Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az a baj hogy esik szét.
Vezetni tényleg nem rosz.
Én is szeretem, sokkal jobb mint az ignisünket.
nekünk a fábi 1 éves elmult és a bal oldali ajtókat a bal első sárvédőt meg a bal hátsó sárvádőt ja meg a köszöbött kelett cserélni a kerék már mellékes
Tudom Ducatonk-nekünk is van
Naon zsír szeretek vele menni mert mindenki megadja az elsőbbséget!!
Egyébként én hallottam olyat is hogy 4-es Golf 15000-nél komplett váltó csere utána hengerfej átégés TDi-nél vagy az hogy 12-eszik az 1.6-os 5-ös Golf!!!!!!! Emberek ez itt 2006 kicsit égés nem?????
Ja és eltört benne a vezérmű(már csak azért is 2T), és tömítést kellett cserélni, stb, stb.
JA fotumű is szar, bár ez az utak hibája.
ja tényleg,má elfelejtettem de tudtam.
bocs nem 72000 nél hanem 7200 km-nél kellett cserélni vezérlo egységet.

és rekámozzák hogy mien jo auto 300000Sk-er

a SUZUKIKAT meg 240-tol 290ezer SK-ig veszel és az picsán bassza a fábiát ugy hogy....
Egy daihatsut(600ccm) sem índit be.
Mi most cseréltük.
Akkumlátornak hívják.
az semmi,vannak az akciok,nálatok nem tudom mien surun de SK-n sok SKODA FABIA JUNIOR,1100km-nél servo tonkre mnet 26000 Sk cca 200000Ft,72000-nál a vezérlo egység megint 300000 Ft az mien auto?

Nekunk FIAT DUCATO-nk van ugyan az mint a BOXER+JUMPER
csak azzall a kulombséggel hogy a két francia személy meghalytoszerkezetétt lasította meg,a fiat meg kisteherautoét gyorsitotta meg.

98-as kiadás!!! csak 230000km,vezér szillyat kellett cserélni + oljat.
még az elem vagy hogy mondjátok az is eredeti benne,egy átlagos élettartama 2-3 év,ez meg 8 év után is startol elsore
A franciában egyetértek de én továbbra is jónak tartom az Olasz autókat
A franci autók a legagyibbak. Két jó autójuk volt, és a mai napig abból próbálnak megélni. Pl.: a kacsa, ami az ismertebb. Két kocsit láttam én eddig kigyulladva álni a piros lámpánál. Mindkettő Citroen volt. Egyszer meg belejött a suzkinkba egy 206-os. Annak széttört az eleje, a suzukinak meg egy csecsemő tenyérnyi helyen behorbadt az oldala. És ugyebár a suzukik törnek mint állat.
nem tudtad de tudatlan vagy
NA nem volt élet.
Most már van.
Én mehetek is.
Ez olyan mint a 2t vs. 4t vita :D
Érdekes, hogy ebben a topicban beszélitek meg az alfákat, fiátokat, BMW-ket stb....
Talán 125-ös motor hajtja ezeket?
Erre szokták azt mondani h pont belenyúltál a szarba.............
De most ugyanez egy japán motor ugyanúgy állandóan szar lesz ha nincs karbantartva rendesen + nincs költve rá
sem jo?
most akkor jó az olasz vagy sem.
mert ez úgy tünt hogy egyet értesz velem, ami kizárt
most néztem a mocidat,nekem is GILERA-m van,de GTA 125 91-es modell,még power nélkuli.elektronoko,3 tárcsa fék,inditto, cca 30ezer forintér vettem.

135km/h-t huztam ki belole majd osszetorott a csapágy a hajtokar és fotengely kozott.
Az tuti a Francia sem jo a 307-esek nagy része computerhibás két házzal odébb a srácnak 85000-nél beszart a 607-ben (2.2HDI) a turbo
ezt rem nem rám céloztad hanem egy másk névrolmegnem nevezett személynek.

A szomszéd faluban Galánta mellett van egy foldmuves HONDA clubb

4 Civic,min 88tol 93ig,és 2 CRX 90-92-es.

Alfa meg van az apos jeloltnek,az is jol megy 1,6 T benzin,230-at viszi az is,de....

nekem huz a szivem az ferdeszemu gépekhez.

cca egyhete vettem egy olasz mocit,mondták hogy ne vegyem meg de megvettem mert jo aron volt 2 napot bírt ki cca 40km-et.

most szedhetem szét alkatrészbe.
Figyelj Dennym aki ilyeneket ír fikáz itt mindent és mindenkit aztán a végén kiderül h nincs is jogsia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát ilyen csak Magyarországon létezik!!! Esküszöm.....röhögőgörcsöm van....
Valamit azért tudok, apám soförködött egész életében.
A francia autó is szar, alig van apám boxerében 200ezer km és már kellett csreélni a hengerfejet, és sokszor kellett szervizelni, bár még így is elindul 5ösben.
Bár lehet azért van mert már öreg, sajna már betöltötte az 5öt.
Ezt már én is mondtam!