Persze ez rendben is van. Nálam ugye mások a szempontok. én a rendes ember mértbe tartozok (Nem megsértődni) azaz 100+ és közel 2 méter. Nálam nincs gond a nagy motorral. Kényelmesen leér a lábam, el is bír, helyem is van rajta. Nekem egy kis szörnyecske lenne olyan mintha valami biciklivel közlekednék. A külleme meg pont azért jön be amit te negatívumként említesz azaz már modernebbnek hat de nem UFO motor, szépek a klasszikus gépek de nekem azok annyira nem jönnek be.
Nekem meg pont az tetszik. Igazi 70-es, 80-as évek klasszikusait idézik. Ha már modern naked, akkor legyen könnyű és jó futóművű. Tudom, hogy az X11 nagyon jó motor, de a használati értéke még egy kis Banditnál is kevesebb számomra. Küllemre meg már túl modern.
Hogy könnyebb, az csak az egyik előny. De keskenyebb is. A Bandit széles nyerge szétvágta a combjaimat, meg csak lábujjhegyen ér le róla a lábam a nagy terpesz miatt. Miután kétszer betakaróztam vele, valahogy elment a kedvem a nagy súlytól...menet közbe mindegy, na de egy jó motorostúra, ami 5-600km és 12 óra nyeregben, azért nem csak haladásból áll. A durva járás talán nem lesz zavaró. majd kiderül...
Nem zavar mindenkinek van véleménye és el is lehet mondani nincs ebből sértődés. Nekem amúgy az nem jön be az említett példányon hogy hátul két teleszkóposak nem pedig központi rugóstagosak. Szeretem ha egy motor vége szellős. (Nem úgy mint a blokknál ott legyen tömör, ne lehessen átlátni a hengerek között )
De ez a lényeg hogy nem mindenki egyforma.
Persze értem én az indokokat és logikus is a döntésed. Sajnos a sor4-nek ez a hátránya NEHÉZ Szerintem ugyan akkor leköt térfogatban egy 2 hengeres legalább 20-25%-al könnyebb mint a sor 4-es megfelelője. ellenben némileg durvábban jár. Valamit valamiért. (Mondjuk nálam ez sem igaz mivel az én blokkomból egy kiegyenlítő súlyt kihagytak így sokkal jobban rázza a vázt mint az XX. bár nekem bejön)
El kell hogy keserítselek. Az említette példányok is abba a súly kategóriába tartoznak mint az enyém. Nálam akkor akadt le az égszíj amikor az egyik jó barátom forgalmiját elolvastam. Neki egy 2008-as CB 1000 R-je van. Az a Nakedek etalonja szerintem. a Forgalmiban meg az szerepel hogy önsúly 230 Kg. és az még nem is 1100-as
Ha nem lennék rövid lábú és nem lenne annyi csábító hágó a közelbe, akkor én is ilyesmiket néznék. De nekem kicsi, könnyű, jó futóművű és fékű motor ami ideális.
Egy hengernek nincsen párja!
De ez a lényeg hogy nem mindenki egyforma.