A védőcuccokról!
Ötvennel is lehet kurva nagyot esni, vagy ütközni, a robogósok mégsem viselnek védőruhát. (sőt biciklivel is)
Én nagyon régen estem egy nagyot kb 70-nel normál tuhában, és csak a nadrágom szakadt el, meg a napszemüvegem tört el, és fájt a hüvelykujjam. Persze kicsit szerencsém is volt biztos.
A sztori: Sport Cetkával mentem, és sáros peca után 3-4 nappal egy kátyuban levált a kövé száradt sárdarab az első sárhanyóról, beszorult, és feltekerte az első sárhányót, első kerék stop. Nem estem át látványosan a kormányon hanem inkább lefeküdtünk és csúsztunk.
Igaz volt bukócsövem. ( A 3/4-es cső lyukasra kopott az aszfalton) Az szerintem többet ér, mint a védőruha. És még utána ment a motor, csak a sárvédőt kellett leszabadítani róla.
Azért azt el kell ismerni, hogy néha kockáztatunk motoron, na most a kockázat mértéke legyen összhangban a ruhával. Én ha nyáron egy pólóban fogok elszaladni a boltba (és más is megteszi kánikulában úgyis), akkor ovatosabban megyek.
Ennyi.
Na az jó!! Mi tegnap nem mert fehérváron voltunk utána meg felraktuk az oldaltáskát meg névnapra mentünk ugyhogy nem sajna!!!!!!!!!! De majd ma jó lesz már várom
Szerintem ezen kár vitatkozni, hogy mit kell meg "illik" hordani a chopperen. A protektoros ruha nem csak speed kivitelben létezik. A motor egy veszélyes dolog ezt tudomásul kell venni. Nincsenek 100%-os biztonsági megoldások. Nagy fiúk vagyunk már el tudja dönteni mindenki hogy mi a jó neki.
volt már zuzodásod vagy törésed?
vagy kérdezz meg egy orvost, hogy mellik a rosszab a törés vagy a zuzodás.
én már sajnálom hogy nem törött szarrá a kezem oktoberben, mert a zuzodás, nem hogy lassab gyogyul, de sokkal fájdalmasabb is .
és ez sajna tapasztalat.
csáááááááááááááááááá
a protektoros rucira csak annyit tudok írni az enyámbe nincs és talán nem is kell vastag a bőrkabát és a bőrgatyesz is , szerintem egy kisebb csúszást kibír igaz nyáron kicsit meleg de nem baj mert az esőt is bírja majdnem egy óráig volt szerencsém tavaj kipróbálni , igaz ez sem volt ólcsó de nekem nagyonn megfelel és bízom benne . Rég beszéltünk más típusokról ime egy szovjet csoda így adják és nincs két misi .
na csááááááááááááááááááááááááá
Én azt mondom hogy eléghülyén nézne ki chopperen a protektor A biztonság meg van az igaz de abba is ugyan úgy eltörhet a lábad meg minden mert az csak a zúzódást védi ugyan úgy lazán eltörhet és a sima farmer szabásu a legjobb gatya sztem azvastag és jó és elcsó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!25 e
Okulásomra,mond el hogy miért bántad meg,és ha veszek milyet vegyek. Hülye kérdés de felteszem: Ti chopperen hordtok protektoros cucot,vagy úgygondojátok elég a bőr?
Sokszor eszembe jut,talán a bőrkabát alá nem ártana egy protektor ing. Mi a véleményetek erről?
Hál" istennek nem saját bőrön de megtanultam h ha valamin nem szabad spórolni;az a biztonság....Ne a kórházi ágyon mérgelődjünk h még is csak a másik kellet volna,amiben komolyabb protektorok voltak,meg erősebb,vastagabb bőrből készült....Mert ott már késő....
Inkább nem eszek nem iszok egy hónapig oszt jöhet a jobb,és túlélek néhány szezont....
Szasz!
Hát a negyed mill az karcsú egy kicsit,bár lehet kapni érte 2 garnt....
