Nem tudjuk. Lehet. Ki kell próbálni.
Nekem most gixxerem van, előtte egy Ducim volt.
Más feeling, az tuti.
Amikor megvettem a gixxert, fülre hang alapján 7-8000 körül mindig rá akartam váltani, mondván (mindjárt szétesik), mert ezt soktam meg a Ducatinál.
Pedig a gixi ott indul el igazán...
Az ténykérdés, hogy teljesen másként kell motorozni a két koncepcióval.
A Ducati szerelem volt, imádtam a hangját, nyomatékát, a gixxer pedig egy rakéta, ami mindig első gombnyomásra indul és olyan tartalékok vannak benne, hogy soha az életben nem fogom tudni kimotorozni.
Még a felét sem nagyon.
De ez valószínűleg ugyanígy lenne az 1098-cal is.
Ami pedig az első kerék kúszását illeti: ne felejtsük el, hogy ezt csak profi pilóták "tudták kihozni" belőle zárt versenypályán. Utcán soha nem merészkedik el épeszű ember eddig, ráadásul a Ducik futóműve kiemelkedően jó, mindent lehet rajta állítani (előfeszítés, húzó- nyomófokozat, lassú-gyors).
Ha Troy Bayliss azt mondja, Ő szívesebben versenyezne az 1098-cal, holott a 999 volt a leggyorsabb a VB-n a kanyarokban (felvettem videóra a teljes szezont, mindig kanyarokban szúr be, vagy kigyorsításnál megy el), akkor azért nem lehet az olyan szar...
Biztos jó gyerek vagy, de tuti bekaptál pár vírust!
Neked az az életcélod, állítom, hogy elkápráztass minden egyszerű parasztgyereket,
és minden buta picsát, ami megy is ezzel a szöveggel, de 2 IQ felett már kilóg a lóláb.
Otthon a kocsmába rendre beveszik ezt a Ferraris dumát mi?
BerikZ, ez nagyon megható volt.
Hát igen valóban nem értem.
JoeZ!
Te biztos mindent tudsz 1 Ferrari feelingről hány ferrarid is volt?
Már megint az a lényeg, hogy megbámuljanak?! Nem a motorozás?
Csak akkor van széles látóköröm, egyedi stílusom, ha Dukim van?
Nézd már meg az épített motorjaimat!
És reklámoznom kéne, hogy anyagilak a társadalom melyik rétegéhez tartozom?
Ezt idáig nemtudtam.
Érdekes vita alakult itt ki a Ducati meg más motorok körül. Nekem annyi a véleményem,hogy én sose fikáznám más motorját,mert ő azt vette,az tetszik neki,arra volt pénze. Én azt látom és azt nézem,hogy motoros mint én,és azzal a motorral élvezi mindezt ami neki van. Hülyeség ez,hogy ez a jobb meg az a jobb. Mindenkinek ami tetszik az lesz a legjobb. Én személyszerint szeretem a japán gépeket,de a szívem csücske mindig is a ducati lesz. Ezért van 2 hengeresmotorom. Tudom,hogy a TL sose lesz ducati,de talán meg tud hasonló élményekkel ajándékozni a karakterisztikájával. És egyszer talán ha lesz pénzem egy ducatira meg a szervizelésére akkor se fogom lehúzni más motorját mert az nem ducati és nem került annyiba mint az enyém.Ez az én véleményem. Minden jót!
Ducatizni az minden alkalommal egy kultúrmisszió teljesítése , olyan mint pl Ferrarizni. Van gyorsabb autó még egy Enzo Ferrarinál is de más feeling. Van a 1098-nál gyorsabb motor de nem érdekes. Ezért fizetnek ki a tehetősebbek boldogan annyi pént egy Ferróért vagy egy Ducatiért és pont leszarják azt a pár másodpercet amiről itt szó van. Ez a motor státuszimbólum, tudod h nem nagyon jön veled szembe és megbámulnak bármerre jársz. Ja és jól mutat a villád udvarán és még a hozzá nem értő de művelt emberek is hallotak a Ducati sportsikereiről és elismerő véleménnyel vannak rólad h igenis van egyedi stílusod széles látóköröd és egyből mutatja anyagi helyzeted, tásadalom mely rétegéhez tartozol.... Ez tudod sok embernek megér ennyi pénzt különbözni mástól nem beállni a sorba és hidd el akinek van 5 millája egy motorra az nem éhezik.
Ennél még Joe is értelmesebben tud hozzászólni.
2005-ben ki nyerte a WSB-t?
