Mi nem stimmel? Nekem tetszenek a nagy nakedbike-ok, de nem kellene a súlya miatt. Viszont ha azt nézem melyik szép, akkor az XJR 1300 vagy a ZRX 1200 az az szerintem...Hondából meg az új CB 1100 :-)
Pedig és most nem akarok senkit megsérteni. De a köztudatban a ducatik nem feltétlen a megbízhatóság etalonjaként vannak emlegetve. (Annak ellenére hogy ez a tévhit cáfolható) Ez az ellentét hat nekem furcsának. Mivel az árakat a köztudat határozza meg.
A klasszik szépségben is igazat. adok mivel klasszik jegyeket visel (Kör lámpa kis fejidom) De óriási főleg a stílus jegyekhez viszonyítva. Ha fene fenét eszik akkor is 250 kiló folyadékok nélkül (Olaj, víz, benzin) Ha mindet beletöltöm akkor simán veri a 280 Kilót és akkor még nem is ülök rajta.
ez csak nézőpont kérdése. Nem egy kategória azt elismerem. a Monsterek tényleg a klasszik naked jegyeket viselik. Aránylag keskeny agilis gép. Míg a 11-es nehezebb. Én magam egy 3-as keveréknek tartom. Ami a túrasport, naked, és power jelzőkkel jellemezném. Azaz nehéz kényelmes nakedes és érős. Mindegyikből hoz valamit de egyikben sem kiemelkedő.
Megnéztem a használtautót és meglepően magasnak tűnő áron vannak ott is a szörnyek. Én ennél az árnál jóval lejjebb pozicionáltam be őket. Kb a használtautós árak 2/3-ára.
Igen olcsóbb egy picivel. de tényleg csak azért mert elég ritka és nem ismerik. olyan 10%-al olcsóbb mint az azonos karban lévő azonos korú XX-ek (Hiányzik is belőle a 6. sebesség)
X11 nem annyira elterjedt, nem ismerik. Talán olcsóbb is, mint az XX.