tsanyi. Azért a lányodnak lehet, hogy nem ártott bemelegítésnek az a 250-es. Talán így biztosabban üli meg a 800-ast. Vagy megint túl óvatoskodó a gondolkodásom?
Szerintem Suzukiban gondolkozz ,ár érték arányban talán nincsenek annyira elrugaszkodva mint a többi márka,és annyival nem rosszabb motorok.)950es midnight ér 2,8millát kérnek hát ezek gyagyák ezért a pénzért K9es M1500ös suzukit kapok!
Elsősorban a kezdeti már a szoci motorok utáni "jobb" motor választásaimat, és amint lejjebb már írtam Anitának is jobb lett volna rögtön a nagyot venni.
Azért, ha anyagilag jobban állnék, lehet, hogy nekem sem lett volna ennyi időm kérdezősködni . De viccet félretéve, nem akarok fejjel a falnak rohanni. Meg nem is kis befektetés, úgyhogy mindent meggondolok párszor, mielőtt belevágnék...
B-ati ennyi jó szó után kénytelen leszel egy nagy vasat venni,csak elmondom 18év után egy 125etz ről ültem rá az M800ra,mármint 18év kihagyás után
Nagyon jó felfogás a nem bízom el magam motorozás ,addig kevesebb az esély a problémára ,úgyhogy hajrá és no para
Köszönöm a biztatást. Nem is igazán félek, csak tartok tőle. De szerintem ez még előnyös is lehet. Jobb, ha kicsit tartok, mintha félvállról véve azt gondolnám, hogy csuklóból elbánok bármivel. Pedig szerintem még 20 km-t sem mentem nagymotorral - azt is tanulóvezető kocsival a hátam mögött . De azért nem hagyom magam. Mégiscsak én leszek felül!
Nyugodtan hallgass tsanyira ,tudja mit beszél .
tsanyi a büszke apa megy a lánya mögött ,védelmezően
Én is az új motort javaslom ,ha már hitelre veszed nem mindegy ,hogy évekig fizetsz egy új moci után vagy már eleve több évest kell még több évig tartanod
Itt: http://sportmotor.hu/motoros_v... 1 perctől a lány után megyek, igaz nem volt nagy tempó, de ha neki megy akkor Neked is menne. Szerintem értelmetlen kisebb motort venni mert hamar kinövöd és mikor lecserélnéd sokat buksz rajta mint mi is a kis 250-en. A nagy géppel lehet lassan menni, de a kicsivel gyorsan sehogy sem pedig néha azt is kell ha véletlenül autópályára téved az ember. Egy többszáz km-es úton kínszenvedés 100-al végigmenni, az egyik horvát túránkra eljött egy 250-es csoppival egy haver és a pályán mindenki szenvedett. Ma már nagyobb gépe van.
A nevemre kattintva a fényképek almenüben szerepel két tavalyi kép. Újat, bukócsővel és gyári kipufogóval talán holnap tudok feltenni. 11 éves 25000 km van benne, én vagyok a második, az apósom volt az első tulaj. Végig garázsban volt rendszeresen szervízelt, a tank két oldalán karcolásnyomokkal. Ha érdekel még további info szívesen válaszolok vagy irj mailt, itt megtalálod a címet: http://forum.index.hu/Article/...
Az én gépem is lassan eladó, ha érdekel az egyhengeres. Azóta vissza lett téve a gyári kipufogó, mert bekapcsolt az összes riasztó a környéken. (azt is hozzáadom, én is ilyen fiatalon cseréltem ki mint most te vagy:-). És bukócső is került rá. Majd töltök fel új képeket.
Az szép. Persze, hogy külföldön . Azt olvasgattam itt, hogy 110-120 feletti sebességnél már igen emelgetné a menetszél a lábat. Akkor hogy is van ez 170-nél?
Mekkora ember vagy?