Én is hasonlóan jártam egyszer. Nekem a teljes jobb oldali idomom szállt el, ha jól emlékszem. Nézegettem rengeteget az ebay-en árult kínai idomokat, de nem mertem rámenni, ahhoz túlságosan is gyári állapotú volt a gép többi része, így a színegyezőséggel kapcsolatban nem tudok segíteni. Van egy ilyen ABS idomszett eladó Balatonfüreden, ha esetleg jársz arrafelé, meg tudod nézni, hogy milyen élőben. http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ha esetleg a hiányzó idom pótlása is érdekes számodra akkor adok egy számot egy sráchoz akinek Alsónémediben vannak bontott cuccai Ducatikhoz. Dobj egy emailt és küldöm a számát.
Az lenne a kérdésem, hogy a 749-es vagy szinte akármelyik Ducati Superbike elvileg a Brembo 4767-es hátsó fékmunkahengerrel van felszerelve. Mivel a Cagiva Miton is ez van, csak jóval gyengébb kiadásban, így jelenleg ilyet keresek. Nem tudtok esetleg olyan bontót, vagy magánszemélyt, akitől meg tudnám venni? Dugattyújával együtt. :). Ebayen átlag 10K-ért vesztegetik, csak, ha itthon is van, akkor ugyan ennyiért simán megvenném.
Sziasztok!
Augusztus végén váltam Ducati tulajdonossá, viszont a múlt hétvégém elég rosszul alakult . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával? Érdemes használt alkatrészt keresni, vagy újat?
Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!
Ja néztem a 999 eseket hát ennyiből vagy hulladékok vannak,amit láttam azt már legalább 1 éve hírdetik,de nem is csodálom ,hogy nem tudják eladni,a másik ducati 999 az meg ez lenne
Bár ez eredetileg a bátszi motornál volt,ott így nézett ki a leírása.
DUCATI 999
2003
Kevés km-rel, csúszásból felújított gyári állapotban, egyedi fényezéssel (piros-fehér-zöld!)!, olasz okmányokkal, 3 gyári kulccsal+ kódkártyával, bubis füstszínű plexivel, nyitott kuplunggal
Jó igaz hihetetlen pláne magyrországon,bár azt mondták de csak külföldi tulajokra,hogy van aki nagyon keveset motorozik ilyen géppel,de ahogy mondtam tudom hogy magyarországon ez hihetetlen.
Mielőtt dugába dőlnél, ellenőrizz pár dolgot. Nekem pl van sebváltó üres, kuplung behúzás érzékelő, ezeket nézd meg, azt nem tudom a dukin mik vannak . De egy elektromos kontaktsprés tisztítás-átnézés szilikonzsíros kezelés nem ártana gondolom. vagy csak letörött egy vezeték valahonnan. Voltmérő, vagy próbalámpa, és kapcsolási rajz aztán hajrá!
Az érdekelne, hogy csinált-e már valaki kormány magasítást 999-en?
Kell-e a bovdeneket cserélni és a kapcsolóvezetékeket toldani?
Kösz