na most jöttem meg a suzuki hollostól, 363,001 ft lett a végösszeg.
árak:
alkatrész ktg:77,156Ft
alváz üregvédelem :1650Ft
festék anyag ktg: 99,895Ft
fényező munka: 92,800Ft
lakatos munkadíj: 91,9500Ft
a fényező munka a legjobb, egy hátsó sárvédőt, meg egy csomagtér ajtót kellet fényezni.
és ez volt 192695Ft
lehet nekes is fényezőnek kellet volna tanulni.
Ja sajna nagyon át kell nézni az új kocsit ha átveszed az egyik ismerősöm ezért várt majdnem 3 hónapig mert 2 kocsit se vett át amit neki hoztak nem ecsetelem a hibáikat sajna szemmel látható volt.
ya,
van a lagermax auto szállító ők horgyák töbnyir e a suzuki opel , toyota, stb.
budaörsön van a raktárjuk ,egyszer voltam bent.
100 autoból 40 fényezésre várt 20 on felnit kellet cserélni mert a spanifer szétbaszta,20 on szélvédőt, a többi nem sérült.
és ez neked hibátlan új autó?
anyam vett 2001ben pegeot 307est és mikor beszamítottuk a honda márkakereskedésben a kocsit akkor a fényezésmérő 10x nagyobb értéket mért a normálisnál a motorháztetőn pedig mi nem törtük össze sehol...hmm érdekes nem?
kicsit tele volt gittelve az a szar és nekünk meg eladták újnak!
csak addig vagy jó míg meg nem veszed! utanna le se szarnak..
tavaly nyáron auto okereskedésben dolgoztam, és volt egy konkrét eset : peugeot 406, gyönyörűszép olajzöld, azt a a forgalmi mellet ott volt egy cetli hogy hol kell a festék vastagségot mérni ha jön vmi vevő, mert totálkárra volt törve.
a vevő meg úgy tudta hogy kavicsfelverődés miatt kellet fényezni az elejét.
(mondjuk telibe volt fujva a kocsi)
ez így van
eleve amit hoznak 0 km es autok azoknak is 60-70% sérül szálitás közben : szélvédő csere, itt fényezni ott fényezni mert a spanifer összebaszta.
egyedül az a8 as meg a TT audit hozzák konténerbe.
Ez az egyik nagy biznisz a márkakereskedésben, a biztosítók dolgait nem említve. Arról nem is beszélve, hogy "néha" törött autót újként eladnak a laikus .... vásárlónak.
Veled mi történt? Gondolom már leírtad vhol csak ritkán látom az oldalt