Képzeld el hogy a korházban fexel,és azt mondják hogy nem fogsz többé járni ,és felteszik a kérdést h mit adnál azért h visszakapd a lábaid,v gerinced,valószínű azt mondanád h bármit.....Ezt szem elött tartva vegyél bármit is....Nekem Soma jakó (120E)baráti áron,eredetileg 150E,a nacit viszont 30E-ért vettem,oldalfűzős,de már 1000000000szor megbántam h nem tettem hozzá még 15-öt,és a lábaim sokkal nagyobb biztonságban lennének(Sománál egy jó naci 45-től indul)...Gondold át h mit ér az életed....
csak ki kéne pucc,meg oszt újraolajozni...
A hátsót megpróbálom a kawánál akkor...
Előszedtem a lovat!!!!!!!!!Mentünk is.......KÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍRRRRRRRRRRRRÁÁÁÁÁÁÁLYYYYYY YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De vártam már....
Üdv néktek. Hál istennek beindul az ép. ipar is ,úgy hogy én is kevesebbet leszek,de esténként mindig benézek,és ha van hozzászólni valóm,szólok. Télen úgyis sokat pofáztam . Nekem még hiányzik a motoros ruhatáramból egy két darab,mint bőrgatyó meg csimma és ezek nélkül nagyobb körökre nem vállalkozom. Még a családi büdzséből el kell vonni a forrást e tárgyakra . Utánna jöhet a bukócső,meg az táska meg a tartója. Szóval tervek azok vannak. Pesze ha állambácsi vissza adná az áfámat a dolgok felgyorsulnának. Ja és még nem is beszéletm arról,hogy a párom is fel kell hasonló motoros cuccokal szerelni. Ez negyed mila basszus. Ezémán eggyes gófot veszek:))))
Srácok!
Tudunk esetleg vkit aki lengéscsillapítót javít?Hátsó,és zárt...
Vagy valaki aki jártas az elsö villa pucolásában,olajzásában?Setleg vmelyik du egy kis szerelés?
Na megtaláltam a kis Virago-t.
Ehun-e!
http://www.starmotorcycles.com/star/products/modelhome/24/0/ home.aspx
És 3500 $-ból még adnak is vissza, ha megveszi valaki. Mocsok világ ez nálunk!
Persze mi biztos jobban keresünk, mint a jenkik.
csááááááááááááá uraim
öröm látni ha valaki új és aktívan ír a topikba sajna megkezdődött a hajtás ezért én kicsit ín aktív leszek de szinte minden este elolvasom az írásokat és közbe csak tudok írni is kiskomám talán a hétvégén le tudom mosni a gépet és akkor felrakom rá a bukócsövet is és ha szerencsém lessz akkor talán moccozok is egy keveset. Tengelic barátom lassan indulni kell gurulni mert a a gépek már mennének és az időjósok is már kicsit jobb időtmondanak már a hétvégétől na
csáááááááááááááááá
na ez eléggé le van csupaszítva asszem akkor ez csopper ??
Ötvennel is lehet kurva nagyot esni, vagy ütközni, a robogósok mégsem viselnek védőruhát. (sőt biciklivel is)
Én nagyon régen estem egy nagyot kb 70-nel normál tuhában, és csak a nadrágom szakadt el, meg a napszemüvegem tört el, és fájt a hüvelykujjam. Persze kicsit szerencsém is volt biztos.
A sztori: Sport Cetkával mentem, és sáros peca után 3-4 nappal egy kátyuban levált a kövé száradt sárdarab az első sárhanyóról, beszorult, és feltekerte az első sárhányót, első kerék stop. Nem estem át látványosan a kormányon hanem inkább lefeküdtünk és csúsztunk.
Igaz volt bukócsövem. ( A 3/4-es cső lyukasra kopott az aszfalton) Az szerintem többet ér, mint a védőruha. És még utána ment a motor, csak a sárvédőt kellett leszabadítani róla.
Azért azt el kell ismerni, hogy néha kockáztatunk motoron, na most a kockázat mértéke legyen összhangban a ruhával. Én ha nyáron egy pólóban fogok elszaladni a boltba (és más is megteszi kánikulában úgyis), akkor ovatosabban megyek.
Ennyi.
lapar