No te meg aztán tudod..... . netán írtam volna valahova,hogy kíváncsi volnék a véleményedre . nem emlékszem ilyesmire.... . ha segíteni nem tudsz akkor tartsd meg a hülye véleményeidet magadnak...
Csákány Máté olyanom még sosem volt mi az az eü csomag... jól meg szoptam feleslegesen mentem le Egerbe megnéztem egy hulladék autót ha tudnál Skoda pick-up-ot nem nagyon lelakottat érdekelne
Hát, nincs mit. Én is tuti oda fogom hordani....
A szerelőm majd tudja mi kell ahhoz, hogy hibátlan legyen a műszaki állapota.
A műszakin meg engem ne basztassanak ilyen hülyeségekkel.
Köszönöm!
Eddig még nem hallottam róla, ha úgy alakul akkor jövő tavasszal lesz nekem esedékes. A hangal nem lesz gond mert amúgy is készül a "DB killer", csak az a fránya "E" betű hiányzik a kipufról.
A Hondával ilyen gond nem volt tavaly a vizsgán, nyitott sportdobbal (végén szűkítővel) simán átment, viszont a hátsó féktárcsa ami bőven kopás határ fölött volt még csípte a vizsgabiztos szemét, abba kötött bele, hogy elég cirádás , aztán voltak még ott motorok és mindnek olyan volt .
Valószinű mindegyik vizsgáztatónak megvan a maga vesszőparipája, kinek a kipuf, kinek a tárcsa és mivel nincsen ismerősöm ezen a területen rendesen át kell néznem a motort mielőtt bárhova is elviszem vizsgára.
Cső!
Közös műszaki...
Minden tavasszal és ősszel szervezi meg a keletimotorosok. Ott nem nagyon baszakodnak.
Ha jól tudom szeptember környékén lesz a következő.
Hello!
Itt Debrecen környékén tudsz (tudtok) olyan vizsgabázist ahol kevésbé harapnak a karbon dob miatt, egyébként rendben van minden még a tükörben is benne van az E betű. Az Inazumához nem lenne egyszerű gyári dobot szerezni, meg tetszik is ami rajta van csak félő a vizsgán nem lesz nagy sikere. Időm még van mert jövőre jár le a műszaki csak jó lenne tudni hol "lazább" kipuf téren a helyzet. Rossz emlék egyébként még az MZ-s időből mikor a rezor miatt nem sikerült levizsgáztatni az ETZ-t csak második nekifutásra, ráadásul mérni is akarták a zajszintet csak rossz volt a műszerük, a hallásuk viszont túl jó
Nemrég olvastam a totalbike-on, hogy valami kétnapos "nagyellenőrzés" lesz, ami csak a motorosok csesztetéséről fog szólni....hurrá
Mehetek eü csomagot venni....
A szerelőm majd tudja mi kell ahhoz, hogy hibátlan legyen a műszaki állapota.
A műszakin meg engem ne basztassanak ilyen hülyeségekkel.
Eddig még nem hallottam róla, ha úgy alakul akkor jövő tavasszal lesz nekem esedékes. A hangal nem lesz gond mert amúgy is készül a "DB killer", csak az a fránya "E" betű hiányzik a kipufról.
A Hondával ilyen gond nem volt tavaly a vizsgán, nyitott sportdobbal (végén szűkítővel) simán átment, viszont a hátsó féktárcsa ami bőven kopás határ fölött volt még csípte a vizsgabiztos szemét, abba kötött bele, hogy elég cirádás , aztán voltak még ott motorok és mindnek olyan volt .
Valószinű mindegyik vizsgáztatónak megvan a maga vesszőparipája, kinek a kipuf, kinek a tárcsa és mivel nincsen ismerősöm ezen a területen rendesen át kell néznem a motort mielőtt bárhova is elviszem vizsgára.
Közös műszaki...
Minden tavasszal és ősszel szervezi meg a keletimotorosok. Ott nem nagyon baszakodnak.
Ha jól tudom szeptember környékén lesz a következő.
jó caka
Láttam a jövő képedet, a következő vasat
Itt Debrecen környékén tudsz (tudtok) olyan vizsgabázist ahol kevésbé harapnak a karbon dob miatt, egyébként rendben van minden még a tükörben is benne van az E betű. Az Inazumához nem lenne egyszerű gyári dobot szerezni, meg tetszik is ami rajta van csak félő a vizsgán nem lesz nagy sikere. Időm még van mert jövőre jár le a műszaki csak jó lenne tudni hol "lazább" kipuf téren a helyzet. Rossz emlék egyébként még az MZ-s időből mikor a rezor miatt nem sikerült levizsgáztatni az ETZ-t csak második nekifutásra, ráadásul mérni is akarták a zajszintet csak rossz volt a műszerük, a hallásuk viszont túl jó