Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasztok!

Ez király.
Erről a képről már csak én hiányzom - mármint magamnak.
Egyszercsak.
Saca!

A Pirelli és a Metzeler egy cég.
Az az apró különbség, hogy a Supercorsákat direkt és a Ducatival együtt fejlesztették.
Nekem is Supercorsa van fent és nagyon stabil.
Most már csak motorozni kellene megtanulnom és csúcs.
tóthpeti.
Szia Gizi!

Az nekem cumi, de kora délután megpróbálok kimenni.
Peti.
Hello BerikZ!

Gondolom a következő hetekben nel leszel túl sokat Miskolcon, ha Pesten tanulsz...Nekem a szakdoga miatt sok idő elmegy de majd megoldjuk a dolgot
és ez ?
Ha vki tud olaszul elmondaná nekem,hogy ez miért "csak" ennyi?
Hello RG!

Benne vagyok. Ducaticsabival már beszéltük,h összefutunk
Helló mi!?

15-én,hungaroring,pályanap?
Sziasztok.
Sajnos a hátsó keréken elkopott a Dragon Supercorsa-m. Mivel nem tudtam Supercorsa-t venni, csak egy Metzeler Rennsport gumit, mert annyira istenítették. De nekem csúszkál, a Corsa egyszersem csúszott meg. Milyen gumi ez a Rennsport? Nem merek vele borítani. Valahogy nem tudok benne bízni.
Helló!
Írtam nekik angolul és szlovákul levelet. Cseh nyelven nem tud egyik haverom sem Egyikre sem válaszoltak.Rendelni nem merek, hátha rosszat küldenek nekem is.
Azért köszi!
Hali!

A carabíneri ilyen gyorsan kikűldte a gyorshajtásról a fotót?
Ez nagyon komoly !
igy nem lesz gyorss hajtás, nem érint a O tolerancia
szeva cavalli!
Mikor lesz a magazinban a szörnyű szörnyed?
HOPPÁ?!

Ez a hoppá öreg! Az év dukatija:

Talicska- Powered by Ducati

Helltuning
Hoppá !
szia

sajnos nem en voltam hanem a baratnomnek volt arra utja.
tolem az kicsit messze van.
ha kilatasban lenne egy ut akkor szolok neked es meg beszeljuk.

mien nyelven irtal nekik?
igaz az emailokra nekem sem akartak valaszolni.
de mikor rendeltem azt siman el kuldtek. igaz hogy nem jot de kuldtek :)
nekem 2 bal oladasat kuldtek tehat ezert volt a csere.
Heló BerikZ!

Most látom hogy te is Miskolc környékén gurulsz. Benne lennél esetleg egy közös motorozásban valamikor a közeljövőben? Ducaticsabival már szervezzük a témát...
Heló Mindenkinek!

Szevasz DucatiCsabi!

Rég nem voltál már a fórumon, igaz én sem, de azért figyelemmel követtem az eseményeket . Nem tudom, mennyire vagy elfoglalt mostanában a zh-k miatt, engem eléggé szorít az idő a szakdoga leadásávall . Meg az idő is mocsok. De nagyon jó lenne összehozni már valami közös gurulást, ha máshol nem, legalább a Bükkben. Úgy hallottam, egész járható lett a Lilafüred-Répáshuta szakasz . Az MSN-t megoldom...
Szia cavalli!
A rapidbikén már gondolkodtam.A nagysűrítésű dugókhoz mit szól a főtengelycsapágy?Mennyibe fáj egy ilyen tuning,ésmi lesz az eredménye?
Cső!
A 996S motort ( mely a régi 996 SPS - sel egyezik ) ne keverjétek össze a MS4R blokkal. Még a síma 996 blokk is keményebb cucc, igaz csak egy kicsivel. A MS4R blokk nyomatékeloszlását kicsit országútisotították, így a kedvezőbb eloszlásért cserébe a csúértékek csökkentek. A Ducati jópárszor csinált olyan, hogy mindenféle mechanikai változtatás nélkül változtatták a teljesítményadatokat...

A vezértengely azért nem rossz dolog, de nem olcsó, az tény. A mi "projekt" motorunkban, ami kissé lassabban készül mint terveztük, Vee Two nyomaték tengelyek vannak + egy 944 cm3 nagy sűrítésű dugó + henger kit. No meg persze a kötelező síktolattyús karbi ( ez mondjuk inkább a gázreakciót javítja ). Persze van még jópár finomság a blokkon és a motoron is, de azok a teljesítmény leadásának módját befolyásolják inkább, mint a szintjét. Szóval így 89 Le és 100Nm lett az eredmény és a 100Nm 4500(!) fordulaton áll rendelkezésre. Igazi országúti bomba. De forogni is zavarbaejtően tud.

Ezek azért nagyon jó eredmények egy gyárilag 75 LE Monstertől. Tehát a vezértengely és a dugattyúk jelentőségét sem szabad lekicsinyleni.

A MS4R - be a legegyszerűbb dolog beledobni egy nagy sűrítésű dugattyút + egy RapidBike- ot és padon ( bejáratás után!) írni egy befecskendezés + gyújtás térképet. Ez a legegyszerűbb. A finomhangolás a csúcsteljesítmény mellett a vezethetőségre is nagyon pozitív hatással van...

Ha ilyesmi ( vagy bármilyen más ) változtatáson töritek e fejeteket, akkor nyugodtan keressetek meg, mert minden elérhető itthon is, tapasztalatunk is van már egészen szépen ( végigjátszottunk már pár variációt ) csak a 0 - felé konvergáló igények miatt nem reklámotzuk eddig. Ha projektmotor végre készen lesz ( ez most dizájnváltást jelent igazából ), akkor már láthatjátok is az eredményt és talán a weblap is elkészül egyszer...

Apropó projektmotor, nem tudtok egy profi festőt, aki 6 hét után nem azzal hív fel, hogy elfelejtette mi a feladat? Mert emiatt áll az ügy és a költözés mellett ez a komplikáció igazán nem hiányzott nekünk...

Üdv!
Hello tpa!

igen intettünk egymásnak. Én "sajnos" Miskolcon,de Bp-en tanulok,motor itthon van. Haverom ő váci aki elől ment. A héten fent voltam motorral,aztán motorozunk vele is egyet.
Közös gurulásban benne lennék majd,ha lesz esetleg vmi hozzám közelebbi vagy távolabbiba is,ha úgy jön ki a lépés. Tudnám csorgatni a nyálam a sok desmo-ra...ígérem letörlöm
Hát olvasni azt tudok!De sajnos számolni is.
itt is van mit olvasgatni
http://www.kaemna.de/cms_de/ka...
Az s4rs termignoni kittel(vez tengely,légszűrő,kipuff rendszer,elektronika)148 le!De mostanában nem lesz hozzá "kedvem".
OKé !
De akkor tényleg nincs értelme!
a milyénk 117Le katalizátorral,és airbox nélkül. Akkor itt valami sántitt