Köszi! Most már jó kezekben van, hát még az S2R az itthon lett anno forgalomba helyezve na az tényleg nem "macskazsák". Ma mondtam is barátomnak ebből bajuszcibálás lesz, nevetve mondta egair vigyed amikor szeretnéd...
135papír volt, de most lelkiismeret furdalás nélkül forgatom el 10ezerig egyik nap egy 6kilós darázs mögött poroszkáltam húzhatta neki Ő is mert én koppig markoltam, nem maradtam szégyenben a kis blokkossal (60LE).
Hát azért nem volt olcsó ez a tavaszi felkészítő szerviz bár az is igaz hogy ez már nem volt épp sima egyszerű átnézés inkább nagyszervíz. Jól belegondolva nem olcsó de végül is én két használt gumával rálocsoltam a malacra 100-120.000-at a télen. Igaz nálam nem volt lapka de volt lánc+lánckerék csere. Nálam is telók. Olaj, olajszűrő, légszűrő most ugye a vízpumpa ami azért majdnem egy 20-as volt. Végülis nem volt a szörnyecske sem drágább mint a malac.
Nekem nem kellettek lapkákat igazítani bár az Hondánál nem egy nagy tétel, közel sem annyi mint a Ducinál (Asszem)
Szia!
A tavaszi revízióm ebből állt. Vezérműszíjak cseréje, gyári szíj 17.000/db. szelephézag állítás nálam sok kellett mert hanyag volt az előző szerelőm (így gatya volt) de ugye végre megtaláltam a megfelelőt (Gergő 16 éve Ducatikat szerel) 4db nyitó lapka kellett majdnem 4ezer/db és egy záró lapka kellett 8ezer/db amibe került. Első villákban szimering csere plusz olaj a szimering db-ja 7ezer volt a legdrágább került bele + Motul olaj 6ezer. Ugye szelepellenőrzés majd 10ezer km után, de ilyenkor a legtöbb esetben nem is kell hézagoló lapka ugye általában a nyitó hézag fogy el. Még hátra van egy henger szinkron mert melegen alapjáraton néha vissza tüsszent az airboxba. Jövő hóban lesz műszaki majd akkor egyben azt mondta Gergő olyan fél egy óra alatt meglesz vele. A gyári műszere is megvan amivel diagol, és hertzre pontosan beállítja a szíjak feszességét.
Sziasztok Monsteresek. Motorváltás előtt állok és felbukkant pár Monster is a képben. Megvallom, nem vagyok elég tökös, bátor, hogy csak úgy lecsapjak rájuk, mert bár nagyon szép, újszerű motornak tűnnek, megriaszt a sok gondolat, ami kering ezen motorok kapcsán. Mikre gondolok? bonyodalmas szelephézag ellenőrzés és állítás (amit ha hanyagolunk, akkor csúnyán megbosszulja magát),és a gyakori vezérlés csere, előforduló kuplungtúlmelegedésből származó hibák. Mennyire kell félni ezektől? Mennyire vészes a tényleges fenntartási költség?
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szükségem lenne 7db 74110551A cikkszámú (régen 800053724) gumi-rögzítőpántra.
Hol tudok ilyenek szerezni?
Köszönöm szépen!
Elek és Pocses kukkantsatok be az XX fórumba. Alakul a II Parkoló találkozó. Érdekel a véleményetek az ott leírtak miatt legfőképp. Na meg persze bárki másé is.
Ez lesz. Közben megoldottam a szerelő kérdést is van egy jó haverom. Nem egy művész lelkű szerelő de robogókkal és könnyebb nem bonyolult motorokkal elbír. Holnap jön segíteni.
Amúgy sajna nem javítható a mostani mivel egy olyan tömítés ment el ami nem cserélhető. A turbina tengelyénél lévő szimmering szarta el magát ami sajtolt és nem cserélhető. (Most hogy szimmering vagy tömszelence azt nem tudom mert soha sem értettem a különbséget.)
Óvatosan pakold át a hiányzó dolgokat kend be szilikonnal a felületeket tisztítás és bekenés után bele a tömítés és akkor húzasd össze . Amit pedig levettél azt meg kellene nézni értelmes embernek, esetleg nem javítható-e?!
Azt hittem nem jól számoltál, de fejben számolva azt hiszem igazad van, én csak a perc sebességet szoktam kiszámolni! Ezért vigyázok én az öreg 32 éves gépemre, természetesen az ésszerű határok között.
Ez meg szinte új...
Vagy ez, micsoda nagyszerű paripa...
Ezt meg csak úgy, mert tetszik :-)
https://www.willhaben.at/iad/g...
https://www.willhaben.at/iad/g...
Ezeket nézegetem.
Nekem nem kellettek lapkákat igazítani bár az Hondánál nem egy nagy tétel, közel sem annyi mint a Ducinál (Asszem)
A tavaszi revízióm ebből állt. Vezérműszíjak cseréje, gyári szíj 17.000/db. szelephézag állítás nálam sok kellett mert hanyag volt az előző szerelőm (így gatya volt) de ugye végre megtaláltam a megfelelőt (Gergő 16 éve Ducatikat szerel) 4db nyitó lapka kellett majdnem 4ezer/db és egy záró lapka kellett 8ezer/db amibe került. Első villákban szimering csere plusz olaj a szimering db-ja 7ezer volt a legdrágább került bele + Motul olaj 6ezer. Ugye szelepellenőrzés majd 10ezer km után, de ilyenkor a legtöbb esetben nem is kell hézagoló lapka ugye általában a nyitó hézag fogy el. Még hátra van egy henger szinkron mert melegen alapjáraton néha vissza tüsszent az airboxba. Jövő hóban lesz műszaki majd akkor egyben azt mondta Gergő olyan fél egy óra alatt meglesz vele. A gyári műszere is megvan amivel diagol, és hertzre pontosan beállítja a szíjak feszességét.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Szükségem lenne 7db 74110551A cikkszámú (régen 800053724) gumi-rögzítőpántra.
Hol tudok ilyenek szerezni?
Köszönöm szépen!
Antal
Amúgy sajna nem javítható a mostani mivel egy olyan tömítés ment el ami nem cserélhető. A turbina tengelyénél lévő szimmering szarta el magát ami sajtolt és nem cserélhető. (Most hogy szimmering vagy tömszelence azt nem tudom mert soha sem értettem a különbséget.)