Így igaz! Van is gazdagon sufnituningos gép bármely márkából. Akkor az egyik szerelőt ismerem pl. nem imbuszkulcsos technikával állít vez.szíj feszességet hanem gyári műszerrel Hz-re.
Én annyi tennék hozzá az előttem szólóhoz,hogy nem kicsit drágább egy ducati fentartása a hornetnél ! Nem azért mert szar a motor ,hanem azért mert nem lehet sufni szerelni mint egy japán motor! M.o-n két- max -három szerelő ért hozzájuk! Ők viszont meg is kérik a szakértelem árát! Viszont az biztos, hogy motorozásban nagy élményt adnak!
Köszi az összehasonlítást. Nagyon tetszik a Hornet is, de ez a gép tényleg különleges és errefeléé nem hiszem, hogy túl sok jönne szembe velem. Elég sok videót néztem róla és a hangja valami eszméletlenül szép és előben gondolom még szebb. Megpróbálom kipróbálni mindkettőt és utána döntök, bár ismerve magam Ducati lesz szerintem
Szia! Kezdőmotornak mind a 2 tökéletes, ha észben tartod hogy tudnak meglepetést okozni!
600 és 620 között akkor inkább a 620!
Ha külsőre "hasonlítanak is" tök más a két motor!
Neked kell tudni, hogy Sor4 vagy L2!
Más a járás kultúrájuk , teljesítmény leadásuk stb...
DEEEE mint Hornet tulajdonos azt kijelentem ,hogy a Ducati az stílusosabb (nem hiába van egyre nagyobb rajongó tábora)
Ne tévesszen meg a a teljesítmény különbség a Hornet "minimum" +35 LE +10NM! A 620ie szedi a pacskert rendesen, na persze egyenesben odarántasz egy nagyot, azért ott már érezni a különbséget! Normál felhasználás mellett semmi!
Azonos évjáratú motorok esetén és ami a lényeg rendesen karbantartott, az áruk hasonló!
170cm magasságodhoz a Ducati biztonságosabb (ha számít a 2 telitalp) Ducati 620ie 770mm a Hornet 790mm az ülés magasság, báár talán a Hornet-en is leérne a két telitalpad (nem biztos)
Ha rendesen karban vannak tartva akkor egyikkel sincs gond, de uram bocsássa a Ducatik több odafigyelést igényelnek mint a Hondák (lehet köpködni, de így van)
Mivel tényleg ég és föld a két motor karakterisztikája ,neked kell tudnod hogy mit szeretnél, ha van rá lehetőséged próbáld ki mind2-t, nem lősz mellé egyikkel sem, csak ne a legalja motorokat nézegesd, mert akkor az fájni fog, akkor már inkább egy 500-as gépet nézegess! Nem hiszem hogy 1-2 szezon alatt meglehetne unni őket, jaaa és a szelet mind2n érezni fogod NAKED...............
A galériámban találsz képeket amin van Hornet meg Monster 620ie egymás mellett, jahhh meg ott van Pocses barátom aki szintén tartogat jó kis képeket. Meg majd biztos jön 1-2 Ducati-s hozzászóló is
Sziasztok. Kezdőmotornak tervbe van egy 600-as Monster. Ez vagy a 620 ajánlottabb inkább? Mennyire problémásak ezek a motorok, fenntartás (csak a kötelezőket figyelembe véve) mennyire húzós? Egyáltalán megfelelő ez kezdőmotornak? Mire kell figyelni vásárláskor? 170cm magassághoz ideális? Nyíregyházi vagyok, ha esetleg valaki van itt a környékről szívesen megnéznék egyet élőben. A másik egy Hornet 600. Tudom, hogy nem egy kategória a kettő, de mégis mik az érvek, ellenérvek a két motornál? Bocsi a sok mérdésért
Remélem semmi mert mindjárt mennem kell vele.
Barátom vett egy ST3-at az S2R meg így eladó lett. Jól látod eladó de elpacsálni bagóért nem fogom mert nagyon rendben van a kis blokkos.
