Szevasztok!Tudnátok segiteni hogy DRD-re elsö idomokat,sárvédöt menyiért lehetne beszerezni?
Meg ha valakinek lenne elsö felnije jó álapotú az érdekelne.A képen láthato vasról van szó.
No és a fulladásos gondra a megoldás:
a shuber körül keresgéld a problémát-ott van a düznin(?)egy kis egergyürü...ez csuszkal rajta, meg leragad stb...
a sok okoskodónak:
a karbit kinyalatnám veletek, a fúvókákat meg feldugnám az orrotokba amúgy kössz a segítséget...
ja de ez nem tuning, termosszal nyilván sokkal jobb...csak nekem ki lett szedve mert úgy volt hogy nem jó, aztán kiderült hogy mégis rendben van, csak aztán nem lett visszatéve.
én kivettem a termoszt és rendben van, csak anyi hogy picit tovább kel melegíteni
meg hogy a radiátor egyszerre melegszik fel a hengerrrel, ezért sokkal lasabban hűlik le...
Nem neked,de katt rá az előzményre.
Termosztátot kell cserélni,ha SZAR,nekem sem nyitott és forrás közelben volt a vizem.
Ha kiszeded akkor tuti nem fogja felforralni,de soha nem fog megfelelő hőfokon üzemelni.
az viszont ugy van nekem is hogy kugyukkad gyujtásnál asztán elalszik....
de akkor van csak valami ha jár a motor és ha megy akkor nekem sem világít ezért gondoltam lehet át van kötve töltésre a cumó benne..
Na hello.
Én akkor ezt nem értem én kicsréltem a bizosítékot és mikor gyujtásra tettem a piros és sárga lámpa kivillant majd egy idő után elaludt.Ráhuztam az indexet és villogott,meg a duda is szolt.Menet közben meg most nem világít állandóan a sárga és piros lámpa.Nekem most pedig tökáletessen müködik!
Amugy lenne még egy kérdésem tőletek sok képen láttam hogy a biztosíték nem az aksiból kijövő vezeték csatlakozásában van(nekem ott van) ,és lahet hogy akkor az a baj.Lehet igazad van Derbism50racer hogy nincs rákötve arra hogy ha nem jár a motor akko nem villognak az indexek,meg nem szól a duda.
EZT NEKEM IRTAD EZT A TERMOSZTÁTOS DOLGOT?
mert sztem azt nem kell cserélni vagy kitudja..mert? egy olyan mennyibe kerül?
vagy amiatt csinálná ezt? és ha kihúzom? nem is lenne benne? monnyuk az hülyeség., pfú ha árat tudna vki köcce lennék.
áááááááá
tettem bele én is 10A-osat és ugyis ugyanilyen..
létezen olyan hogy át van kötve töltésre?
mert ha megy a motor van minden dudától indexig minden..
deha csak gyujtás van akkor csak a visszajelzők felvillannak és kész..semmi nem működik..ha rányomom az indexet akkor a visszajelzők villognak az index tempójában..
na ha erre valaki megmondja a megfejtést ez jó kérdés.
Hi.
Képzeljétek el most cseréltem biztosítékot a motoromba és müködik úgy ahogy kelli.....Nálam az volt a baj hogy nem volt megfellelő erőségű a biztosíték.Ezekhez a Derbikhez 10-15 A-ros biztosíték a jo!
Kössz minden segitséget de ugy döntöttem h nem teszek fel 70-es hengert mert a szerelő mondta h 3-4 ezer km-enként megeszi a főtengelyt és a hajtókart nekem meg nincs kedvem mindig szerelőhöz vinni a motort!
Ja és most h kicsit mergfurtuk a kipufot igy erősebb is lett!
