Amikor déerzém volt , még nem tudtam holtpontozni. 2.ben cibáltam fel simán gázra és tartottam valameddig /14-42 áttétellel/, de ha nem vettem fel eléggé, nem volt motorerő korrigálni és visszaejtette.
De kimondottan jó kis motor , mindenre alkalmas egy kicsit. Csajozni, egykerózni, túrázgatni, melózni járni, endurózni..... nem is sorolom.
Simán megveheted az S-t, bármilyen 38-as siktolattyus pumpás karbitól, nyitott kiputól, végáttétel röviditéstől combosabb lesz, még ha pályázni mégy is , nem a motoron fog mullani
Na ez fontos infó számomra. Ugyanis én is azt hittem elég lényeges a különbség a kettő közt. Akkor ha fityfasz a különbség inkább S-est veszek és még műszerfala is van.
suzukisok
De ezt még pont nem láttam soha
Úgy látom az eleje totál elment..Biztosító mennyit fizetne rá?Nem jönne ki belőle egy komplett eleje?
De kimondottan jó kis motor , mindenre alkalmas egy kicsit. Csajozni, egykerózni, túrázgatni, melózni járni, endurózni..... nem is sorolom.
csak fél 3kor még nem tudok aludni, mert csak azt hallom, h füstölnek, meg lámpától lámpáig egyben...én meg nem mehetek.
Amúgy sziasztok