Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott legalább nem volt meleg
Jól látod a helyzetett
ma egész napteszteltünk egy falklimát!
addig jó,még van meló!
Melló van 1000-rel, ha nem akkor meg esik
Amúgy mi újság veletek motoros barátaim, rég fórumoztam erre... Szóval elméleti a motorozás? Az nem jó. Én is készülök a vizsgákra, de azért csapok néha pár kört a környéken...
Nah, de az is igaz, hogy lehet ésszel is menni a mai jószágokkal is. Azért még így is más élmény nyújt!
Amúgy ja!
Az én faterom is azt mondta neki is 350-es cetkája volt. És 20 évesen megkérdeztem tőle, hogy neked mért kellet sport cetka, miért nem volt elég egy trophy, vagy p21-es. Persze igaza volt,de ilyen alapon jó lenne a zsiguli is.
Kicsit magam ellen is beszéltem, de ez így van. Ezek a gépek pályára valók, nem közútra. Nah, de már szeretnék én is egy ilyen "dögöt". Türelmes vagyok.
Rendicsek
Faterom meg azt mondta (annak idején nagy motoros volt a csúcskategóriás 350es Czetkával), hogy ő nem is engedne forgalomba ilyen gépeket, mivel autopályán is csak 130-al mehet max. Nem akarok a motoros társadalom ellen szólni, de van benne némi gazság. Ilyen alapon elég egy 125ös...
kell ez néha!majd egyeztetünk,és megyünk egy karikát a kerülőn!
Jól elpofáztam az időt, ma már csak elméleti síkon motorozok
ez igy van,bárki hibázhat!ha valaki az ellenkezőjét mondja,az ne is üljön motorra,mert ráfarag!a lényeg az,hogy a hibalehetőséget minél kisebbre toljuk!
Fére ne értsetek nem osztani akarjuk az eszet, távol áljon tőlünk, csak mi már tudjuk, hogy annak idején, amikor nekünk mondogatták apáink, hogy így meg úgy (persze lereagáltuk mi is "jó mondjad, majd tudom én"), tulajdonképpen igazuk volt, csak ezt meg kell élni, akkor hiszi el az ember.
Bocsi, A korlátlan jogsit.
Sziasztok! Olvasva a hozzászólásotokat egyet kell értenem veletek. Véleményem szerint "nincs gond" ezzel a 21 éves korhatárral. Lehet valaki 25-30 évesen is éppen annyira felelőtlen, mint 15-25 évesen. Ez csak az egyik szempont. Ha valaki viszonylag érzelmileg kiegyensúlyozott, nyugodt és felelőségteljes (ezek az alapok), aztán jön a képbe a rutin, a vezetett km-ek sokasága motoron. 13 éves korom óta motorozom (20 vagyok), és volt úgy, hogy motoros társam odaszólt nekem, hogy én hogy lelassítok a kanyarba, meg, hogy én megállok a kereszteződésbe, aztán kanyarodom stb. Ehhez képest ő már többször is esett, én még nem és hálát adok ezért az Istennek. Egyébként mondjuk ki srácok, mindannyian tettünk már felelőtlen lépéseket, MIND! Most egy 80-as géppel motorozom, tervezem én is a nagymotort, jövőre A korl. jogsit szeretnék, és még sem vennék ezrest, nem csak a pénz végett. 250-es Banditán gondolkozom. Mindegy. Én, a motorjaimat először mindig kiismertem, azoknak határait, tulajdonságait stb... Ám. de! Én is éppen úgy hibát véthetek, ugyan úgy mint más, és a sok ezer kilométer után még ti is, így közel a 30-hoz, a 40-hez és stb. Ennyi.
ezért irtam hogy jó lenne minél több vezetéstechnikai tréning,ahol különböző helyzetgyakorlatok vannak!ez önmagában még nem biztositék semmire,de legalább nem élesben találkozik az ember először veszélyhelyzettel!aztán ha jön a baj,van egy pici esély,hogy beugrik az a bizonyos reflex amit már gyakoroltál!gyakorlás hiányában viszont az esély 0!
Persze km ide km oda, 20 éves motoros mult még nem garancia, ha biztosra akarunk menni akkor nem üllünk motorra, csak akkor van baj ha ekközben egy motoros elgázol, az út mellett sétálva
teljesen egyet értek hogy sok km=rutinosabb valaki de a hiába vezetett le 100 millió km a ki alakult helyzetet kezelni kell lehet egy faszi le vezetett 100.000 km és adódik egy helyzet lehet fogja és eldobja a vasat szóval a sok km nem garantálja hogy minden balesetet ki védesz igazából nehéz le irni hogy amit szeretnék mondani remélem meg értitek
én például ha lenne a közelben vezetéstechnikai tréning,a mai napig szivesen részt vennék rajta,mert az ember ahol tud,gyakorol
Nem azzal van baj, hogy valaki 20 éves, nekem is 600-as volt a seggem alatt 20 évesen, ha nem így lett volna akkor még nem lenne busám. Csak a felismerés, hogy ez nekem sok, ez hiányzik sok emberből. Mert szerencséből nem lehet örökké élni sajnos.A baj az megtörténhet bárkivel, (én is 50000km után estem egyet) csak minél tapasztaltabb és megfontoltabb az ember, annál kisebb az esélye.
mint már azt emlitettük,igazából a megtett km-ek száma adja a rutint,nem a motoGP nézése,és nem a bothdega előtti beszélgetés!egy 15 éves is lehet nagyon jó motoros,lásd az ifjú 125-ös versenyzőket,csakhát ők már 5 éves koruk óta rójják a köröket,több ezer km van mögöttük!mégis,ha kimennének az utcára találkoznának olyan szituval,amit nem biztos hogy megoldanának,de ugyanez forditva is igaz!lehet valakinek az utcán több ezer km rutinja,ha felmegy a pályára úgy bénázik,mint egy féllábú kacsa!én azt mondom,ki milyen közegben tolja,ott kell rutint szerezni,és nem a legerősebb gépekkel,a sok km-hez meg vagy nagyon sok pénz,vagy hosszú idő kell!
IGEN EZT JO LENNE!