Szerelőm is vigyorogva pont ezt mondta, hogy nagyon olcsón lehet kapni és nagyon jó motor de nem nagyon veszi senki ezért is a nyomott ár. Ha nem a csupasz jönne be akkor ilyen motorom lenne.
-695=620, a furat/löketet kivéve a konstrukció megegyezik
-2008-ban már tuti a 696 ment, valószínű 2008-as a forgalomba helyezése.
-állapotot keress, ne évjáratot!
-Hegyre 800-ast vennék.
-ST4: régebbi konstrukció, 996 blokkja nyomatékosabbra belőve
Ez a 800as a legjobb középút, azért vagy 30% a teljesítmény különbség egair barátom és az enyém között, ezért szokta mondani majd játszik velem gombostűfejeset a tükrében.
Az is nagyon szép moci. Azonban nekem Duciból az etalon a Streetfighter. Van egy a környéken egy hajdanán Angol rendőrként ügyködő fószeré. Neki a kisebbik van a 848-as, két brutális Termington dobbal természetesen furulya nélkül. Brutális hangja van. (természetesen egyedi rendszámmal)
Ami még érdekelne, hogy mi a baj az ST4-el? Az új árához képest a legnagyobb értékvesztésű Ducatik. https://www.willhaben.at/iad/g...
Ez pl tök egybe van. Gyári kipufogót adja hozzá. Kell neki egy nagyszervíz, két új gumi, aztán 2-3 évig elvileg gondtalan az élet. De akkor miért ez az ár?
Úgy néz ki, hétfőn elviszik a Banditomat. Naponta hív az új tulaj, alig győzi kivárni, hogy elvihesse. Hétfőig kell várnia, akkor van műszaki időpontom. Kinéztem sok más mellett pár Ducatit. Leginkább ezek tetszenek, legyetek szívesek, vessetek rájuk egy pillantást: https://www.willhaben.at/iad/g... https://www.willhaben.at/iad/g... https://www.willhaben.at/iad/g...
Az első kettő öregebb, de teljesen újszerű. A harmadik fiatalabb, vezetett szervizkönyves. Pár dolog nem eredeti rajt, de a hirdető mindent hozzá ad ami eredetileg volt rajt, szóval nem esés miatt olyan.
Baszki Dayco márkájú szíj nem kerülne kedvezménnyel többe mint 6ropi párban! (unix) Szerelőm mondta rakott már fel ilyet Ducatira, de mondta gumikalapáccsal mert nagyon kemény rideg, így van olyan pengetéskor nem tudja pontosan beállítani a feszességet mert a műszer nem érzékeli.
Nem könnyű. Kimondottan motorszervizeket csak a márkaszervizek üzemeltetnek (itt ahol élek). Vannak autószerelők, akik motorokat is csinálnak. Ez még el is megy, egy egyszerű sornégy kommersz motor esetében. Ilyeneket szerelnek 90%-ban. Na de a Ducati pont nem ilyen. Ne az enyémen kísérletezzen vele életében először :-)
Mint írtam, egy fiatal jól karbantartott motor esetén nem az alkatrész árakon aggódok. Minden motorra kell gumi, fék, lánc, ha felborul, akkor ami letörik :-) Az aggodalmam abból fakad, hogy a Desmo a legendák szerint nehezen szerelhető (sok munkaóra), kevesen értenek hozzá és vannak dolgok amik más motornál nincsenek (vezérlés csere), és vannak dolgok amik más motoroknál elhanyagolhatóak, nem lesz következménye (mint pl szelephézag ellenőrzés az első 50.000km-nél). Elektromos hibákról is beszélnek, minden olasz motor esetén, bár ez is inkább gondolom az öregebb, többet futott motorokat érinti. Szóval én csak és kizárólag attól félek, hogy nem lesz akihez vigyem évente egyszer, csak a márkaszerviz, ami ugye nálunk átlagosan 1000 Euró/ alkalom (német nyelvű fórumok szerint)
Ahogy mondod Papajohn. Csak a szóbeszédből pletykákból ítélkezni nem lehet és nem is szabad. Ezt a márkát is k..vára lelehet lakni mire bedobja a kulcsot. A hozzáértő szerelő az tényleg fontos na meg a megfelelő műszer is hozzá mert azért azzal jobb szíjfeszességet állítani mint a "kulcsos" módszerrel. Amúgy is jóval többet elmegy mint a megadott intervallum de én kocka vagyok. Más márkát is lehordanak hallomásból, én nem véleményezem főleg nem negatívan amiről fingom nincs, hogy milyen egyáltalán...
Ja, vezérműlánc 100.000-nél, csak nekem annyi soha egy motoromban sem lesz. Megyek évi 3-5.000km-t. Ha a gyerekek nagyobbak lesznek, akkor sem hiszem, hogy meglesz az évi tíz. Itt még jelenleg szakad a hó! Rövid a szezon és más dolgom is van. Míg egy Ducatinál mondjuk legyen három év. Arra azért nagyobb az esélyem, hogy belefutok. A 2 henger kért gyertya sem minden Ducatira igaz. Nem tudom milyen Monstert nézegettem nemrég, de annak kettő volt hengerenként. Nem az alkatrész árakon aggódom, hanem a munkadíjon. Suzukinál 1,5 órát szoktak számlázni, műszakival, teljes átvizsgálással. A helyi Ducati szerviz honlapja 5,5 órát ad meg egy szervizre...
