Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden ok csak viCC.
De mivel könnyű így tolni sem megerőltető. Ezért van hogy nem megy tönkre a malac. Mert kurva nehéz lenne haza tolni azt a 2,5 mázsát
Mi nem stimmel? Nekem tetszenek a nagy nakedbike-ok, de nem kellene a súlya miatt. Viszont ha azt nézem melyik szép, akkor az XJR 1300 vagy a ZRX 1200 az az szerintem...Hondából meg az új CB 1100 :-)
A köztudat nem vásárol motorkerékpárt, aki venni akar az meg utánanéz, de valóban kevesen keresik. Ez lehet alku pozíció, mint nálam.
Pedig ez mind igaz. Egair cimbivel is mindig toljuk egymás mellett így legalább beszélgethetünk...
Mé nem veszel egy 6kilós sor4 damilost ezt meg jól ökörlöm tőled.
Pedig és most nem akarok senkit megsérteni. De a köztudatban a ducatik nem feltétlen a megbízhatóság etalonjaként vannak emlegetve. (Annak ellenére hogy ez a tévhit cáfolható) Ez az ellentét hat nekem furcsának. Mivel az árakat a köztudat határozza meg.
NEM
1x... csak lecseréled tesa.
Én egy gurigáért vettem 9 évesen az S2R-t, ma drágábban vannak már fenn a használtautón.
A klasszik szépségben is igazat. adok mivel klasszik jegyeket visel (Kör lámpa kis fejidom) De óriási főleg a stílus jegyekhez viszonyítva. Ha fene fenét eszik akkor is 250 kiló folyadékok nélkül (Olaj, víz, benzin) Ha mindet beletöltöm akkor simán veri a 280 Kilót és akkor még nem is ülök rajta.
A jó állapotú 620ak ma sem olcsóak a tied marha szép a fejidommal üléspúppal vörsöny sárgában.
De 6sebis már.
ez csak nézőpont kérdése. Nem egy kategória azt elismerem. a Monsterek tényleg a klasszik naked jegyeket viselik. Aránylag keskeny agilis gép. Míg a 11-es nehezebb. Én magam egy 3-as keveréknek tartom. Ami a túrasport, naked, és power jelzőkkel jellemezném. Azaz nehéz kényelmes nakedes és érős. Mindegyikből hoz valamit de egyikben sem kiemelkedő.
ma többet ér a motorom, mint az érték, amin vettem 6 éve
Hú ez kemény volt.
Nincs 6.? És a 695-ben sincs?
Megnéztem a használtautót és meglepően magasnak tűnő áron vannak ott is a szörnyek. Én ennél az árnál jóval lejjebb pozicionáltam be őket. Kb a használtautós árak 2/3-ára.
Nem az a gond, hogy nem ismerik, hanem hogy rettenetesen nehéz és nem is az az igazi klasszikus szépség.
Még a 620ba is simán elférne a 6ik.
Igen olcsóbb egy picivel. de tényleg csak azért mert elég ritka és nem ismerik. olyan 10%-al olcsóbb mint az azonos karban lévő azonos korú XX-ek (Hiányzik is belőle a 6. sebesség)
monster(pláne a régebbi) aránylag jól tartja az árát. A 696 még esik.

X11 nem annyira elterjedt, nem ismerik. Talán olcsóbb is, mint az XX.
Ilyenekről én is hallok rendszeresen, de el sem tudom képzelni, hol termnek ilyenek...