Azon kivül ami a nevéből kiderül, szokatlan a chopperek között, mivel egyhengeres, de az nagyon megbízható. Kvadrátos (furat =löket) ami nyomatékosnak számít. A másik neve "big single" ez talán ma már nem nagy szám, de amikor gyártani kezdték nagynak számított. Épphogy belefér a korlátozott kategóriába. Az erejével meg vagyok elégedve az én 80-90-es tempómmal még előzni is lehet vele. Sajnos képet még nem tudok föltenni, de igyekszem.
Szerintem vegyél egy 250-es viragót,és ha már megvan a nagy A ezen könnyen túl tudsz adni. Utánna ráérsz gondolkodni. A forgalmiba bevan írva a Kw,tehár bármennyire is fojtasz le új műszakira kell vinned a géped. Az kissebik öcsém németországban él,ott volt olyan hogy vett egy 750 es nakedet de egy évig fojtással kellet járnia,mert kopasz volt a jogsija.
Hali!
Azzal a pénztárcával nemmenj el dragot vagy shadowot venni,amivel hyosungot akartál vásárolni,mert meglepetésed lessz. Nem egy kategória azt ugye tudod. A másik, a drag és a shadow olyan messze van a 100 lótól mint makó az jeruzsálemtől. Nem értem mit akarol rajta fojtani. AZt tudod hogy ezek nem tipikus chopperek.Cruiserek inkább. Ha choppert akarol,válaszd pl: suzuki vs 800 at. Nem tudom ,használtról beszélsz e vagy újról ,mert talán már ezt nem gyártják. Újban nem is tudok choppert mondani,talán a viragó a yamahától. Ha engem kérdezel inkább a vt mint az xvs
Én azt mondom hogy próbáld mg mind kettőt és ugy döntsed el,de ezt tudom hogy nem egy szerü mert a tulajok féltik a szekerüket!Na én amugy a classicra van egy baj nehéz kanyarodni vle már mások monddták hvaerok!sztem a dragot nagyon nézd meg én azt vennék mert az kardános és sztem szebb is!!szóval próbizd ki mindkettőt vhogy
Vacilálok a Hyosung GTR250 között és valami chopperen... aztán most tudtam meg hogy vannak ilyen folytó szettek pár 10E-ért... Lehet ezeket chopperekbe rakni? Mert most hogy menézem, jobban vonzódok a szép(nagy, hangos) chopperekért mint egy gyorsaságiért... szerintem kezdésnek ezt jopbb lesz késöbbre rakni... 5-6 év mulva...
Kiszemletem a Yamaha XVS 650 / classic -ot, Honda Shadow, Nem tom, ti milyen tapasztalatotok van? melyikkel lehet könnyben menni, .... (megtanulni). jahh és ha teszek bele folytót, akkor ne 100LE próbáljak lefolyteni 34 -re ... olyan 40-50Le között jó lesz, aztán ha már jobban megy akkor kiveszem...
tehát:
Chopper szempontjából milyet érdemes választani a kezdeteknél? (A.kor jogsi)
Ok ,vetem a lapot,az olajcserés hírdetéstnem is néztem Még nem vagyok túl rajta,de még arra sincs ingerenciám,hogy ilyen szar időben a szervítig elmotorozzak. Megvárom vele a plusszokat. At 1100-as vétele nem mostanában lessz,de szemezgetek a témával,azért köszi,ez jó ajánlatnak tűnik.
Csatlakoznék hozzátok, suzukiról eddig úgyis keveset olvastam itt. A hétvégén sikeresen életre keltettük (betoltuk) a gépet. Azóta ismét nyugodtan alszom. Az utóbbi időben felmerült olajtémához annyit fűznék hozzá, hogy én is bejelentkeztem a szervizbe, ahol aszonta az ember, hogy ő a hosszú löketű motorokba inkább az ásványi alapú olajat javasolja. Tehát most fő a fejem, hogy mi legyen. Az előző tulajjal szintetikust raktunk bele. Most mi a jobb? Ez lesz a 3. Olajcsere benne. Ha jó lesz a gépem, megpróbálkozom a képpel is. Legyen már vége ennek a gány időnek !!!
Ha csá koma ja meg jött !!!Azt az ember egy alsóörsi klubbtag csak nem arra a második gépre cserélte a vt-t!!Sztem egy ronda motor a második!(lefáradt)
csáá kiskomám mijen cuccot rendeltetek a gépetekre ??
én bukó csövet és lábtartót tettem rá mert háttámlám már volt
kicsit lemaradtam a topik-ról mert nem értem rá , de közbe olvastam az írásokat
na csááááááááááááá mindenkinek
ezt a srácot ismered ?? kiskomám
Nem hiszem hogy elírták. Inkább bevallották a valóságot
A másik hirdetésen képek is vannak róla. Elég sáros de az csak egy dolog. Biztos kell rá költeni, de a lényeg hogy kb 500 ezerrel az ár alatt van! Azért ez egy tekintélyes összeg.
Mi a chopper. Hunter S. Thompson ezt írja: " A szeletelt disznó (chopped hog), másként "chopper", épp csak egy picit több, mint a nehéz váz, egy kis ülés és massziv, 1200 köbcentis motor."
A Hells Angels tagjai disznónak nevezték a Harley-t. Aztán a chopper építésről így ír:
"Az első lépés a tömegteljesítmény arányának drasztikus megváltoztatása. Az angyalok levetkőztetik a disznót a pőre esszenciáig, addig a szintig, hogy még az első kerék fékjét is kidobják.Már a vetkőztetés is nagy külömbségeket produkál, de a legtöbb törvényenkívüli motor teljesítményét még tuningolással is növelik.Csak a törvény által előírt extrákat tartják meg: hátsó világítás, visszapillantó tükröt és az utaskapaszkodót. Fanatikusok csinálják azt is, hogy a KRESZ tükörkívánalmát csepp fogorvosi tükör felszerelésével oldják meg, mely technikailag törvényes."
Ezt 1967-ben írta. Azota változott a "KRESZ" az USA-ban is, de az elv változatlan maradt.
Ahogy nézegetem ezeket a 250 eseket nem a leg szebbekl a virago a nyerő sztem