Szándékosan kötözködöm:)
Suzuki:
-vezérműláncot is kell cserélni, de nagyobb intervallumnál(talán 100.000 km?) feszítővel, +díj= 50.000 ft/ 120 hónap= 416 Ft/hó (feltételezve, hogy évente 10 000 km-t megy a motor).
-a szervízkönyvekben biztos vagyok, hogy benne van a szelephézag ellenőrzés- futásteljesítményfüggő. Banditnál 16 db szelepet kell ellenőrizni--> munkaóra több, ahogy a díj is
- 4 henger 4 gyertya
Ducati:
-20. 000 km-ként kell vezérműszíjat cserélni, vagy két évente. (Más kérdés, hogy a kisebb monsternél simán három évre kitolom, ha nem éri el a megadott km-t), egyszerűség kedvéért számoljunk 24.000 ft-tal(anyag+díj)/ 24 hónap=1000 ft/hó
-szelepvezérlés nem kényesebb, mint egyéb változó szelepvezérlésű motornál. A fordulatot még jobban is bírja.
- 2 henger, 2 db gyertya
Szumma: ahogy láttam a költségeit, szerintem egy 620-at, 800-at nem drágább semmivel sem fentartani, mint egy kis Banditot. S4, S4R és SF már más kategória.
Jellemzően azok fosnak tőle, akik nem ismerik. Voltam már nagy nevű kawasakis szervízben(műszakiztatni), akik folyamatosan ekéztek. Aztán rákérdeztem pár japám alkatrész árára és hirtelen csend lett.
A Banditon a vezérlés láncos, csak hiba esetén kell cserélni. Ducatinál ha jól tudom 20-24.000km vagy két év az intervallum. Szelepet sem kell egy japánon állítani, kb 50.000km-ig. (Még a márkaszerviz sem szokott ellenőrizni sem.) Nekem a 6 év alatt senki nem vette le a szelepfedelet, az biztos. De csöndben is voltak a szelepek. Egy desmo azért más. Ott mindenhol kihangsúlyozzák ennek a fontosságát. Szóval eleve abból indulok ki, ha egyszer Ducatim lesz, akkor azt kapja meg ami jár neki...
Tirolban élek. De minden éven elmotorozok egyszer legalább Magyarországra. Szóval ha évente egy szervizlátogatással elvan a gép, akkor akár még meg is tudnék barátkozni a gondolattal.
-2008-ban már tuti a 696 ment, valószínű 2008-as a forgalomba helyezése.
-állapotot keress, ne évjáratot!
-Hegyre 800-ast vennék.
-ST4: régebbi konstrukció, 996 blokkja nyomatékosabbra belőve
https://www.willhaben.at/iad/g...
Ez pl tök egybe van. Gyári kipufogót adja hozzá. Kell neki egy nagyszervíz, két új gumi, aztán 2-3 évig elvileg gondtalan az élet. De akkor miért ez az ár?
https://www.willhaben.at/iad/g...
https://www.willhaben.at/iad/g...
https://www.willhaben.at/iad/g...
Az első kettő öregebb, de teljesen újszerű. A harmadik fiatalabb, vezetett szervizkönyves. Pár dolog nem eredeti rajt, de a hirdető mindent hozzá ad ami eredetileg volt rajt, szóval nem esés miatt olyan.
Keress egy másik szervízt!
Suzuki:
-vezérműláncot is kell cserélni, de nagyobb intervallumnál(talán 100.000 km?) feszítővel, +díj= 50.000 ft/ 120 hónap= 416 Ft/hó (feltételezve, hogy évente 10 000 km-t megy a motor).
-a szervízkönyvekben biztos vagyok, hogy benne van a szelephézag ellenőrzés- futásteljesítményfüggő. Banditnál 16 db szelepet kell ellenőrizni--> munkaóra több, ahogy a díj is
- 4 henger 4 gyertya
Ducati:
-20. 000 km-ként kell vezérműszíjat cserélni, vagy két évente. (Más kérdés, hogy a kisebb monsternél simán három évre kitolom, ha nem éri el a megadott km-t), egyszerűség kedvéért számoljunk 24.000 ft-tal(anyag+díj)/ 24 hónap=1000 ft/hó
-szelepvezérlés nem kényesebb, mint egyéb változó szelepvezérlésű motornál. A fordulatot még jobban is bírja.
- 2 henger, 2 db gyertya
Szumma: ahogy láttam a költségeit, szerintem egy 620-at, 800-at nem drágább semmivel sem fentartani, mint egy kis Banditot. S4, S4R és SF már más kategória.
Jellemzően azok fosnak tőle, akik nem ismerik. Voltam már nagy nevű kawasakis szervízben(műszakiztatni), akik folyamatosan ekéztek. Aztán rákérdeztem pár japám alkatrész árára és hirtelen csend lett.
Ha kell, akkor van Pest melletti szerelő is.
" Ducati azért más. Szelephézagot állítani, vezérlést cserélni"
Banditon cseréltél vezérlést és állítottál szelephézagot?:)