Egyenlőre jo lessz igy!
na dávid az enyémmel pont ugyanez a helyzet...de az biztos hogy nem a biztosíték mert én kivettem és akkor egyáltalán nem világítanak a lámpák..ugyhogy az kilőve vmi más elektronikai faszság lehet a baj..
vagy halottam még feszültségszabályzóról is.. lehet az lenne szar?
avgy indexrelé vagy tököm tudja már...
kérem segítsen vki..mert engem is idegel...
nolátod, nekem nincs ilyen gondom mivel semmi nem világít...
picit talán leamortizáltam, TALÁN...se idom, se elektronika csak gurul...ja + a hűtőventillátor az még forog...
Meg ha valakinek lenne elsö felnije jó álapotú az érdekelne.A képen láthato vasról van szó.
a shuber körül keresgéld a problémát-ott van a düznin(?)egy kis egergyürü...ez csuszkal rajta, meg leragad stb...
a sok okoskodónak:
a karbit kinyalatnám veletek, a fúvókákat meg feldugnám az orrotokba amúgy kössz a segítséget...
meg hogy a radiátor egyszerre melegszik fel a hengerrrel, ezért sokkal lasabban hűlik le...
Termosztátot kell cserélni,ha SZAR,nekem sem nyitott és forrás közelben volt a vizem.
Ha kiszeded akkor tuti nem fogja felforralni,de soha nem fog megfelelő hőfokon üzemelni.
de akkor van csak valami ha jár a motor és ha megy akkor nekem sem világít ezért gondoltam lehet át van kötve töltésre a cumó benne..
Én akkor ezt nem értem én kicsréltem a bizosítékot és mikor gyujtásra tettem a piros és sárga lámpa kivillant majd egy idő után elaludt.Ráhuztam az indexet és villogott,meg a duda is szolt.Menet közben meg most nem világít állandóan a sárga és piros lámpa.Nekem most pedig tökáletessen müködik!
Amugy lenne még egy kérdésem tőletek sok képen láttam hogy a biztosíték nem az aksiból kijövő vezeték csatlakozásában van(nekem ott van) ,és lahet hogy akkor az a baj.Lehet igazad van Derbism50racer hogy nincs rákötve arra hogy ha nem jár a motor akko nem villognak az indexek,meg nem szól a duda.
mert sztem azt nem kell cserélni vagy kitudja..mert? egy olyan mennyibe kerül?
vagy amiatt csinálná ezt? és ha kihúzom? nem is lenne benne? monnyuk az hülyeség., pfú ha árat tudna vki köcce lennék.
tettem bele én is 10A-osat és ugyis ugyanilyen..
létezen olyan hogy át van kötve töltésre?
mert ha megy a motor van minden dudától indexig minden..
deha csak gyujtás van akkor csak a visszajelzők felvillannak és kész..semmi nem működik..ha rányomom az indexet akkor a visszajelzők villognak az index tempójában..
na ha erre valaki megmondja a megfejtést ez jó kérdés.
az enyámbe 1a.os van a kurva életbe..
mnnyán kicserélem...
kössz hogy szoltál...kössz dávid.!
Képzeljétek el most cseréltem biztosítékot a motoromba és müködik úgy ahogy kelli.....Nálam az volt a baj hogy nem volt megfellelő erőségű a biztosíték.Ezekhez a Derbikhez 10-15 A-ros biztosíték a jo!
én cseréltem benne biztosítékot..ma és azzal sem jobb..
Na látom nem vok egyedűl ezzel a problémával! De majd valamikor elviszem szerelőhöz és ha megcsinálja leírom mi volt a baja.
Na látom nem vok egyedűl ezzel a problémával! De majd valamikor elviszem szerelőhöz és ha megcsinálja leírom ki volt a baja.
Ja és most h kicsit mergfurtuk a kipufot igy erősebb is lett!
Egyenlőre jo lessz igy!
vagy halottam még feszültségszabályzóról is.. lehet az lenne szar?
avgy indexrelé vagy tököm tudja már...
kérem segítsen vki..mert engem is idegel...
picit talán leamortizáltam, TALÁN...se idom, se elektronika csak gurul...ja + a hűtőventillátor az még forog...