Nekem is volt gondom a váltókarral,de mostanában a pótlábtartót egyre sűrübben használom és így sarokkal kapcsolgatok le s fel. Katonai surci a mocis lábbelim,még nem tellet másra. Annak a sarkában van egy sí horony kiképezve,ami pont passzol a váltókarhoz. Megtanultam a hátsó féket is sarokkal kezelni. Most már kényelmesen ülök a járgányon. A légszőrű fedele elég ortopédul eltartja a lábom a bal oldalon,de majd kovács tűz felett hajlítok a végtagomon:))). Ha már erre felé motorozol,mondjuk dunaföldvár, ami tőlünk egy ugrás, kb 38 km-er. Elporolhatnál ide is Kiskőrösre. Majd mutitok egy két jó helyet,akár peca akár más szempotból. Ez mindenkire vonatkozik. csak előtte csörgedezzen meg időben ,hogy szabadidőt csináljak magamnak. Tel 30 2575038. Persze a május 19-20 soltvadkerti talit már említenem sem kell. Ugye?:)
Hali!
Megint voltam tesztelni.
Kawasaki VN 800.
Meggyőző erővel tol a gép, az biztos.
Ami nem tetszett: hátsó fék egy f*s, nagyon gyenge. Tudom, dob, de akkor is.
Kis plexi volt rajta, így olyan légörvényt kavart, hogy 120-nál alig tudtam leolvasni a km-órát. Igaz szokatlan is volt a tankon.(mármint a sebességmérő)
A kis kátyúknál (inkább púpoknál) olyan koppanás volt érezhető, mintha lötyögne a kormánycsapágy.
A szerelők azt mondták, hohy az első teló burkolata nem jól van rögzítve, annak van hangja. De én éreztem is.
Egyébként könnyen kezelhető masina, valóban nem olyan ilyesztő, mint ránézésre a mérete.
És még valami: Engem nagyon zavart, hogy amikor térddel "fogni" akarom a tankot (engem még így tanítottak), akkor nem tudom, mert a jobb oldali légszőrődobozba elakad, és nem ér a tankhoz.
Ez a Shadow-oknál is így van, vagy csak én vagyok törpe, és azért?
Ma (végre) kimotoroztam magam! 300km-t tekertem le, a BP-Dunaföldvár-Balatonfűzfő-Székesfehérvár-BP útvonalon. A horgászoknak ajánlom Rétimajort, (bővebben: aranyponty.hu). A végén már rettenetesen sajgott a hátsóm. Be kell látnom, erre nincs jobb gyógymód egy kis álldigálásnál. Korábban szó volt itt a váltókar állításról. Nos én nem fogok rajta állítani, csak megszokás kérdése a csízmás váltás. A kocsinál is szokatlan volt, (mivel nyáron vettem) először vastag talpú téli cipőben kezelni a pedálokat.
Azért sikerült ma mennem, mert elég hülyén dolgozom. Van itt még valaki, aki rá szokott érni hétköznapokon is? (de úgy, hogy fél négyre visszaérjünk az óvoda miatt).
csáááááááááááá
kösz banany , én ajánlani tudnám a mücecopperses srácokat ha visszalapozol akkor kishaverom leírta az email címűket a háttámlám is onnét való asszem harminc rogó körüli a bukócső és a plussz lábtartó is onnét való az meg ötven papír volt postaköltséggel.
a hátttámlát nem látod az enyémenn mert rajt van a hátsó táska de az is korrekt elhiheted
na csáááááááááááááááááááááááááá
Én a Shox-ban láttam különböző fajta háttámlákat (hátsó csomagtartókkal egyben) - a japán gyártmányú cruiserekhez adják - 60 pénz. Ahogy én néztem korrekt darabok.
Én meg Hajdúnánáson voltam a zaszzonnyal fürdőzni vas. du. (kb 40 km) kis motor -kis táv.
Az eset tanulságai:
Nem kell nagyobb motor, mer az út olyan szar, hogy csak 60-nal tudtam menni.
A hátsó rugót a legkeményebbre kellett állítani, mert nem hogy kátyús, de úgy hintáztat, hogy a szokásos 3. állásban állandóan lekoppant. (ketten vagyunk 130kg)
Este visszafelé féltem, hogy fázni fogunk, vittunk is pulóvert, de nem kellett 8-1/2 9 körül. Egy ing volt a bőrjacki alatt. Tehát itt a nyár!
Én árvíznézőben voltam Szegeden. Hietetlen mekkora víz terheli a gátakat. A belváros felől van beton magasítás,a tetejétől 50 cm-re ált a víz. Annyi embert még nem láttam a belvárosi hídon,alig lehetett helyet kapni a híd korlátjánál,hogy lepillantahass. A sok katasztrófa túrista:) A gátakon dolgozóknak kitartást kívánok,nagyszerű emberek!
Ma egy 300-ast bele döngetttünk a vasba komárom meg visssza egy pici pihi és továbbb tihany füred aztán haza!!Jah és meg lesz furkálva a kipuf vége a két lukvan rajta lesz 4!!
Jó volt a ma de.-i kis túránk!
Kellemesen elbeszélgettünk Szilvásváradon.
Én még mentem volna tovább is, akár Szlovákiába is elmotoroztam volna legszívesebben.
De majd legközelebb!
Nyugodtan jöhetsz! Nem megyünk gyorsan, sőt!
Én sem motoroztam még csoportban, kizárólag csak egyedűl nyomattam idáig.
Gyere 10.10-re a 26-os útón lévő miskolci tesco előtt lévő shell kútra, ha meggondoltad magad.
Lapar
Szerintem nyugodtan eljöhetsz! Tedd félre a munkát, az úgyis megvár. Eddig én sem motoroztam csoportban. A kilencven, meg a harminc km/ ó helyett valójában a kettő között fogunk menni. Egyrészt azért, mert Szilvásvárad a cél(jobb az út) másrészt meg mindig a leglassabbhoz szoktak alkalmazkodni!!Tehát simán van helyed köztünk!!!!
Azért kívánok nektek jó motorozást!
OFF!
Voltam a Honda-nál kipróbálni a Deauville-t. Gondoltam az turamotor, hátha jobban teccik, mint a chopper.
De sajnos nem. Azon is "hasalni" kell, és a hangja sem tetszett, csak alapjáraton. Berreg alattam, mint egy átlag motor. Nem pöfög, nem dohog, csak berreg. Az ereje meggyőző (680 ccm), de az nem csoda 125 után.
Csak 5 !!! percre akarták ideadni, de aztán ketten fellázadtunk, hogy akkor minek? Hogy a lámpánál álljunk az 5-ből 2-t? Így aztán nem stopperolták az időt. Ami tetszett benne, az a szélvédelme, az kiváló. (120-ig próbáltam)
ON.
Jövő héten VT 750 próba!
banany
A túra részleteit megbeszélhetjük emilben: Kicsi10@freemail.hu
Ott tel számokat is lehetne cserélni!
Egyébként annál jobb, minél többen vagyunk, Feltéve ha mindenki kibírja a 30-cal való battyogást. Ugyanis ma jártam arra(autóval), akkora kátyúk vannak, hogy a krosszosok is megnyalnák a szájukat
Még gyüjtögetni kell.