Most érkeztem haza egy 200-as gurulásból,eső a nyomomban végig:) Paksnál aztán utol is ért .Itthon megint napsütés. AZ M9 -en jól meghúzattam a száját,markolásznom kelet a kormányt rendesen,mert a szél a piciny testem majd lesodorta a duna felett Ti merre jártatok? Kellemes hétvégét minenkinek,holnap kellene egy kis halat fognom,a motorozás rovására.
Tenge,temeg a naptárba a június 8-11!!!!!!!!!!!!!Alsóörs te is meg vagy hívva meg mindenki itt a topikról nekem csak 8 km nektek elégsok ugyhogy remélem jötttök!!!!!!
Szerelted őket és nem mondasz semmit? Pár szót írhatnál erről a márkáról.
Ja!!! Ugye beírtátok a naptárba,máj 19-20 Soltvadkeri tó VI. Nemzetközi motoros találkozó. Jó előre szólok,ott legyetek. Csinálhatnánk egy topik talit,a zindexes chopper lover-al közösen. Szóval meg vagytok híva,én már eldöntöttem.
Na csáóó régen írtam mostanába betegeskedem De hétvégén megyünk motorozni !!!!!!!!!!!!!!!!! Az a lényeg!!Gratula tenge hogy elkelt a gatyó téleg jó volt!!!!!!!!!
Üdv néktek!
A motorozás felgyorsult a topik meg lelassúl Ma elővettem a másik mocimat is, egy kis scarabeot. Micsoda új élmény apám.Ez a szolgálati aparát,szalagy ide szalagy oda. Az idén is több kilóméter lessz benne mind a shadowba A bőrgatyó elkelt,ezért ez ügyben már nekeressetek.
Ma szép idő van,ezért ezt egy gurulással majd délután megüneplem. Javaslom nektek is, hasonló kép cselekedni.
csáááááááááááááá
tengelic az a hejzet hogy miklor mi gurulunk mindig a legkisebb géhez igazodunk vagy ahhoz aki keveset moccozott és kevesebb a rutinja , vagy aki két szeméjjel van . Mert az elején lehet menni kiló hússzal de a vége akkor már nagyonn kell hogy kaparjon
mi mindig úgy beszéljük meg , hogy mindenki figyeli a mögötte haladót és ha kell lassít ezálltal lassít mindenki szépen sorba , de nem akartam oktatni csak azt írtam mikor moccozunk hogy figyeljük egymást . na császtok tegnap én is tudtam délután 200 KM-t gurulni igaz most egyedűl mentem de jó volt így is
csááááááááááááááááááááááááááááááááá
banany!
Én is vasárnap akarok menni, szombaton Bp-en leszek. Ott meghajtom az ER-6n-t (ha belefér az időbe), aztán Nyíregyen vasárnap a VN 800-ast, mert itt az is lesz. E-mailban kérdeztem.
sajna mifelénk nem jön el a tesztkaraván A legközelebbi Szegeden lessz,az is egy százas majdnem. A vtx-et én is szívesen kipróbálnám. Nekem a vt-vel a legnagyobb bánatom,hogy két személyel,már nem olyan ugribugri. Mikor 1.1-es dragokkal meg hd-kel mentünk oszlopban,sokat kellet pörgetnem szegényt,hogy lépést tarthassak.
A Barátom ma ugye a Hornetet próbálta ki, holnap a VTX 1300-ast.
A harmadik az XX, de arra egyikünk sem volt kiváncsi.
Holnapig lesz ez a 3 tesztmocik Miskolcon, utána másik 3-at hoznak le, ha jól tudom.
Szombat-vasárnap motorkiállítás is lesz a sportcsarnokban.
Jó lenne szombaton megnézni, vas. pedig lemenni (nincs Miskolcon Kawasaki) Nyíregyre ER6N-et tesztelni.
Köszi, aszittem ez később van.
Többet is lehet próbálni, vagy az már pofátlanság?
Esetleg nem aznap gondoltam, mert látom egy napon más kategóriák vannak.
