lapar!
Megkérdeztem a Barátomat detektor ügyben. Ezt vette, illetve ennek a silver változatát, de azt már nem lehet kapni.
Viszont pár kollegája ilyet vett és bevált.
Remélem összejön a túra.
Most beszéltem egy ismerősömmel, lehet jönne Ő is, Hornet 900-al.
Mondtam neki, hogy max 90-es utazó, de azt mondta nem probléma.
Remélem jó idő lesz! Kopp koppp kopp.
De. 10 körüli indulás megfelel, előreláthatólag?
Ha te is jössz, akkor már vagyunk vagy.....ketten
Az útvonal?: nem nagy választék van: Miskolc-S.péter-szuhakálló -trizs- aggtelek- jósvafő-edelény-s.péter és neked+miskolc
A tempó : (öreg és kezdő) chopperos
A részleteket meg addig még megbeszélhetjük!
Bocs,a bükk-be voltam két b-vel,de már járok helyesírást tanulni a zindexre . Répáshután voltunk négy éjszakát,és onnan indultunk szerte széjel. A kicsalád velem volt ezért a moci szóba sem jöhetet,de a szívem fájt a szerpentineken,és megigértem magamnak,hogy ezeket a kanyarokat mihamarabb megmotorozom. Szóval Szilvásvárad, Lillafüred, Agtelek,hazafele Hollóháza,mondjuk ez kerülő,de megérte. Miskolciak ,egy szavatok sem lehet,milyen kiválló adotságú helyen laktok. Egyedül a kátyúkat nem írigylem abból aztán kijutott rendesen nektek . Az esőt mi is elkaptuk,de autóval meg sem kottyan,viszont sok motorost láttam bőröndig ázva
Vt komának: Most nem Kishután voltunk,az zemplémben van.
Hát hogy én milyen dila vagyok!
Tényleg rajta van az értesítőn 1,5 óra.
Meg se néztem a papírt előtte, illetve még akkor jan.-ban olvastam el!
De akkor mi tartott itt Miskolcon bő 3 óráig, nem tudom?!
Eddig nincs akadálya a dolognak, úgyhogy remélem összejön.
Valószínűleg 1-2 nappal előtte fog eldőlni biztosra az indulásom.
Részleteket azért lécci írjál!
Időpont, létszám, útvonal, utazósebesség, stb.
Sziasztok!
Találtam egy megoldást arra, hogy mit lehet tenni, ha már nagyon nyom az ülés (és mondjuk nincs időd leheveredni a fűbe). Menet közben szorítsd össze a seggféltekéket így a farcsontod helyett a fenékizmodon ülsz. (ezzel mintegy erősítve is azokat). Mondom nem olyan jó, mintha pihennél egyet, de hosszabb időt tudsz a motoron tölteni. Az ötlet Acsútdoboz és Etyek között motorozgatva jutott eszembe, ez Bp. környékén az egyik legszebb útszakasz, igaz az út minősége nem a legjobb: nem kátyús, hanem egyszerűen hepehupás, de 70km/h körül végig lehet menni rajta. Övezi egy védett platánsor is, ami ha levélbe borul, olyan mintha egy alagútban mennél. Szóval ajánlom mindenkinek.
Jó motorozást !!!
Ma Szilvásvárad felé motoroztam délután.
Visszaúton Vadna felé találkoztam egy jó nagy csopperes csapattal.
Nagyon állatúl nézett ki az a sok szép gép sorban egymás után!
Tud esetleg valaki vmi infót róluk?
Egyébként leteszteltem a felszerelésem vízállóságát, mivel visszafelé szinte folyamatos esőben kellett utaznom, kb. 40km-t.
Beázott a nadrágom és nedves lett a pulóverem is a dzseki alatt.
1260 km az óraállásom.
Úgy néz ki idén lesz még egy olajcsere, ha így haladok, bár előzetesen úgy számoltam, hogy 6000 km elég egy szezonra, tavasszal pedig olajcsere.
De egyre jobban élvezem és érzem a motorozást, akár még esőben is.
Megázva ugyan, de füligérő vigyorral értem haza!
"Ami igazán érdekelne, hogy hosszú távon milyenek a jószágok?"
