Akkor az egy normális emberke volt. Szerintem a legtöbb az azonnal kiszáll, és üvöltözni kezd.
Nálunk, Óduán az Auchan pőarkolójában volt egy hasonló. A srác gurult egy régi Simsonnal, és az egyik kocsi tolatott ki a parkolóból. Nem vette észre a srácot, és telibe találta. nem lett senkinek semmi baja. Az autó vezetője kipattant, és üvölteni kezdett a megszeppent kiskölökkel (egy fiatal srác volt). Végül nem lett belőle semmi komolyabb.
Nem. Elottem ment egy kisteher, aki bekanyarodott abba a parkoloba. En meg szepen mogule elokerultem ugy 50-60 kozott eppen gyorsulva. A megpillantastol volt kb 5-6 meterem megallni. Mondjuk az nem sikerult
Annyi volt a mazlink, hogy az elso kereket vertem telibe es hogy amikor meglatott, akkor belefekezett. Emiatt az en motorom egyenesen visszapattant es a kocsitol vagy 15-20 centire allt meg. Neki el kellett mennie gumishoz, mert a sarvedom kitepett egy darabot a gumijabol, nekem meg a sarvedom most lett lecserelve. Viszont amikor kiszallt a max par honapos ezustmetal mercibol, akkor az elso dolga az volt, hogy odajott megkerdezni, hogy velem minden ok-e (valaszt nem kapott mert meg elegge sokkos voltam, aztan leguggolt es megnezte, hogy tort-e valami a motoron.
A kocsijahoz akkor ment oda, amikor en vegre eljutottam odaig, hogy leallitsam a motort es leszalljak.
En Honda Shadowrol almodoztam kolyokkorom ota. Amikor itt tudtam volna motort venni raultem es 2 perc mulva ugy fajt a hatam, hogy lemenekultem rola Igy ert veget egy alom.... Azota mar ebren almodok
1. parkoloba betolattam ejszaka es amikor szalltam le akkor vizes faleveleken megcsuszott a hatsokerek ugy, hogy a jobb labam meg a motor felett volt. Elszalltam, mint a gyozelmi zaszlo Akkor volt kb 5 hetes a motor... Megcsinaltam bukosisakban a hatrabukfencet (le is jott a festes egy helyen a sisakrol), majd felalltam, elborult az agyam a latvanytol es 250 kilos dogot egy rantassal ugy talpraallitottam, hogy majdnem atborult a tuloldalra
2. ejjel 11-kor totyogtam haza melobol. Elottem egy vadbarom szepen, hosszan nekiallt ablakmosozni az elso szelvedojet. Igaz szerintem az szaraz maradt es az egeszet en kaptam nyitott sisakkal. Megeloztem, 2 faluval kesobb megalltam, megszaritkoztam, aztan vagy 6 falun keresztul hazaig kergettem. Amikor hazaert ugy futott be a hazba, mint a kisnyuszi Amikor elindultam visszafele, akkor az idegtol meg a faradtsagtol faradtan elneztem egy jardaszegelyt. A vasalt csizma ellenere 2 hetig lila volt a labfejem.
Motor alol kimasztam, gepet felallitottam, masnap mentek erte a szervizesek, mert valami szetment a kuplungnal es ugy erzekelte a motor, hogy sebessegbe van es nem engedett oninditozni.
3.-4. Splügenpass, Stilfserjoch. Ugyanaz a hiba 2 napon belul 2x . Mindkettonel szuk szerpentinkanyarban nem tudtam elegge kimenni balra es egyszeruen nem volt eleg helyem befejezni a kanyart. A szembejovok miatt meg kellett allni es azon a lejton meg az en labam sem ert le. Meretes csatt, tukor letorve, kipufogo horpasztva, sopilerek karistolva, en szinesedve (fejem voros, oldalam lila). A madosik esesnel mar a fekkarom is egyujjas lett. Itt mindket helyen ki kellett varnom, amig nehany emberke vegre felfogja, hogy keptelen vagyok egyedul felallitani a motort. A vegen 2 ferfiember kellett meg pluszban. A Splügen az elso, a Stilfserjoch a kilencedik vagy tizedik hago volt azon a turan.
