Helló!
Köszi a tippeket!
A vezérléssel szelepekkel egy darabig nem lesz gond :)
50,000 nél volt vezérlés csere és 52 van benne.Jah és ez szelepállítással.Csak kéne egy olajcsere is de már megoldódott.
Castrol 20W50 es lesz benne.
Jah és a járatás az nálunk alap dolog hidegen nem indulok el!
Ez már a 2T nél belém rögzül
www.ducatiklub.hu na itt aztán majd osztják az észt, olajtéma az örök viták alapja. Ha rám hallgatsz, szervízbe viszed, és nem sajnálod rá azt a pénzt. Gyári olajszűrőt, gyári szíj, stb... és meghálálja, ami a szelepellenőrzést illeti, szerintem neki se állj...
Még akik kenik vágják mondjuk a sornégyes japánokat, azokat is felpattintja szopórollerre, nemhogy az avatatlanokat...
Amúgy isten hozot a klubban ;)
A kezelési útmutatóban benne kell lennie, de 15W-40, 15W-50, 15w-60, 20W-50, 20W-60 tuti jó bele. és indulás előtt érdemes járatni, melegíteni a motort.
Az öregé padon mérve 198LE! De ezt már mondtam! A mérés ha jól tudom az Ago motors-nál történt! Az öreg gépe gyakorlatilag ugyan az mint Haga-jé! És közel 11 milla eddig,mindent egybevéve!
Bocs de az enyém 1198S és nem 1098S ,annak tényleg 6mill.körül van az ára....
A 1198-ban is már az a blokk van maxxx mint az öregében...bocs.
DTC...stb.
A kettő közötti eltérés csak annyi,hogy az öregében titán szelepek vannak,ill. az elektronika más... És 10Le az eltérés papíron 170-180...
És padon? Itt a lényeg.... Már volt alkalmam együtt közlekedni 1098R -el... A lényeg hogy az se pite
Gyári adatok szerint igen,csak,hogy az öregá,mint azt írtam is full tuningos,így jelenleg pontosan 198LE-vel rendelkezik! Nyomatékja gondolom ennek arányában úgyszintén emelkedett!
Ducati 749 v 999 idomot a képen jelöltet.
jafobaby901@citromail.hu
Plexid nincs esetleg?
Azt már sikerült szereznem, ellenben még plexire szükségem volna. Ebben nem tudsz esetleg segíteni?
Köszi a tippeket!
A vezérléssel szelepekkel egy darabig nem lesz gond :)
50,000 nél volt vezérlés csere és 52 van benne.Jah és ez szelepállítással.Csak kéne egy olajcsere is de már megoldódott.
Castrol 20W50 es lesz benne.
Jah és a járatás az nálunk alap dolog hidegen nem indulok el!
Ez már a 2T nél belém rögzül
Még akik kenik vágják mondjuk a sornégyes japánokat, azokat is felpattintja szopórollerre, nemhogy az avatatlanokat...
Amúgy isten hozot a klubban ;)
Vagy privátban elküldöm a számát, ha kell.
A kezelési útmutatóban benne kell lennie, de 15W-40, 15W-50, 15w-60, 20W-50, 20W-60 tuti jó bele. és indulás előtt érdemes járatni, melegíteni a motort.
Ducati 900 ss-hez keresnék első lámpát és esetleg plexit is. Tudna ebben nekem valaki segíteni?
Ducati 900 ss-hez keresnék első lámpát és esetleg plexit is. Tudna ebben nekem valaki segíteni?
A 1198-ban is már az a blokk van maxxx mint az öregében...bocs.
DTC...stb.
A kettő közötti eltérés csak annyi,hogy az öregében titán szelepek vannak,ill. az elektronika más... És 10Le az eltérés papíron 170-180...
És padon? Itt a lényeg.... Már volt alkalmam együtt közlekedni 1098R -el... A lényeg hogy az se pite
Ducati 1098 S vs. R
Amúgy egyikből se nagyon van.... Amit beraktam S-es.... bőven olcsóbban megvehető, mint 6
Van érdeklődő...?