segíteni ebben! érdekelné még hogy magyarországon milyen az alkatrészellátása!
tel 06209425330
ducati@pr.hu
Egyébként a motort félkarú emelőre rakva 1 db anyát kell lecsavarni, a kerék közepén jobb oldalon.... (az a szép nagy anya)
Most vettem egy 2006-os S2R Monstert! A hátsó gumit szeretném lecserélni, de első nekifutásra nem sikerült kivenni a kereket.
Csak úgy jönne kei, ha az egész hátsó tengelyt kihúznám jobbra, de ahhoz meg a kipufogókat is le kellene venni.
A féktárcsát is lecsavaroztam már, gondoltam hátha az fogja, de akkor sem jött le.
Van a tengely és a felni között egy gyűrű, nem tudom, hogy azt is ki kell e venni, vagy hogy menetes e, de semmi fogás nincs rajta. Erőltetni meg nem akarom.
Ha valaki tudja mi a teendő, kérem írjon.
dajko.peter@gmail.com
Köszi
999 vásárlás előtt állok
Még mindig drágabak vagytok 1millaval mit az olaszok vagy a németek. --Presze nem csak ti vagytok drágábbak, ha nem mindenki. Ennek nagyon érdekelne az oka ?
Ez miatt én is inkább külfőldről szerzek egyet , és gondolom egyre többen leszünk így, de ez nem hiszem, hogy jót tesz hósszú távon .
üdv.
Viccet félretéve , nálunk a 999R , S illetve 1098 R ,S és Desmosedici RR is van , aki meg akarja nézni vagy méretni , nincs akadálya !
vario team
köszönet
kgb07@freemail.hu
Monster vásárlás előtt állok, a kinézett vas: Monster 620 i(e)Dark 73 LE, szeretnék véleményeket olvasni, tapasztalatokat átadhatnátok: mire kellene figyelni, stb. Ja és mit szóltok az Aprilia Shiverhez, mert a kettő között ingázik az agyam.
Kösz előre is!