Az otodik az nem borulas volt, hanem oldalba kaptam egy parkolobol kihajto mercit. Itt igazandibol csak a hangszalaim (vegre megtanultam sikitani ) es a lelkivilagom serult. Az utkozes utan kb 3 percembe kerult, mire eszhez tertem annyira, hogy leallitsam a motort es felfogjam, hogy megusztam. Szerintem sem elotte sem utanna nem teptem be meg ennyire az elso feket, de akkor visitott a gumi (legalabb annyira, mint en)
A motor most lett rendberakva (persze tukor es fekkar, meg hat az indesburak elol) azonnal lettek cserelve, de a spoilerek es a kipufogok csak most. Igy aztan siman karcosban vagy egy majdnem teljes idomgarnituram, amit majd szepen le tudok fenyezteti gyongyhazra....
Mindig elesel vele és sosem lesz semmi bajod? hihetetlen szerencsés vagy! de azért vigyázz kérlek! olyan magasan én leszédülné ka motorról.. de azért isteni lehetett, imadnam ha kiprobalhatnam majd 1x elmegyek oda motorzni...
Nekem a legrovidebb csavargasom tavaly 2 nap alatt kb 600 km volt, de akkor 14 hagon mentem keresztul, amibol a legmagasabb 2700 meter volt (es raadasul 2x le is fektettem a Tunderket).
Egyebekent a napi 5-600 km a normalis. Amikor hazamegyek, akkor kapasbol 1000, de hat az joreszt autopalya.
Pont ugyanezekert a parameterekert veled nem cserelek
Kulonben is, a 636 es a nagyzizi mas celokra van kitalalva. Ha te is mennel vele egy nap 1000-1100 km-t vagy eppen 3 nap alatt 2500-at (BMW 24 oras turavereny szombat-vasarnap, majd hetfo reggel vissza Zurichbe), akkor neked is jobb lenne a ZZR, mint a 636....
a motor miatt ne bankodj az meg latod, egyszer ugyis rendbejön.
de azon ledöbbentem hogy egyedül állitottad fel a ZZr-t m az enyemet 4en huztuk ki az árokból és az csak 200 kiló.
veled sem szallnek vitaba
Most egy kicsit nem leszek, mennem kell dokihoz
Fááj a torkom
Sietek vissza
Nálunk, Óduán az Auchan pőarkolójában volt egy hasonló. A srác gurult egy régi Simsonnal, és az egyik kocsi tolatott ki a parkolóból. Nem vette észre a srácot, és telibe találta. nem lett senkinek semmi baja. Az autó vezetője kipattant, és üvölteni kezdett a megszeppent kiskölökkel (egy fiatal srác volt). Végül nem lett belőle semmi komolyabb.
Annyi volt a mazlink, hogy az elso kereket vertem telibe es hogy amikor meglatott, akkor belefekezett. Emiatt az en motorom egyenesen visszapattant es a kocsitol vagy 15-20 centire allt meg. Neki el kellett mennie gumishoz, mert a sarvedom kitepett egy darabot a gumijabol, nekem meg a sarvedom most lett lecserelve. Viszont amikor kiszallt a max par honapos ezustmetal mercibol, akkor az elso dolga az volt, hogy odajott megkerdezni, hogy velem minden ok-e (valaszt nem kapott mert meg elegge sokkos voltam, aztan leguggolt es megnezte, hogy tort-e valami a motoron.
A kocsijahoz akkor ment oda, amikor en vegre eljutottam odaig, hogy leallitsam a motort es leszalljak.
most olvastam végig...a parkolóson mg vagyok lepődve.... nem vett észre???