Sajnos csak akkor fogod megtudni, ha már mentél vele sokat. Ha visszaolvasol láthatod, hogy első látásra (ülésre) kényelmes motorok csalódást is okozhatnak egy hosszabb túrán. Egyéntől függő a dolog.
Szerintem is kényelmes a Virago, de azt már nem kapsz újat. Viszont van Drag 650, 1100. Én nem járok a törpével hosszú túrákra, de 300 km-ről hoztam haza, és jól viseltem. Egyébként teljesen más formavilág, aki a Shadow szerelmese, annak lehet nem teccik, és fordítva.
Én is azt mondom, fokozatosság!
Én most szeretném kipróbálni Husvét után a Deauville-t, aztán később lesz 750 shadow.
Az 1300-asról lemaradtam, de nem is bánom, mert túl nagynak gondolom. Igaz, most törpe 125-ös Virago-t hajtok, régen meg már lenyomtam vagy 10 évet, nagy részét télen-nyáron.
Néha vágyom nagyobbra, (mikor a 80-nal haladó autót kéne megelőzni) egyébként meg jól elvagyok rajta, a nagy csopperesek sem járnak túl sokat 100 felett. Pláne szélvédő nélkül.
Amilyen hülye vagyok, én úgy is úgy hajtanám, ahogy bír menni. A 20 év kihagyást meg érzem, még nem nőttünk össze ezzel a picivel sem igazán.
csááááááááááááááááááááááá
arnax azért láttál ennyi moccot mert Kisbéren moccos tali volt és oda jöttek vagy mentek onnét.
a 750-1300 közt új árba egy misi a különbség ha túrázni szeretnél és két szeméjjel akkor 1300
de ha csak egyedűl rovod útad nagy részét a csapat mindig a kisebbekhez igazodik ezt tapasztalatból tom .
na csáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Lehet hogy mivel igen friss lesz még a jogsid, oda sem adják a kiszemelt gépet kipróbálni!
Mikor regisztráltam a tesztkaravánra, megkérdezték mikor szereztem a jogsit. és mikor mondtam, hogy október, kicsit mintha elgondolkoztak volna.
Megkérdeztem a Barátomat detektor ügyben.
Ezt vette, illetve ennek a silver változatát, de azt már nem lehet kapni.
Viszont pár kollegája ilyet vett és bevált.
Gyere lapar Te is.
Most beszéltem egy ismerősömmel, lehet jönne Ő is, Hornet 900-al.
Mondtam neki, hogy max 90-es utazó, de azt mondta nem probléma.
Remélem jó idő lesz! Kopp koppp kopp.
De. 10 körüli indulás megfelel, előreláthatólag?
Neked sem oly nagy távolság, nem csatlakozol?
Én tudtam, hogy itt vagytok a bükkben valahol, csak itt ezek a skacok akarták letagadni
Az útvonal?: nem nagy választék van: Miskolc-S.péter-szuhakálló -trizs- aggtelek- jósvafő-edelény-s.péter és neked+miskolc
A tempó : (öreg és kezdő) chopperos
A részleteket meg addig még megbeszélhetjük!
Bocs,a bükk-be voltam két b-vel,de már járok helyesírást tanulni a zindexre . Répáshután voltunk négy éjszakát,és onnan indultunk szerte széjel. A kicsalád velem volt ezért a moci szóba sem jöhetet,de a szívem fájt a szerpentineken,és megigértem magamnak,hogy ezeket a kanyarokat mihamarabb megmotorozom. Szóval Szilvásvárad, Lillafüred, Agtelek,hazafele Hollóháza,mondjuk ez kerülő,de megérte. Miskolciak ,egy szavatok sem lehet,milyen kiválló adotságú helyen laktok. Egyedül a kátyúkat nem írigylem abból aztán kijutott rendesen nektek . Az esőt mi is elkaptuk,de autóval meg sem kottyan,viszont sok motorost láttam bőröndig ázva
Vt komának: Most nem Kishután voltunk,az zemplémben van.
Tényleg rajta van az értesítőn 1,5 óra.
Meg se néztem a papírt előtte, illetve még akkor jan.-ban olvastam el!
De akkor mi tartott itt Miskolcon bő 3 óráig, nem tudom?!
Valószínűleg 1-2 nappal előtte fog eldőlni biztosra az indulásom.
