Az az igazság ott még soha nem voltam.Azt hallottam nem valami gyors pálya, és keskeny is.Na meg a szabadságomat is be kell oszatni rendesen... Te jártál már rajat?
Kösz a választ, jókat írtál, megerősített a döntésemben. Már csak az a baj, hogy 600-as tapasztalatokra is szükség lenne, mert lehet, hogy csak az lesz belőle (bár tény, hogy egy nagyobbat is el bírnék viselni :)
Felmerült még egy kérdés (aki tudja): mekkora különbség van a régi 600-as és az új 620i között? Sokat számít az a 8 ló, meg a plusz nyomaték? Mert akkor lehet, hogy még gyűjtenék egy kis sastojást az injektoroshoz...
3-4ponthoz: nekem 750S-van, 2001-es, igaz injekoros, a fogyasztás 5l vegyes használatban, ami ált Bp, illetve orszagut (1-s, 10-es ut), utassal, (+55kg), csomaggal (+5kg) max 160-180km/h sebességgel, de inkább 140km/h utazóval. Autópályán, 200-nál (kb ennyi is a vége, gyár szerint is :) ) meg olyan 7-körül, bár amikor Győr-Bp között végig szembeszél, akkor volt az 9l is. (egyedül)
Alaptétel, hogy Ducatin dob csak jól tud szólni!
Hallottam már párat, Arrow, Finster, Termignoni, stb és mindegyik - a barátnőm szavait idézve: "feljebb emeli a lányok szoknyáját"
még a "herélt" dobokkal is jól szólnak, de azért az mégiscsak milyen, akkor inkább egy olcsóbb dob. Úgyhogy bármelyiket is választod , veszettül fog szólni...
Most szeretnék venni egy 2001 körüli 600-as Monstert (a régi karbist, mert csak erre lesz pénz), és lenne hozzátok pár kérdésem:
1. az xjr400-asomat azért adtam el, mert két személlyel már gyengének találtam (én 85 kg vagyok, az utasok ált. 55 körül). Van elég ereje ennek a drágaságnak, hogy akár hosszú távon is nyögés nélkül haladjon velünk? (kisebb-nagyobb túrákra gondoltam az országon belül és párszáz kilométeres körzetében) Vagy gondolkozzak inkább egy 750-esben?
2. Az utas kényelme milyen?
3. A fogyasztásáról esetleg valami infót, de persze nem a gyári adatokra vagyok kíváncsi, hanem vegyes városi és pályás használatra egy pár éves gép esetén... Részemről csak rendeltetésszerű használatról lesz szó, semmi agyontépés, nagyon kímélő üzemmódban vagyok (túl sokat kell érte melózni ahhoz, hogy tönkrebasszam :)
4. Tudok rá majd rakni valami jó fincsi (és aránylag olcsó) magyar dobot, pl. Finster, Raptor, ilyesmit? Olyan hangot szeretnék, hogy szívlengéscsillapítóra legyen szükségem :)
Egyelőre ennyi, tisztelettel várom a válaszaitokat, köszönöm a figyelmeteket:
Szia!
Az előző üzenetemben már megírtam a közvetlen emilcímem, írj arra, és megteszem amit tudok. A másik cím, amire írtál, és általános az a teherautok@csiki-bege.hu volt? Ha igen, megpróbálom lenyomozni!
Szia!
Megkérdezhetem, hogy kinek írtál? Melyik E-mail címre? Milyen ügyben? Megpróbálok utánajárni. Vagy írhatsz egyenesen nekem: vasvarijanos@csiki-bege.hu
Miért van az hogy a Csiki-begének irtam egy emilt, bejelöltem a prioritást nagyon sűrgősre, és még 4 nap után se kaptam rá választ!
Náluk mit jelent a nagyon sűrgős?? Már el se tudom képzelni, hogy mit jelenthetne a nagyon nem sűrgős
Akkor gondolom marad a hétvégi Euroring?
Felmerült még egy kérdés (aki tudja): mekkora különbség van a régi 600-as és az új 620i között? Sokat számít az a 8 ló, meg a plusz nyomaték? Mert akkor lehet, hogy még gyűjtenék egy kis sastojást az injektoroshoz...
üdv
Viktor
3-4ponthoz: nekem 750S-van, 2001-es, igaz injekoros, a fogyasztás 5l vegyes használatban, ami ált Bp, illetve orszagut (1-s, 10-es ut), utassal, (+55kg), csomaggal (+5kg) max 160-180km/h sebességgel, de inkább 140km/h utazóval. Autópályán, 200-nál (kb ennyi is a vége, gyár szerint is :) ) meg olyan 7-körül, bár amikor Győr-Bp között végig szembeszél, akkor volt az 9l is. (egyedül)
Alaptétel, hogy Ducatin dob csak jól tud szólni!
Hallottam már párat, Arrow, Finster, Termignoni, stb és mindegyik - a barátnőm szavait idézve: "feljebb emeli a lányok szoknyáját"
még a "herélt" dobokkal is jól szólnak, de azért az mégiscsak milyen, akkor inkább egy olcsóbb dob. Úgyhogy bármelyiket is választod , veszettül fog szólni...
üdv:
Shadow
Most szeretnék venni egy 2001 körüli 600-as Monstert (a régi karbist, mert csak erre lesz pénz), és lenne hozzátok pár kérdésem:
1. az xjr400-asomat azért adtam el, mert két személlyel már gyengének találtam (én 85 kg vagyok, az utasok ált. 55 körül). Van elég ereje ennek a drágaságnak, hogy akár hosszú távon is nyögés nélkül haladjon velünk? (kisebb-nagyobb túrákra gondoltam az országon belül és párszáz kilométeres körzetében) Vagy gondolkozzak inkább egy 750-esben?
2. Az utas kényelme milyen?
3. A fogyasztásáról esetleg valami infót, de persze nem a gyári adatokra vagyok kíváncsi, hanem vegyes városi és pályás használatra egy pár éves gép esetén... Részemről csak rendeltetésszerű használatról lesz szó, semmi agyontépés, nagyon kímélő üzemmódban vagyok (túl sokat kell érte melózni ahhoz, hogy tönkrebasszam :)
4. Tudok rá majd rakni valami jó fincsi (és aránylag olcsó) magyar dobot, pl. Finster, Raptor, ilyesmit? Olyan hangot szeretnék, hogy szívlengéscsillapítóra legyen szükségem :)
Egyelőre ennyi, tisztelettel várom a válaszaitokat, köszönöm a figyelmeteket:
Viktor
És mennyi az annyi
Üdv
Góborinó
Az előző üzenetemben már megírtam a közvetlen emilcímem, írj arra, és megteszem amit tudok. A másik cím, amire írtál, és általános az a teherautok@csiki-bege.hu volt? Ha igen, megpróbálom lenyomozni!
Megkérdezhetem, hogy kinek írtál? Melyik E-mail címre? Milyen ügyben? Megpróbálok utánajárni. Vagy írhatsz egyenesen nekem: vasvarijanos@csiki-bege.hu
Náluk mit jelent a nagyon sűrgős?? Már el se tudom képzelni, hogy mit jelenthetne a nagyon nem sűrgős
Ducati-Klub.SportMotor.hu
Július 30-án (szombaton) Ducati összejövetelt szervezünk! Szeretettel várunk mindenkit! Hozzátok magatokkal ismerőseiteket, barátaitokat is!
További információk: ducati@csiki-bege.hu