Ezek szerint azért közel sem olyan rossz a helyzet, mint ahogy beállítják. Napi használatban is csak kb 2 évente kellvezérlést cserélni, évente hézagolni, ez szerintem nem rossz. Nyilván a láncos és hidrotőkés motorokhoz képest rosszabb, de közel sem vállalhatatlan. Négy keréken Alfázok már több mint 3 éve, azokkal szemben is hasonló előítéletek vannak. Még jó hogy jobban tudják, akiknek soha nem volt :)
Vezérműszíj csere 20ezer km-ént, szelephézag ellenőrzés 5ezrenként (szíjfeszesség sem árt) de 10-12ezernél kell hézagolni általában szerelőm elmondása szerint. Dayco szíj olcsó de sokszor nagyon kemény gumikalapáccsal kell felütni a helyére és nem lehet pontosan beállítani Hz-re műszerrel helyett inkább Gates-t használj. Hézagolólapkák darabja nyitó most 3-4ezer/db záró 8ezer/db. Munkadíj meg ugye egyén függő. Nekem idén ez meglett tavasszal, plusz az első gátlók tömítés+olaj cseréje. Tavaly meg cseréltem a központi gátlót S2R-került bele.
Injektoros esetében a karbantartás kimerül az olaj/szűrő cserével, vezérműszíj cserével és gyertyahézaggal? Olajszivárgásról szoktak beszélni villámló tekintettel akik lebeszélni próbálnak egyből, ez hol szokott jelentkezni, és mit lehet tenni ellene?
A cikkek és a videók fényében szerintem menni fog a szerelés, ezzel kapcsolatban valami kiegészítés van? Mi az amihez semmiképp sem szabad s.k. hozzányúlni?
Sziasztok srácok. Mostanában nem tudok csak úgy elmenni a Monsterek mellett, hát elgondolkoztam rajta hogy elgurigáznék vele. Majomra futja, de még nem vagyok biztos benne hogy akarok a banánnal szarakodni :) Akárcsak a kolléga, én is külföldön élek, viszont nekem a nyugati vég is vagy 1200km, szóval elég macerás lenne 10e-enként hazahozni szervizeltetni, tekintve hogy ennek majd' a harmada az oda-vissza út. Nem kérdeztem még itteni szakikat, szóval a tarifáról még nincs infóm, elsősorban azért mert nem tudom mit kérdezzek. Szóval, 900-as kétszelepesről lenne szó injektorral a 2000-es évek elejéről. Egyrészt mire kell figyelni a használt gép átnézésekor (a típusspecifikus részére gondolok elsősorban), másrész mi egy ilyen blokkal szerelt gép karbantartás igénye? Mit kell rendszeresen ellenőrizni/cserélni, és hány kilométerenként? Valamint általános szerelési tapasztalattal és szerszámokkal mi az ami elvégezhető otthon a garázsban, és mihez kell mindenképp szakember, célszerszám vagy speciális felszerelés?
Soha nem volt Ducatim , nem kell a véleményemre adni . A sor négyet abszolút nem kell összehasonlítani a Ducival . Más világ teljesen ! Ha neked ez a forma , hang stb tetszik , akkor neked ez a motor kell ! Az utaskényelemmel sem kell foglalkozni , mert az nincs rajt , de a békaülésben pózoló sport gépek mosűlya sem őszinte ! Az a túragépek kiváltsága , de ez a gép nem az! Nem írtad milyen motoros múltal bírsz , és milyen tempót kedvelsz , utassal vagy egyedül ! Ha volt már minimum 500-as alattad hagyd ki a 750-et , inkább az 1000-es nagytesót ! Idén már egy barátom meghalgatott és az ezredes rémet vette meg hálásan köszönte hogy halgatott rám ! Minden képen próbáld ki a kicsit és a nagyot is vásárlás elött ! Ja és a sok hiba emlegető emberek minden típusra tudják a tutit , még ha az adott típus közelében sem jártak ! Motort soha nem az eszünkkel választunk , hanem a szívünkkel ! Soha nem kellene Duci és mégis szeretem az összes fajtáját főleg a hasalósakat . 999-esre már tehettem a faromat !
Hi!
Hány olyan ember akart lebeszélni,akinek Dukija van?Engem 2-ször beszéltek le,de a harmadik váltásnál csak megvettem.Voltak gondjaik (a jopóknak is van!!!!) de nem drágább a fenntartása,mint egy hasonló kaliberű japáné.