LX
1. parkoloba betolattam ejszaka es amikor szalltam le akkor vizes faleveleken megcsuszott a hatsokerek ugy, hogy a jobb labam meg a motor felett volt. Elszalltam, mint a gyozelmi zaszlo Akkor volt kb 5 hetes a motor... Megcsinaltam bukosisakban a hatrabukfencet (le is jott a festes egy helyen a sisakrol), majd felalltam, elborult az agyam a latvanytol es 250 kilos dogot egy rantassal ugy talpraallitottam, hogy majdnem atborult a tuloldalra
2. ejjel 11-kor totyogtam haza melobol. Elottem egy vadbarom szepen, hosszan nekiallt ablakmosozni az elso szelvedojet. Igaz szerintem az szaraz maradt es az egeszet en kaptam nyitott sisakkal. Megeloztem, 2 faluval kesobb megalltam, megszaritkoztam, aztan vagy 6 falun keresztul hazaig kergettem. Amikor hazaert ugy futott be a hazba, mint a kisnyuszi Amikor elindultam visszafele, akkor az idegtol meg a faradtsagtol faradtan elneztem egy jardaszegelyt. A vasalt csizma ellenere 2 hetig lila volt a labfejem.
Motor alol kimasztam, gepet felallitottam, masnap mentek erte a szervizesek, mert valami szetment a kuplungnal es ugy erzekelte a motor, hogy sebessegbe van es nem engedett oninditozni.
3.-4. Splügenpass, Stilfserjoch. Ugyanaz a hiba 2 napon belul 2x . Mindkettonel szuk szerpentinkanyarban nem tudtam elegge kimenni balra es egyszeruen nem volt eleg helyem befejezni a kanyart. A szembejovok miatt meg kellett allni es azon a lejton meg az en labam sem ert le. Meretes csatt, tukor letorve, kipufogo horpasztva, sopilerek karistolva, en szinesedve (fejem voros, oldalam lila). A madosik esesnel mar a fekkarom is egyujjas lett. Itt mindket helyen ki kellett varnom, amig nehany emberke vegre felfogja, hogy keptelen vagyok egyedul felallitani a motort. A vegen 2 ferfiember kellett meg pluszban. A Splügen az elso, a Stilfserjoch a kilencedik vagy tizedik hago volt azon a turan.
Az otodik az nem borulas volt, hanem oldalba kaptam egy parkolobol kihajto mercit. Itt igazandibol csak a hangszalaim (vegre megtanultam sikitani ) es a lelkivilagom serult. Az utkozes utan kb 3 percembe kerult, mire eszhez tertem annyira, hogy leallitsam a motort es felfogjam, hogy megusztam. Szerintem sem elotte sem utanna nem teptem be meg ennyire az elso feket, de akkor visitott a gumi (legalabb annyira, mint en)
A motor most lett rendberakva (persze tukor es fekkar, meg hat az indesburak elol) azonnal lettek cserelve, de a spoilerek es a kipufogok csak most. Igy aztan siman karcosban vagy egy majdnem teljes idomgarnituram, amit majd szepen le tudok fenyezteti gyongyhazra....
Maradok a Kawasakinál Ezen legalább elférek
LX
A kislány nagyon aranyos, és lehet vele menni
habár a Hondákkal is nagyon szemezek
LX
Egyebekent a napi 5-600 km a normalis. Amikor hazamegyek, akkor kapasbol 1000, de hat az joreszt autopalya.
jó a kicsivel kekeckedni, ugye ??
még a végén veszek egy 125ös Apriliát...
nah de most elkell mennem majd jövök megye ka kawa szalonba a kedvezményért
valamin mindig felekadsz
LX
Kulonben is, a 636 es a nagyzizi mas celokra van kitalalva. Ha te is mennel vele egy nap 1000-1100 km-t vagy eppen 3 nap alatt 2500-at (BMW 24 oras turavereny szombat-vasarnap, majd hetfo reggel vissza Zurichbe), akkor neked is jobb lenne a ZZR, mint a 636....