Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

500! Mármint hsz.
Így igaz! Van is gazdagon sufnituningos gép bármely márkából. Akkor az egyik szerelőt ismerem pl. nem imbuszkulcsos technikával állít vez.szíj feszességet hanem gyári műszerrel Hz-re.
Én annyi tennék hozzá az előttem szólóhoz,hogy nem kicsit drágább egy ducati fentartása a hornetnél ! Nem azért mert szar a motor ,hanem azért mert nem lehet sufni szerelni mint egy japán motor! M.o-n két- max -három szerelő ért hozzájuk! Ők viszont meg is kérik a szakértelem árát! Viszont az biztos, hogy motorozásban nagy élményt adnak!
Köszi az összehasonlítást. Nagyon tetszik a Hornet is, de ez a gép tényleg különleges és errefeléé nem hiszem, hogy túl sok jönne szembe velem. Elég sok videót néztem róla és a hangja valami eszméletlenül szép és előben gondolom még szebb. Megpróbálom kipróbálni mindkettőt és utána döntök, bár ismerve magam Ducati lesz szerintem
Ugyan kérem
Csak az igazat s csak is az igazat probáltam lekönyvelni
Ha meg kihagytam valamit, akkor azt potóljátok

U.i. van egy tuti 620ie eladó

Dee nem a fillérbaszóknak
Gondos gazditól
Jól megfogalmazott tömör leírás, jobban én sem írhattam volna le.
Köszi, megtisztelsz!
Szia! Kezdőmotornak mind a 2 tökéletes, ha észben tartod hogy tudnak meglepetést okozni!
600 és 620 között akkor inkább a 620!
Ha külsőre "hasonlítanak is" tök más a két motor!
Neked kell tudni, hogy Sor4 vagy L2!
Más a járás kultúrájuk , teljesítmény leadásuk stb...
DEEEE mint Hornet tulajdonos azt kijelentem ,hogy a Ducati az stílusosabb (nem hiába van egyre nagyobb rajongó tábora)
Ne tévesszen meg a a teljesítmény különbség a Hornet "minimum" +35 LE +10NM! A 620ie szedi a pacskert rendesen, na persze egyenesben odarántasz egy nagyot, azért ott már érezni a különbséget! Normál felhasználás mellett semmi!
Azonos évjáratú motorok esetén és ami a lényeg rendesen karbantartott, az áruk hasonló!
170cm magasságodhoz a Ducati biztonságosabb (ha számít a 2 telitalp) Ducati 620ie 770mm a Hornet 790mm az ülés magasság, báár talán a Hornet-en is leérne a két telitalpad (nem biztos)
Ha rendesen karban vannak tartva akkor egyikkel sincs gond, de uram bocsássa a Ducatik több odafigyelést igényelnek mint a Hondák (lehet köpködni, de így van)
Mivel tényleg ég és föld a két motor karakterisztikája ,neked kell tudnod hogy mit szeretnél, ha van rá lehetőséged próbáld ki mind2-t, nem lősz mellé egyikkel sem, csak ne a legalja motorokat nézegesd, mert akkor az fájni fog, akkor már inkább egy 500-as gépet nézegess! Nem hiszem hogy 1-2 szezon alatt meglehetne unni őket, jaaa és a szelet mind2n érezni fogod NAKED...............
A galériámban találsz képeket amin van Hornet meg Monster 620ie egymás mellett, jahhh meg ott van Pocses barátom aki szintén tartogat jó kis képeket. Meg majd biztos jön 1-2 Ducati-s hozzászóló is
Sziasztok. Kezdőmotornak tervbe van egy 600-as Monster. Ez vagy a 620 ajánlottabb inkább? Mennyire problémásak ezek a motorok, fenntartás (csak a kötelezőket figyelembe véve) mennyire húzós? Egyáltalán megfelelő ez kezdőmotornak? Mire kell figyelni vásárláskor? 170cm magassághoz ideális? Nyíregyházi vagyok, ha esetleg valaki van itt a környékről szívesen megnéznék egyet élőben. A másik egy Hornet 600. Tudom, hogy nem egy kategória a kettő, de mégis mik az érvek, ellenérvek a két motornál? Bocsi a sok mérdésért
Sziasztok!
Ismerősnek van eladó Monster. Iratok nélkül. Nem lopott. Ha valakit érdekel.
M696 üléstakaró kis javítással gyári fénnyel eladó 10e ft-ért. Érd:zoli_motor@freemail.hu
Így teljesen érthető a döntés.
Remélem semmi mert mindjárt mennem kell vele.
Barátom vett egy ST3-at az S2R meg így eladó lett. Jól látod eladó de elpacsálni bagóért nem fogom mert nagyon rendben van a kis blokkos.
Látom, hogy eladó a gép? Mi történt?
Igazán nincs mit.
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt a kérdésemre!
Így van. Sőt simán elszokták húzni 3-4 évet a szíjcserét ha nincs meg a futott km csak a feszességre kell ránézni.
Köszi az infókat :)