Részleteket azért lécci írjál!
Időpont, létszám, útvonal, utazósebesség, stb.
Hétvégére(vasárnapra) van már programod? Egy gurulás mondjuk Aggtelekre?
Találtam egy megoldást arra, hogy mit lehet tenni, ha már nagyon nyom az ülés (és mondjuk nincs időd leheveredni a fűbe). Menet közben szorítsd össze a seggféltekéket így a farcsontod helyett a fenékizmodon ülsz. (ezzel mintegy erősítve is azokat). Mondom nem olyan jó, mintha pihennél egyet, de hosszabb időt tudsz a motoron tölteni. Az ötlet Acsútdoboz és Etyek között motorozgatva jutott eszembe, ez Bp. környékén az egyik legszebb útszakasz, igaz az út minősége nem a legjobb: nem kátyús, hanem egyszerűen hepehupás, de 70km/h körül végig lehet menni rajta. Övezi egy védett platánsor is, ami ha levélbe borul, olyan mintha egy alagútban mennél. Szóval ajánlom mindenkinek.
Jó motorozást !!!
Tuti jól írtad a a kapcsolócsere 1,5 óra alatt kész lett?
Én 9-re vittem és du. 4-re mondták hogy kész lesz, vagyis 7 óra.
Elég nagy különbség.
Mit gondolsz?
Visszaúton Vadna felé találkoztam egy jó nagy csopperes csapattal.
Nagyon állatúl nézett ki az a sok szép gép sorban egymás után!
Tud esetleg valaki vmi infót róluk?
Egyébként leteszteltem a felszerelésem vízállóságát, mivel visszafelé szinte folyamatos esőben kellett utaznom, kb. 40km-t.
Beázott a nadrágom és nedves lett a pulóverem is a dzseki alatt.
1260 km az óraállásom.
Úgy néz ki idén lesz még egy olajcsere, ha így haladok, bár előzetesen úgy számoltam, hogy 6000 km elég egy szezonra, tavasszal pedig olajcsere.
De egyre jobban élvezem és érzem a motorozást, akár még esőben is.
Megázva ugyan, de füligérő vigyorral értem haza!
Szegény moci bazi sáros és koszos
"Ami igazán érdekelne, hogy hosszú távon milyenek a jószágok?"
Sajnos csak akkor fogod megtudni, ha már mentél vele sokat. Ha visszaolvasol láthatod, hogy első látásra (ülésre) kényelmes motorok csalódást is okozhatnak egy hosszabb túrán. Egyéntől függő a dolog.
Szerintem is kényelmes a Virago, de azt már nem kapsz újat. Viszont van Drag 650, 1100. Én nem járok a törpével hosszú túrákra, de 300 km-ről hoztam haza, és jól viseltem. Egyébként teljesen más formavilág, aki a Shadow szerelmese, annak lehet nem teccik, és fordítva.
lapar
Én most szeretném kipróbálni Husvét után a Deauville-t, aztán később lesz 750 shadow.
Az 1300-asról lemaradtam, de nem is bánom, mert túl nagynak gondolom. Igaz, most törpe 125-ös Virago-t hajtok, régen meg már lenyomtam vagy 10 évet, nagy részét télen-nyáron.
Néha vágyom nagyobbra, (mikor a 80-nal haladó autót kéne megelőzni) egyébként meg jól elvagyok rajta, a nagy csopperesek sem járnak túl sokat 100 felett. Pláne szélvédő nélkül.
Amilyen hülye vagyok, én úgy is úgy hajtanám, ahogy bír menni. A 20 év kihagyást meg érzem, még nem nőttünk össze ezzel a picivel sem igazán.
arnax azért láttál ennyi moccot mert Kisbéren moccos tali volt és oda jöttek vagy mentek onnét.
a 750-1300 közt új árba egy misi a különbség ha túrázni szeretnél és két szeméjjel akkor 1300
de ha csak egyedűl rovod útad nagy részét a csapat mindig a kisebbekhez igazodik ezt tapasztalatból tom .
na csáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Mikor regisztráltam a tesztkaravánra, megkérdezték mikor szereztem a jogsit. és mikor mondtam, hogy október, kicsit mintha elgondolkoztak volna.
De azért próbáld meg feltétlen, hátha tévedek.