Van itt 06' EXC factory azt faragom. Már kész, csak kisebb dizájn átalakítást igényel még (matrica) Amit látsz az adatlapon csak már fékkel gombákkal együtt.
Azt hiszem, hogy már beszéltünk róla, hogy anno én is vettem a csajomnak egy CRF450-et, de nekem kellett használni, mert azt mondta, hogy meg akarom ölni. Nem értem miért?!
EXC-t meg egyszer próbáltam, de olyan lájtosnak tűnt. Bár igaz, az enduró, nekem meg krosszok voltak. Nem mind1.
Már élelmiszerben nyomulunk! A lóvé meg sosem elég!
A verseny meg szerintem ezen a fórumon nem csak engem érdekel vannak itt még olyanok akik ilyen szöcskékkel is motorozznak!
De lehet ha sikerül akkor meglesünk 16án!
Mi újság a nyomtatott médiában? Nyomod még? Remélem már gennyesre kerested magad? És befigyelt egy új vas...!? Én nem tűntem el.. fent vagyok pár fórumon... sajnos, kilométerek helyett. Építek egy új vasat és várom a szezont. Ápr. 16 pannonring első SM versenynap. gyere le... na?
A crf gyári fullcross így is van tervezve a futómű szelepelés. Az exc-n kicsit feszesebb a rugózás és más a szelepelése is. Jobban tűri a honda a terhelésváltásokat a kanyarokban, bár az exc-vel még nem mentem időt pályán. A crf könnyebb és filigránabb mint az exc, ugyan nem nem nagy különbség de azért számít.
A crf 5 az exc 6 sebességes.
Ami a lényeg. A crf blokkja sokkal durvábban és gorombábban reagál a gázparancsra. Nagyon nehéz az elejét a földön tartani még magasabb fokozatokban is. sokszor én is keréken gyorsítottam ki a kanyarból szarásig ledöntve, csak azért mert egy tizeddel nagyobbat húztam a gázon. De nagyon jól motorozható ha ráérez a pilóta. Sokan használják a verseny szupermotoban is.
De mivel minden porcikája egy versenyre van tervezve nehéz vele sokat motorozni nagy költségek nélkül. De ez igaz a többire is KXF, RMZ, SX.
Ebből a szempontból az exc jobb alternatíva hiszen van aki 3-400 üzemórát is megy ha jól karban van tartva. Szerintem a ccm is számít hiszen a hondát azért forgatni kell de a sm a kanyarokban inkább az alsó fordulatszám tartományban leng mert ott jobban tol illetve kontrollálni is könnyebb. (szerintem)
De érdekes módon az smr amit néztetek alapból vagy 2 ezerrel többet pörög mint az exc.
Összegezve mindkettővel iszonyat durvákat lehet menni mint futóművileg, mint blokk erősség szempontjából. Talán a ktm tovább ketyeg mert hosszabb távra van beállítva a blokkja. Több benne az "olcsóbb"alkatrész mint a hondában.
Ha van még kérdés keress meg aztán még mondok pár dolgot.
Atis
Jó reggelt Mindenkinek!
Dev! Kolléga!
Na, lassan húzok, mert én meg fékadaptert faragok stuntos gyerekeknek gixer1000-re.
Pá!
Azt hiszem, hogy már beszéltünk róla, hogy anno én is vettem a csajomnak egy CRF450-et, de nekem kellett használni, mert azt mondta, hogy meg akarom ölni. Nem értem miért?!
EXC-t meg egyszer próbáltam, de olyan lájtosnak tűnt. Bár igaz, az enduró, nekem meg krosszok voltak. Nem mind1.
A verseny meg szerintem ezen a fórumon nem csak engem érdekel vannak itt még olyanok akik ilyen szöcskékkel is motorozznak!
De lehet ha sikerül akkor meglesünk 16án!
Mi újság a nyomtatott médiában? Nyomod még? Remélem már gennyesre kerested magad? És befigyelt egy új vas...!? Én nem tűntem el.. fent vagyok pár fórumon... sajnos, kilométerek helyett. Építek egy új vasat és várom a szezont. Ápr. 16 pannonring első SM versenynap. gyere le... na?
Pont múlt héten gondoltam felhívlak csak elmaradt...
Úgy eltüntél azt hittem leszerződtettek profi szuperlotyós versenyzőnek!
Mikor elindultam dolgozni sütött a nap Pongo Pongon!
Most meg szakad a hó! Miért!?
A crf 5 az exc 6 sebességes.
Ami a lényeg. A crf blokkja sokkal durvábban és gorombábban reagál a gázparancsra. Nagyon nehéz az elejét a földön tartani még magasabb fokozatokban is. sokszor én is keréken gyorsítottam ki a kanyarból szarásig ledöntve, csak azért mert egy tizeddel nagyobbat húztam a gázon. De nagyon jól motorozható ha ráérez a pilóta. Sokan használják a verseny szupermotoban is.
De mivel minden porcikája egy versenyre van tervezve nehéz vele sokat motorozni nagy költségek nélkül. De ez igaz a többire is KXF, RMZ, SX.
Ebből a szempontból az exc jobb alternatíva hiszen van aki 3-400 üzemórát is megy ha jól karban van tartva. Szerintem a ccm is számít hiszen a hondát azért forgatni kell de a sm a kanyarokban inkább az alsó fordulatszám tartományban leng mert ott jobban tol illetve kontrollálni is könnyebb. (szerintem)
De érdekes módon az smr amit néztetek alapból vagy 2 ezerrel többet pörög mint az exc.
Összegezve mindkettővel iszonyat durvákat lehet menni mint futóművileg, mint blokk erősség szempontjából. Talán a ktm tovább ketyeg mert hosszabb távra van beállítva a blokkja. Több benne az "olcsóbb"alkatrész mint a hondában.
Ha van még kérdés keress meg aztán még mondok pár dolgot.
Atis