Ezek szerint azért közel sem olyan rossz a helyzet, mint ahogy beállítják. Napi használatban is csak kb 2 évente kellvezérlést cserélni, évente hézagolni, ez szerintem nem rossz. Nyilván a láncos és hidrotőkés motorokhoz képest rosszabb, de közel sem vállalhatatlan. Négy keréken Alfázok már több mint 3 éve, azokkal szemben is hasonló előítéletek vannak. Még jó hogy jobban tudják, akiknek soha nem volt :)
Ja olajat Motul 7100 amit rakok bele, szíj ára 17ezer körül van. De ugye ez a 620as megközelítő adatai.
Vezérműszíj csere 20ezer km-ént, szelephézag ellenőrzés 5ezrenként (szíjfeszesség sem árt) de 10-12ezernél kell hézagolni általában szerelőm elmondása szerint. Dayco szíj olcsó de sokszor nagyon kemény gumikalapáccsal kell felütni a helyére és nem lehet pontosan beállítani Hz-re műszerrel helyett inkább Gates-t használj. Hézagolólapkák darabja nyitó most 3-4ezer/db záró 8ezer/db. Munkadíj meg ugye egyén függő. Nekem idén ez meglett tavasszal, plusz az első gátlók tömítés+olaj cseréje. Tavaly meg cseréltem a központi gátlót S2R-került bele.
Köszönöm, elolvastam a többi cikket is :)

Injektoros esetében a karbantartás kimerül az olaj/szűrő cserével, vezérműszíj cserével és gyertyahézaggal? Olajszivárgásról szoktak beszélni villámló tekintettel akik lebeszélni próbálnak egyből, ez hol szokott jelentkezni, és mit lehet tenni ellene?

A cikkek és a videók fényében szerintem menni fog a szerelés, ezzel kapcsolatban valami kiegészítés van? Mi az amihez semmiképp sem szabad s.k. hozzányúlni?
Szia!
Ezt olvasd el mindenképp. http://www.torig.hu/index.php/...
Sziasztok srácok. Mostanában nem tudok csak úgy elmenni a Monsterek mellett, hát elgondolkoztam rajta hogy elgurigáznék vele. Majomra futja, de még nem vagyok biztos benne hogy akarok a banánnal szarakodni :) Akárcsak a kolléga, én is külföldön élek, viszont nekem a nyugati vég is vagy 1200km, szóval elég macerás lenne 10e-enként hazahozni szervizeltetni, tekintve hogy ennek majd' a harmada az oda-vissza út. Nem kérdeztem még itteni szakikat, szóval a tarifáról még nincs infóm, elsősorban azért mert nem tudom mit kérdezzek. Szóval, 900-as kétszelepesről lenne szó injektorral a 2000-es évek elejéről. Egyrészt mire kell figyelni a használt gép átnézésekor (a típusspecifikus részére gondolok elsősorban), másrész mi egy ilyen blokkal szerelt gép karbantartás igénye? Mit kell rendszeresen ellenőrizni/cserélni, és hány kilométerenként? Valamint általános szerelési tapasztalattal és szerszámokkal mi az ami elvégezhető otthon a garázsban, és mihez kell mindenképp szakember, célszerszám vagy speciális felszerelés?
Soha nem volt Ducatim , nem kell a véleményemre adni . A sor négyet abszolút nem kell összehasonlítani a Ducival . Más világ teljesen ! Ha neked ez a forma , hang stb tetszik , akkor neked ez a motor kell ! Az utaskényelemmel sem kell foglalkozni , mert az nincs rajt , de a békaülésben pózoló sport gépek mosűlya sem őszinte ! Az a túragépek kiváltsága , de ez a gép nem az! Nem írtad milyen motoros múltal bírsz , és milyen tempót kedvelsz , utassal vagy egyedül ! Ha volt már minimum 500-as alattad hagyd ki a 750-et , inkább az 1000-es nagytesót ! Idén már egy barátom meghalgatott és az ezredes rémet vette meg hálásan köszönte hogy halgatott rám ! Minden képen próbáld ki a kicsit és a nagyot is vásárlás elött ! Ja és a sok hiba emlegető emberek minden típusra tudják a tutit , még ha az adott típus közelében sem jártak ! Motort soha nem az eszünkkel választunk , hanem a szívünkkel ! Soha nem kellene Duci és mégis szeretem az összes fajtáját főleg a hasalósakat . 999-esre már tehettem a faromat !
Hát nem utasbarát de nem bánom nincs benyatyúkom egyedül "magányosan" gurulok.
Hi!
Hány olyan ember akart lebeszélni,akinek Dukija van?Engem 2-ször beszéltek le,de a harmadik váltásnál csak megvettem.Voltak gondjaik (a jopóknak is van!!!!) de nem drágább a fenntartása,mint egy hasonló kaliberű japáné.
Szerintem a világ legjobb motorja,attól függetlenül,hogy most megint nem az van.De ha megnő a fiam és nem akar majd mögöttem ülni,a következő megint monster lesz!