Én is mennék a hét végén Kawát prószálni, itt lesz VN 900 is.
Az eső miatt Te nem akartál menni, vagy nem is adják akkor a gépet?
Merhogy szombat-vasárnapra is várható.
No pech!
11-re kisütött a nap, felszárította a párát és a ködöt, így ideális volt az időjárás a teszteléshez.
Hárman mentünk, a Barátom Hornet 900-al, a Hondás srác egy XX-el, én pedig a VTX-el.
A VTX-ben 17! km volt.
Picit nekem nagy volt a motor (168cm), egészen előre kellett ülnöm a nyeregben, hogy minden kezelőszervet ideálisan tudjak kezelni, de cseppet sem volt kényelmetlen, legalábbis azon a 10 km-en amit mentünk.
A gyorsulást kiválónak éreztem (750-es után nem csoda), kellett is neki húzni, mivel alig tudtam utólérni a két sportos motort.
Két kocsisor között lavírozva, lámpa eőtt, lassan gurulva is könnyen manőverezhető.
Ami feltűnő különbség a 750-es és az 1300-as között, az a trepni és hogy sarokkal is válthatsz, valamint furcsa volt, hogy a hátsó fék annak ellenére, hogy a VTX tárcsa, a VT dob, ez utóbbi hatásfoka sokkal nagyobbnak tűnt.
Ez lehet hogy a kb. +70kg súlykülönbség miatt van, nem tudom.
Emiatt inkább csak az első féket használtam.
Könnyen dönthető, kezes és biztonságot sugaló (már amennyire egy motor biztonságos lehet) motor.
A kipufogóhang egy álom, lenne, ha pár decibellel növelnék.
Egy baj volt ezzel a teszttel, hogy viszonylag rövid volt és nem mentünk ki a városból, hogy az utazósebességet is tesztelhettem volna, bár nem hinném hogy sok különbség lenne a VT és VTX között ebben, hisz valószínüleg 120 körül mindkettőről le akar már fújni a menetszél.
De nem szeretnék telhetetlennek tűnni, ez így is nagy élmény volt számomra
Főleg úgy, hogy nagymotort a VT750-esbe tett 500 km-en kívűl nem vezettem még soha, így ez a teszt is eléggé szubjektív emiatt!
A teszt végére ismét elromlott az időjárás, pedig du. szerettem volna motorozni az én kicsikémmel is.
Ezt a pechet!
Délbe mehettem volna kipróbálni a VTX1300-ast,
Erre nem beszart az idő?!
Őszi köd, sűrű pára mindenütt.
Még szerencse, hogy tegnap du. tekertem vagy 100km-t, így nem fáj annyira.
Ja!!! Ugye beírtátok a naptárba,máj 19-20 Soltvadkeri tó VI. Nemzetközi motoros találkozó. Jó előre szólok,ott legyetek. Csinálhatnánk egy topik talit,a zindexes chopper lover-al közösen. Szóval meg vagytok híva,én már eldöntöttem.
http://forum.sg.hu/listazas.php3?azonosito=vmm&id=1021228297
http://www.keewayklub.fw.hu/
egy nyáron keresztül hivatalos keeway garanciális szervízt csináltam.
Valaki tud mondani nekem,valamit a KEEWAY 250-es choppereiről?
A motorozás felgyorsult a topik meg lelassúl Ma elővettem a másik mocimat is, egy kis scarabeot. Micsoda új élmény apám.Ez a szolgálati aparát,szalagy ide szalagy oda. Az idén is több kilóméter lessz benne mind a shadowba A bőrgatyó elkelt,ezért ez ügyben már nekeressetek.
Ma szép idő van,ezért ezt egy gurulással majd délután megüneplem. Javaslom nektek is, hasonló kép cselekedni.
2 napja semmi?