Hosszútávú versenyekről meg ne is beszéljünk, ott a Dukit még el se merik indítani.
Vagy elindították, és kiesett az első órába, azért nem emlékszem rá?
Csúszás ide vagy oda a 1098-al nagyobb kanyarsebességet érsz el mint a japán fosokkal.Meklau gixere több alap gixer ára,nem véletlenűl ment jobb kört mint a gp kawasaki.A1098 s ára 6.2 milla.A japán motorok csak ott királyok ahol csak japán motor indúl.
Biztos hogy egy japán mocinak jobb a teljesítmény-ár aránya de azért teljesen más érzés amikor egy ducati slusszkulcsa melegszik az ember zsebében, és biztos az is hogy mindegy hogy milyen motorja van az embernek, de sajnos vagyunk olyan gyarlók hogy a Hilton elött kevésbé mutat jól egy suzuki. Egyébként,ha mindenkinek egyforma az lenne az izlése, akkor egy nőt dugnánk.
Persze, hogy nem, nem is ezt írtam.
Attól még, hogy 4 cm-rel magasabban ül a pali, attól még lehet kevesebb súly az első keréken,
ami a probléma fő oka.
Szia yam!
Nos Viking, neked az ülés-szivacs magassága jelenti 1 motor emelését v. ejtését?
Joe-z, ha ennyire italyfun vagy, mért vettél sv-t?
Mért nem vettél1 ócska használt Dukit?
Tök mindegy csak olasz legyen, mint a csóró HD-sok, mindegy mekkora fos, csak Harley legyen!
Tömegmotor???
A 2-3 milkós motorok2-3 másodpercet vernek a 8 milkós álomszekérre.
Maradjunk itthon! Az AlpokA-n miért nem mennek a világlegjobbmotorjával?
Nem akarnak jobbak lenni a többinél?
Andy Meklau akinek Duki szalonja van a P.Ringen, mért nem azzal megy ha az olyan fasza?
Nem akarja reklámozni, pedig ő aztán megtehetné.
Mért 1 szakadt GSXR-el tartja a körrekordot, talán mert hülye?
Negyedéből kihozza ugyanazt az élvezetet, és gyorsabb.
Fellegekbe szárnyal a csávó, szerintem otthon a kocsmába magadköré gyüjtöd az egyszerűbb embereket, és egész szombat este sokkolod őket a süket dumáddal.
http://www.youtube.com/watch?v=k48j9tnu7um
A teszt szerint "csak" 170mph a vége.Utcára ez bőven elég,pályán meg nem ez számit igazán
http://www.youtube.com/watch?v=rtyyfrvyhlw
Az év elején volt, a Ducati vezetősége nyilatkozatot adott ki a minőségről meg az új stratégiáról, amiben bejelentették, hogy megszüntetnek rengeteg modellt, főleg a kisebbeket(olcsóbbakat) és inkább az exkluzivitás irányába haladnak. Ebből nem azt a következtetést lehet levonni szvsz, hogy tucatmotor tömeggyártása lenne a céljuk...
Nekem most gixxerem van, előtte egy Ducim volt.
Más feeling, az tuti.
Amikor megvettem a gixxert, fülre hang alapján 7-8000 körül mindig rá akartam váltani, mondván (mindjárt szétesik), mert ezt soktam meg a Ducatinál.
Pedig a gixi ott indul el igazán...
Az ténykérdés, hogy teljesen másként kell motorozni a két koncepcióval.
A Ducati szerelem volt, imádtam a hangját, nyomatékát, a gixxer pedig egy rakéta, ami mindig első gombnyomásra indul és olyan tartalékok vannak benne, hogy soha az életben nem fogom tudni kimotorozni.
Még a felét sem nagyon.
De ez valószínűleg ugyanígy lenne az 1098-cal is.
Ami pedig az első kerék kúszását illeti: ne felejtsük el, hogy ezt csak profi pilóták "tudták kihozni" belőle zárt versenypályán. Utcán soha nem merészkedik el épeszű ember eddig, ráadásul a Ducik futóműve kiemelkedően jó, mindent lehet rajta állítani (előfeszítés, húzó- nyomófokozat, lassú-gyors).
Ha Troy Bayliss azt mondja, Ő szívesebben versenyezne az 1098-cal, holott a 999 volt a leggyorsabb a VB-n a kanyarokban (felvettem videóra a teljes szezont, mindig kanyarokban szúr be, vagy kigyorsításnál megy el), akkor azért nem lehet az olyan szar...