nekünk a fábi 1 éves elmult és a bal oldali ajtókat a bal első sárvédőt meg a bal hátsó sárvádőt ja meg a köszöbött kelett cserélni a kerék már mellékes
Tudom Ducatonk-nekünk is van
Naon zsír szeretek vele menni mert mindenki megadja az elsőbbséget!!
Egyébként én hallottam olyat is hogy 4-es Golf 15000-nél komplett váltó csere utána hengerfej átégés TDi-nél vagy az hogy 12-eszik az 1.6-os 5-ös Golf!!!!!!! Emberek ez itt 2006 kicsit égés nem?????
az semmi,vannak az akciok,nálatok nem tudom mien surun de SK-n sok SKODA FABIA JUNIOR,1100km-nél servo tonkre mnet 26000 Sk cca 200000Ft,72000-nál a vezérlo egység megint 300000 Ft az mien auto?
Nekunk FIAT DUCATO-nk van ugyan az mint a BOXER+JUMPER
csak azzall a kulombséggel hogy a két francia személy meghalytoszerkezetétt lasította meg,a fiat meg kisteherautoét gyorsitotta meg.
98-as kiadás!!! csak 230000km,vezér szillyat kellett cserélni + oljat.
még az elem vagy hogy mondjátok az is eredeti benne,egy átlagos élettartama 2-3 év,ez meg 8 év után is startol elsore
A franci autók a legagyibbak. Két jó autójuk volt, és a mai napig abból próbálnak megélni. Pl.: a kacsa, ami az ismertebb. Két kocsit láttam én eddig kigyulladva álni a piros lámpánál. Mindkettő Citroen volt. Egyszer meg belejött a suzkinkba egy 206-os. Annak széttört az eleje, a suzukinak meg egy csecsemő tenyérnyi helyen behorbadt az oldala. És ugyebár a suzukik törnek mint állat.
Erre szokták azt mondani h pont belenyúltál a szarba.............
De most ugyanez egy japán motor ugyanúgy állandóan szar lesz ha nincs karbantartva rendesen + nincs költve rá
Figyelj Dennym aki ilyeneket ír fikáz itt mindent és mindenkit aztán a végén kiderül h nincs is jogsia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát ilyen csak Magyarországon létezik!!! Esküszöm.....röhögőgörcsöm van....
Valamit azért tudok, apám soförködött egész életében.
A francia autó is szar, alig van apám boxerében 200ezer km és már kellett csreélni a hengerfejet, és sokszor kellett szervizelni, bár még így is elindul 5ösben.
Bár lehet azért van mert már öreg, sajna már betöltötte az 5öt.
Én is szeretem, sokkal jobb mint az ignisünket.
Naon zsír szeretek vele menni mert mindenki megadja az elsőbbséget!!
Egyébként én hallottam olyat is hogy 4-es Golf 15000-nél komplett váltó csere utána hengerfej átégés TDi-nél vagy az hogy 12-eszik az 1.6-os 5-ös Golf!!!!!!! Emberek ez itt 2006 kicsit égés nem?????
JA fotumű is szar, bár ez az utak hibája.
és rekámozzák hogy mien jo auto 300000Sk-er
a SUZUKIKAT meg 240-tol 290ezer SK-ig veszel és az picsán bassza a fábiát ugy hogy....
Akkumlátornak hívják.
Nekunk FIAT DUCATO-nk van ugyan az mint a BOXER+JUMPER
csak azzall a kulombséggel hogy a két francia személy meghalytoszerkezetétt lasította meg,a fiat meg kisteherautoét gyorsitotta meg.
98-as kiadás!!! csak 230000km,vezér szillyat kellett cserélni + oljat.
még az elem vagy hogy mondjátok az is eredeti benne,egy átlagos élettartama 2-3 év,ez meg 8 év után is startol elsore
Most már van.
Én mehetek is.
Talán 125-ös motor hajtja ezeket?
De most ugyanez egy japán motor ugyanúgy állandóan szar lesz ha nincs karbantartva rendesen + nincs költve rá
most akkor jó az olasz vagy sem.
mert ez úgy tünt hogy egyet értesz velem, ami kizárt
135km/h-t huztam ki belole majd osszetorott a csapágy a hajtokar és fotengely kozott.
A szomszéd faluban Galánta mellett van egy foldmuves HONDA clubb
4 Civic,min 88tol 93ig,és 2 CRX 90-92-es.
Alfa meg van az apos jeloltnek,az is jol megy 1,6 T benzin,230-at viszi az is,de....
nekem huz a szivem az ferdeszemu gépekhez.
cca egyhete vettem egy olasz mocit,mondták hogy ne vegyem meg de megvettem mert jo aron volt 2 napot bírt ki cca 40km-et.
most szedhetem szét alkatrészbe.
Hát ilyen csak Magyarországon létezik!!! Esküszöm.....röhögőgörcsöm van....
A francia autó is szar, alig van apám boxerében 200ezer km és már kellett csreélni a hengerfejet, és sokszor kellett szervizelni, bár még így is elindul 5ösben.
Bár lehet azért van mert már öreg, sajna már betöltötte az 5öt.