Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóltetted Ha vmi punci bekukkant ide, mindig felízzik a topik
Nagyon jó. ÁÁ csak vennék már meg a kawicsot.
Te is csinos vagy meg a motorod is melyik karra jársz?
Az élet meg szép
suzukisok
tyhú... csííínos.
De ezt még pont nem láttam soha
Szeva Pesta!

Úgy látom az eleje totál elment..Biztosító mennyit fizetne rá?Nem jönne ki belőle egy komplett eleje?
Az biztos ide halaccccikkk. Nyír1-ről.......
Kérlekszépen kerékre 1ben feljön hosszú áttétellel a dörözö néccáz ká5 esem
Amikor déerzém volt , még nem tudtam holtpontozni. 2.ben cibáltam fel simán gázra és tartottam valameddig /14-42 áttétellel/, de ha nem vettem fel eléggé, nem volt motorerő korrigálni és visszaejtette.
De kimondottan jó kis motor , mindenre alkalmas egy kicsit. Csajozni, egykerózni, túrázgatni, melózni járni, endurózni..... nem is sorolom.
Mondanám,hogy lehúzom a netről de nincs winyóm ahová letöltsem..
ááááá holmár, nem is....
csak fél 3kor még nem tudok aludni, mert csak azt hallom, h füstölnek, meg lámpától lámpáig egyben...én meg nem mehetek.
Sziasztok!
én is szoktam motorral járni a suliba
SzevaszE minden újonnan érkezettnek
nem is száguldoznak itt a városban.....
Hát itt punnyadok (mármint Debben) És gondoltam felnézek fórumra, hátha megtalálom, h kik szoktak itt mocizni az egyetemen, és húzzák az agyam folyton
Az király, jó tudni. Kerékre mennyire szeretett jönni
Simán megveheted az S-t, bármilyen 38-as siktolattyus pumpás karbitól, nyitott kiputól, végáttétel röviditéstől combosabb lesz, még ha pályázni mégy is , nem a motoron fog mullani
Na ez fontos infó számomra. Ugyanis én is azt hittem elég lényeges a különbség a kettő közt. Akkor ha fityfasz a különbség inkább S-est veszek és még műszerfala is van.
Te meg honnan a holdról pottyantál ide kiscsibe?
Szia.
Mentem E-tájpal is , picit több benne a kraft meg rövidebbnek tünt a váltóáttételezés, de sokkal kevesebb a különbség , mint a legtöbben hiszik.
szia........
egyetértek.
Amúgy sziasztok
szerintem szarul lett megírva