így hogy fogunk moccozni?
tengelic az a hejzet hogy miklor mi gurulunk mindig a legkisebb géhez igazodunk vagy ahhoz aki keveset moccozott és kevesebb a rutinja , vagy aki két szeméjjel van . Mert az elején lehet menni kiló hússzal de a vége akkor már nagyonn kell hogy kaparjon
mi mindig úgy beszéljük meg , hogy mindenki figyeli a mögötte haladót és ha kell lassít ezálltal lassít mindenki szépen sorba , de nem akartam oktatni csak azt írtam mikor moccozunk hogy figyeljük egymást . na császtok tegnap én is tudtam délután 200 KM-t gurulni igaz most egyedűl mentem de jó volt így is
csááááááááááááááááááááááááááááááááá
Én is vasárnap akarok menni, szombaton Bp-en leszek. Ott meghajtom az ER-6n-t (ha belefér az időbe), aztán Nyíregyen vasárnap a VN 800-ast, mert itt az is lesz. E-mailban kérdeztem.
lapar
A harmadik az XX, de arra egyikünk sem volt kiváncsi.
Holnapig lesz ez a 3 tesztmocik Miskolcon, utána másik 3-at hoznak le, ha jól tudom.
Szombat-vasárnap motorkiállítás is lesz a sportcsarnokban.
Jó lenne szombaton megnézni, vas. pedig lemenni (nincs Miskolcon Kawasaki) Nyíregyre ER6N-et tesztelni.
Többet is lehet próbálni, vagy az már pofátlanság?
Esetleg nem aznap gondoltam, mert látom egy napon más kategóriák vannak.
Tesztkaraván
Elindult a Honda karaván?
Én erre akarok menni:
http://www.kawasaki.hu/index.php?c=301
Az eső miatt Te nem akartál menni, vagy nem is adják akkor a gépet?
Merhogy szombat-vasárnapra is várható.
lapar
No pech!
11-re kisütött a nap, felszárította a párát és a ködöt, így ideális volt az időjárás a teszteléshez.
Hárman mentünk, a Barátom Hornet 900-al, a Hondás srác egy XX-el, én pedig a VTX-el.
A VTX-ben 17! km volt.
Picit nekem nagy volt a motor (168cm), egészen előre kellett ülnöm a nyeregben, hogy minden kezelőszervet ideálisan tudjak kezelni, de cseppet sem volt kényelmetlen, legalábbis azon a 10 km-en amit mentünk.
A gyorsulást kiválónak éreztem (750-es után nem csoda), kellett is neki húzni, mivel alig tudtam utólérni a két sportos motort.
Két kocsisor között lavírozva, lámpa eőtt, lassan gurulva is könnyen manőverezhető.
Ami feltűnő különbség a 750-es és az 1300-as között, az a trepni és hogy sarokkal is válthatsz, valamint furcsa volt, hogy a hátsó fék annak ellenére, hogy a VTX tárcsa, a VT dob, ez utóbbi hatásfoka sokkal nagyobbnak tűnt.
Ez lehet hogy a kb. +70kg súlykülönbség miatt van, nem tudom.
Emiatt inkább csak az első féket használtam.
Könnyen dönthető, kezes és biztonságot sugaló (már amennyire egy motor biztonságos lehet) motor.
A kipufogóhang egy álom, lenne, ha pár decibellel növelnék.
Egy baj volt ezzel a teszttel, hogy viszonylag rövid volt és nem mentünk ki a városból, hogy az utazósebességet is tesztelhettem volna, bár nem hinném hogy sok különbség lenne a VT és VTX között ebben, hisz valószínüleg 120 körül mindkettőről le akar már fújni a menetszél.
De nem szeretnék telhetetlennek tűnni, ez így is nagy élmény volt számomra
Főleg úgy, hogy nagymotort a VT750-esbe tett 500 km-en kívűl nem vezettem még soha, így ez a teszt is eléggé szubjektív emiatt!
A teszt végére ismét elromlott az időjárás, pedig du. szerettem volna motorozni az én kicsikémmel is.
Délbe mehettem volna kipróbálni a VTX1300-ast,
Erre nem beszart az idő?!
Őszi köd, sűrű pára mindenütt.
Még szerencse, hogy tegnap du. tekertem vagy 100km-t, így nem fáj annyira.
Jól pöfög, de egy kis turit húzhattál volna neki közbe néha!