Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a piától májzsugor szokott lenni
Ti sem kímélitek a vesét.
Húsvétkor megyünk.
Irtózat ivások szoktak lenni
Hát nekem mán kicsit sok....minden jány ilyen..kéne egy normális már...de nem nagyon találni..mondjuk akkor meg lehet nem bírnám eggyel
az

na majd nyáron gyere motorral azt viszek neked ki egy pár cseppet
Nem tudom, nem voltam még 90 lóerős 200 kilós 600as sportmotor, de mérnök sem.
Gönci vagy vazze?
a keresztkomámnak telkibányán van egy kecója,tizenéve járunk oda
A barackotok ,már mint a pálesz tényleg rohadt finom
itt csak érvekkel alátámasztott és kísérletekkel bizonyított témák és hozzászólások vannak.

pedig kurva szar emberek laknak itt. de a helyet az imádom. igaz semmi nincs itt amit szeretni lehetne a környéken meg a barackon kívül
énmeg Göncön meg még sosenem
Ez most nekünk jó,vagy neked rossz?
amikor én itt vagyok mindíg valami nagy faszságról megy az intenzív szájkarate.




életemben 2 azaz KETTŐSZÖR tehát EGY MEG MÉGEGY- szer jártam Debrecenbe életemben
pest környékén már esik a hóóó remélem nem ér idáig..
estét!
látom gumitéma van. a dr-en van egy 130as endurogummám, most akkor kinek kell a 600as sportmotorjára?
csak ha kkkkkkkkkkkauucsuk fa.
fakerék is tapadni fog
a jégen tapadás vagy a 110-es gumi?
Én csak mondtam valamit, vágoood?
Mondjuk ha már manapság időgépet építenek kutatók nem lepődnék meg ilyen újítástól sem. Egy szó mint száz semmi sem lehetetlen.
ezt ugye te is tudod hogy hülyeség
Ehhez az is hozzá járult ami tök normális hogy manapság már olyan gumikat fejlesztettek ki hogy űűűű meg ááááá.
Régen úgymond nem sok tapasztalatuk, tudásuk volt a gumikról.
Lehet 10 év múlva 110-es gumikat tesznek hátra mert olyan űberfasza anyagból lesznek már hogy a jégen bedapadnak.
Ennek örülök , ,
de itt maga a gyár is elvégezte a hízlalást mert már az F2es alá 160as gumit tett majd az f4 alá 180ast. de mivel a 180 nem megy be sem az f1f2 be így mi megtettük azt amit a gyár is, hogy jobb legyen a motor használhatósága bebasztunk egy F2 felnit az F1 be és láss csodát JOBB LETT
látom nem érted most ha veszel egy új motort akkor le kell dobni a gyári gumit mert szar.

akkor az volt a helyzet

130as gumi ? szerinted mit ér egy 90 lóerős 200 kilós 600as sportmotornál?
Azért nálunk az is erősen bejátszik,hogy "nehogy má ilyen virslivel nyomjam!" Az meg nem érdekli,hogy a kanyarba meg úgy kell belerugdosni
Előfordult,hogy az első típushoz képest ugyan azt a motort később egy számmal kisebb gumával adta ki,vagy a felhasználóktól tudni lehetett,hogy a gyárinál "virslibbel" kezesebb lett a gép.
persze hogy a gyárival a legoptimális a gépsas, de vannak kivételes esetek.