Szerintem a világ legjobb motorja,attól függetlenül,hogy most megint nem az van.De ha megnő a fiam és nem akar majd mögöttem ülni,a következő megint monster lesz!
Csak az igazat s csak is az igazat probáltam lekönyvelni
Ha meg kihagytam valamit, akkor azt potóljátok
U.i. van egy tuti 620ie eladó
Dee nem a fillérbaszóknak
Gondos gazditól
Köszi, megtisztelsz!
600 és 620 között akkor inkább a 620!
Ha külsőre "hasonlítanak is" tök más a két motor!
Neked kell tudni, hogy Sor4 vagy L2!
Más a járás kultúrájuk , teljesítmény leadásuk stb...
DEEEE mint Hornet tulajdonos azt kijelentem ,hogy a Ducati az stílusosabb (nem hiába van egyre nagyobb rajongó tábora)
Ne tévesszen meg a a teljesítmény különbség a Hornet "minimum" +35 LE +10NM! A 620ie szedi a pacskert rendesen, na persze egyenesben odarántasz egy nagyot, azért ott már érezni a különbséget! Normál felhasználás mellett semmi!
Azonos évjáratú motorok esetén és ami a lényeg rendesen karbantartott, az áruk hasonló!
170cm magasságodhoz a Ducati biztonságosabb (ha számít a 2 telitalp) Ducati 620ie 770mm a Hornet 790mm az ülés magasság, báár talán a Hornet-en is leérne a két telitalpad (nem biztos)
Ha rendesen karban vannak tartva akkor egyikkel sincs gond, de uram bocsássa a Ducatik több odafigyelést igényelnek mint a Hondák (lehet köpködni, de így van)
Mivel tényleg ég és föld a két motor karakterisztikája ,neked kell tudnod hogy mit szeretnél, ha van rá lehetőséged próbáld ki mind2-t, nem lősz mellé egyikkel sem, csak ne a legalja motorokat nézegesd, mert akkor az fájni fog, akkor már inkább egy 500-as gépet nézegess! Nem hiszem hogy 1-2 szezon alatt meglehetne unni őket, jaaa és a szelet mind2n érezni fogod NAKED...............
A galériámban találsz képeket amin van Hornet meg Monster 620ie egymás mellett, jahhh meg ott van Pocses barátom aki szintén tartogat jó kis képeket. Meg majd biztos jön 1-2 Ducati-s hozzászóló is
Ismerősnek van eladó Monster. Iratok nélkül. Nem lopott. Ha valakit érdekel.
Barátom vett egy ST3-at az S2R meg így eladó lett. Jól látod eladó de elpacsálni bagóért nem fogom mert nagyon rendben van a kis blokkos.
Ezek szerint azért közel sem olyan rossz a helyzet, mint ahogy beállítják. Napi használatban is csak kb 2 évente kellvezérlést cserélni, évente hézagolni, ez szerintem nem rossz. Nyilván a láncos és hidrotőkés motorokhoz képest rosszabb, de közel sem vállalhatatlan. Négy keréken Alfázok már több mint 3 éve, azokkal szemben is hasonló előítéletek vannak. Még jó hogy jobban tudják, akiknek soha nem volt :)
Injektoros esetében a karbantartás kimerül az olaj/szűrő cserével, vezérműszíj cserével és gyertyahézaggal? Olajszivárgásról szoktak beszélni villámló tekintettel akik lebeszélni próbálnak egyből, ez hol szokott jelentkezni, és mit lehet tenni ellene?
A cikkek és a videók fényében szerintem menni fog a szerelés, ezzel kapcsolatban valami kiegészítés van? Mi az amihez semmiképp sem szabad s.k. hozzányúlni?
Ezt olvasd el mindenképp. http://www.torig.hu/index.php/...
Hány olyan ember akart lebeszélni,akinek Dukija van?Engem 2-ször beszéltek le,de a harmadik váltásnál csak megvettem.Voltak gondjaik (a jopóknak is van!!!!) de nem drágább a fenntartása,mint egy hasonló kaliberű japáné.
Szerintem a világ legjobb motorja,attól függetlenül,hogy most megint nem az van.De ha megnő a fiam és nem akar majd mögöttem ülni,a következő megint monster lesz!