Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most érkeztem haza egy 200-as gurulásból,eső a nyomomban végig:) Paksnál aztán utol is ért .Itthon megint napsütés. AZ M9 -en jól meghúzattam a száját,markolásznom kelet a kormányt rendesen,mert a szél a piciny testem majd lesodorta a duna felett Ti merre jártatok? Kellemes hétvégét minenkinek,holnap kellene egy kis halat fognom,a motorozás rovására.
Na mivan komák alszatok vagy mociztok????
Tenge,temeg a naptárba a június 8-11!!!!!!!!!!!!!Alsóörs te is meg vagy hívva meg mindenki itt a topikról nekem csak 8 km nektek elégsok ugyhogy remélem jötttök!!!!!!
Szerelted őket és nem mondasz semmit? Pár szót írhatnál erről a márkáról.

Ja!!! Ugye beírtátok a naptárba,máj 19-20 Soltvadkeri tó VI. Nemzetközi motoros találkozó. Jó előre szólok,ott legyetek. Csinálhatnánk egy topik talit,a zindexes chopper lover-al közösen. Szóval meg vagytok híva,én már eldöntöttem.
Meg itt!
http://forum.sg.hu/listazas.php3?azonosito=vmm&id=1021228297
Itt nézz körül!
http://www.keewayklub.fw.hu/
háát .
egy nyáron keresztül hivatalos keeway garanciális szervízt csináltam.
Hali mindenkinek!

Valaki tud mondani nekem,valamit a KEEWAY 250-es choppereiről?
Na csáóó régen írtam mostanába betegeskedem De hétvégén megyünk motorozni !!!!!!!!!!!!!!!!! Az a lényeg!!Gratula tenge hogy elkelt a gatyó téleg jó volt!!!!!!!!!
Üdv néktek!
A motorozás felgyorsult a topik meg lelassúl Ma elővettem a másik mocimat is, egy kis scarabeot. Micsoda új élmény apám.Ez a szolgálati aparát,szalagy ide szalagy oda. Az idén is több kilóméter lessz benne mind a shadowba A bőrgatyó elkelt,ezért ez ügyben már nekeressetek.
Ma szép idő van,ezért ezt egy gurulással majd délután megüneplem. Javaslom nektek is, hasonló kép cselekedni.
Szasztok....
2 napja semmi?
így hogy fogunk moccozni?
csáááááááááááááá
tengelic az a hejzet hogy miklor mi gurulunk mindig a legkisebb géhez igazodunk vagy ahhoz aki keveset moccozott és kevesebb a rutinja , vagy aki két szeméjjel van . Mert az elején lehet menni kiló hússzal de a vége akkor már nagyonn kell hogy kaparjon
mi mindig úgy beszéljük meg , hogy mindenki figyeli a mögötte haladót és ha kell lassít ezálltal lassít mindenki szépen sorba , de nem akartam oktatni csak azt írtam mikor moccozunk hogy figyeljük egymást . na császtok tegnap én is tudtam délután 200 KM-t gurulni igaz most egyedűl mentem de jó volt így is
csááááááááááááááááááááááááááááááááá
banany!
Én is vasárnap akarok menni, szombaton Bp-en leszek. Ott meghajtom az ER-6n-t (ha belefér az időbe), aztán Nyíregyen vasárnap a VN 800-ast, mert itt az is lesz. E-mailban kérdeztem.

lapar
sajna mifelénk nem jön el a tesztkaraván A legközelebbi Szegeden lessz,az is egy százas majdnem. A vtx-et én is szívesen kipróbálnám. Nekem a vt-vel a legnagyobb bánatom,hogy két személyel,már nem olyan ugribugri. Mikor 1.1-es dragokkal meg hd-kel mentünk oszlopban,sokat kellet pörgetnem szegényt,hogy lépést tarthassak.
A Barátom ma ugye a Hornetet próbálta ki, holnap a VTX 1300-ast.
A harmadik az XX, de arra egyikünk sem volt kiváncsi.
Holnapig lesz ez a 3 tesztmocik Miskolcon, utána másik 3-at hoznak le, ha jól tudom.
Szombat-vasárnap motorkiállítás is lesz a sportcsarnokban.
Jó lenne szombaton megnézni, vas. pedig lemenni (nincs Miskolcon Kawasaki) Nyíregyre ER6N-et tesztelni.
Köszi, aszittem ez később van.
Többet is lehet próbálni, vagy az már pofátlanság?
Esetleg nem aznap gondoltam, mert látom egy napon más kategóriák vannak.
Én nem akartam esőben motorozni.
Tesztkaraván
Hol próbáltad?
Elindult a Honda karaván?
Én erre akarok menni:
http://www.kawasaki.hu/index.php?c=301
Én is mennék a hét végén Kawát prószálni, itt lesz VN 900 is.
Az eső miatt Te nem akartál menni, vagy nem is adják akkor a gépet?
Merhogy szombat-vasárnapra is várható.

lapar

No pech!
11-re kisütött a nap, felszárította a párát és a ködöt, így ideális volt az időjárás a teszteléshez.
Hárman mentünk, a Barátom Hornet 900-al, a Hondás srác egy XX-el, én pedig a VTX-el.
A VTX-ben 17! km volt.
Picit nekem nagy volt a motor (168cm), egészen előre kellett ülnöm a nyeregben, hogy minden kezelőszervet ideálisan tudjak kezelni, de cseppet sem volt kényelmetlen, legalábbis azon a 10 km-en amit mentünk.
A gyorsulást kiválónak éreztem (750-es után nem csoda), kellett is neki húzni, mivel alig tudtam utólérni a két sportos motort.
Két kocsisor között lavírozva, lámpa eőtt, lassan gurulva is könnyen manőverezhető.
Ami feltűnő különbség a 750-es és az 1300-as között, az a trepni és hogy sarokkal is válthatsz, valamint furcsa volt, hogy a hátsó fék annak ellenére, hogy a VTX tárcsa, a VT dob, ez utóbbi hatásfoka sokkal nagyobbnak tűnt.
Ez lehet hogy a kb. +70kg súlykülönbség miatt van, nem tudom.
Emiatt inkább csak az első féket használtam.
Könnyen dönthető, kezes és biztonságot sugaló (már amennyire egy motor biztonságos lehet) motor.
A kipufogóhang egy álom, lenne, ha pár decibellel növelnék.
Egy baj volt ezzel a teszttel, hogy viszonylag rövid volt és nem mentünk ki a városból, hogy az utazósebességet is tesztelhettem volna, bár nem hinném hogy sok különbség lenne a VT és VTX között ebben, hisz valószínüleg 120 körül mindkettőről le akar már fújni a menetszél.
De nem szeretnék telhetetlennek tűnni, ez így is nagy élmény volt számomra
Főleg úgy, hogy nagymotort a VT750-esbe tett 500 km-en kívűl nem vezettem még soha, így ez a teszt is eléggé szubjektív emiatt!
A teszt végére ismét elromlott az időjárás, pedig du. szerettem volna motorozni az én kicsikémmel is.
Ezt a pechet!
Délbe mehettem volna kipróbálni a VTX1300-ast,
Erre nem beszart az idő?!
Őszi köd, sűrű pára mindenütt.
Még szerencse, hogy tegnap du. tekertem vagy 100km-t, így nem fáj annyira.
Na most már igen. Menteni nem lehet, de megnyitni igen.
Jól pöfög, de egy kis turit húzhattál volna neki közbe néha!
Nekem műkszik a dolog. Frankón zenél az aparát . Majd ecce megmutitom az enyém,attóol orgazmusod lessz:))
Nekem sem!
Hát nekem nem műxik a dolog!