Helló. Köszi a választ. :-)
De a henger szinkron mitől megy el egyik pillanattól a másikra?
A vissza durranás már nincs szerencsére.
A bajom inkább hogy nincs alapjárat és gázhúzásnál lefullad a motor.
Igen csak nyitó lapka kellett.
Szia!
A szívató az gázdúsító egész pontosan. Ugyanannyi benya mellé ha ráhúzod kevesebb levegőt ad így lesz dúsabb a keverék. Az airboxba visszatüsszentés a hengerszinkron miatt van. az még nekem is hátra van szerelőre várok mikor ér rá mert néha melegen nekem is bele-bele tüsszög induláskor alapjáraton már melegen 110 fok körül. Ha taknyos akkor sokat kaphat vagy a gyertya hőértéke nem megfelelő ezért rossz az égése. Csak nyitó lapka kellett záró a kipu szelephez nem
Sziasztok lenne egy nagy gondom. Van egy Ducati Monster 900 Spezial Dark 2000-es injektoros gép.
A probléma a következő. Minden előjel nélkül le robbantam vele. A hátsó hengernél vissza robbant a légszűrőbe,meg gázadásra le fulladt a gép.
Be lettek állítva a szelep hézagok mert kicsi volt és gondolom azért durrant vissza. Most már jó a hézag nincs durranás,viszont a gázra fulladás meg maradt és nem tudok rá jönni mi lehet a bibi. :-(
Üzemanyagot kap. Injektorok nyomják a benzint (mondjuk azt nem tudom hogy eleget-e) dugulás nincs. Gyertyák jók kábelek jók. Szikra van. De szerintem benzin baj van mert nem nagyon taknyos a gyertya ha kiveszem. Ha tud valaki segíteni azt meg köszönném.
Még egy észrevétel. Van szivató a motoron. Injektorosra minek? Nem csak karbison kéne lennie?
Pedig ilyenkor csak egy segíthet, ráfektetni az ívre. Vettem már be pár elsokalt kanyart, ilyenkor rájön az ember, hogy még vannak tartalékai. Szar annak aki határon motorozik, na nem a saját, hanem a fizika határain :-) Ez mondjuk itt a videón nem tünt túl soknak.
ahogy látom egyik sem:
sok lett, nem döntötte a motort, inkább taposta a féket, elkezdett pattogni a hátsó kerék, a felegyenesedési hajlam miatt kiegyenesítette a kanyart
a legjobb az lenne ha mindegyikből állna egy garázsban és reggel csak azt a döntést kéne meghozni hogy melyikkel menjek el motorozni. De ehhez azért nem árt meg egy kellemes nyereménnyel kecsegtető nyertes lottó szelvény.
Persze egy MT01-esre nekem sem telik de az a motor számomra az amit szívesen kiraknék poszteren is a falra mint kis koromban. Nem találok kivetni valót benne. A Malacon kívül még három ilyen paripa van az a B-king (Mondjuk az özvegycsináló hírneve nem túl szerencsés) A V-max igaz az már egy másik liga de az a bődületes erő ami abban lakik az letaglózó és a Diavel ami kicsit kisebb kicsit felhasználóbarátabb mint az előzők azonban csoda szépre sikeredett. ez az 5-ös Toplista
Igen, egy kicsit endurós az alap ötlet, de keskeny és nem túl magas ülése van. Nem tetszik annyira mint a Bulldog, de viszont akiknek van, azok nagyon szeretik!
Az MT 01 nekem túl drága. A Bulldog nagyon tetszik. Nagy V2, elegendő nyomatékkel (88Nm). Kardánhajtással. És sok újszerű van elérhető áron. És nem nem az a réteg vette akik ütik-vágják a motorokat. Viszont nem könnyű. Egyet ki kell próbálnom, hogy kiderüljön, hogyan is állunk egymással. Fontos, hogy kezes legyen kanyarokban és rendesen leérjen a lábam róla.
Jah meg a TDM. Olyat próbáltam már. A saját magasságommal kicsit furán viselkedett alatta. Magas motor magas súlyponttal ehhez képest aránylag alacsonynak érződött az ülése. nekem fura volt de neked lehet hogy nagyon bejön.
Á, már jól haladok a szelektálással. 34 motor van bekedvencelve, kb 15 különböző típus. Először úgyis azokat nézem meg ami nincs nagyon messze, aztán az elsőt megveszem aminél úgy érzem, hogy ez az, ez kell nekem. Vannak a listámon olyanok amik tetszenek, de valószínűleg ugyan azért nem fognak tetszeni, amiért a Bandit nem tetszik. Túl nagyok és nehezek (Pl Yamaha BT 1100, vagy TDM 900). Szóval, ha mindent kilövök, kb. 5-10 motort kell csak megnéznem...
De a henger szinkron mitől megy el egyik pillanattól a másikra?
A vissza durranás már nincs szerencsére.
A bajom inkább hogy nincs alapjárat és gázhúzásnál lefullad a motor.
Igen csak nyitó lapka kellett.