Nem, előtte egy 250-es intrudere volt csak az nem igazán bírta az autópályát hisz 140 volt a vége és így szegény mindíg a végén ment(a motor) ezért a 8 hónap alatt a lány által megtett 16000km kissé leharcolta. Most ha pályázunk az M800-al már szó nélkül tudja a 140 körüli tempót tartani folyamatosan és előzésnél akár a 170 is befigyel.....persze csak külföldön.
Igen, lehet . Végigolvastam az egész fórumot, szóval nagyjából tudom, ki kicsoda . Ez elég meggyőző érv volt részedről. Lendítettél kicsit az önbizalmamon . Csak nem szeretném idő előtt alulról szagolni... a motort...
Igen, én is szeretnék újat. Csak mint írtam, ez lenne az első motorom. 250-es Maruderrel már mentem, ilyen nagyobb gépen csak a szalonban ültem. Kicsit ilyesztő volt így elsőre a mérete. Egyfolytában azon agyalok, hogy elbírnék-e vele ily tapasztalatlanul. Igaz, menni nem mentem vele, úgyhogy egyelőre nem tudom megmondani. Talán ki kellene próbálni valahogy...
B-ati,csak magamból kiindulva ,én vettem egy 250es gv hyot,tök jó keveset evett,2hónapig volt meg ,utána gyorsan vettem egy M800ast ,abban is gondolgozhatsz mert nagyon jó ennek is a fogyasztása 4,3liter ,de volt már 4liter is ,de ha te a klasszikus formát kedveled akkor inkább a C800ast vedd amikről lentebb tettem fel képet .Én az új felé terelnélek de az eszme futtatásod teljesen jó irány az új felé ,te járatod be úgy bánsz vele ahogy illik ,és nem morfondírozol állandóan ,hogy hogy kezelték vajon a vasat !?
Az M800 és a C800 99%ban ugyan az a vas
Igazából az okozza a legnagyobb fejtörést, hogy itt vannak ezek a 8-10-12 éves gépek átírással együtt közel 1 millió forintért (vagy többért, esetleg kicsit kevesebbért)), miközben most akcióban hozzá lehet jutni egy 800-as Intruderhez újonnan 1.700 akárhányezerért. Tudom, hogy az nem kicsi különbség, de az akkor is egy új gép. Nem mondom, hogy egy 10 éves chopper nem jó, hiszen mindenki tudja, hogy néha még jobban vannak tartva, mint egy feleség (vagy férj ). De azt akkor sem te babusgatod a 0. km-étől. Arról nem beszélve, hogy ha hitelre kell venni, akkor sokkal kedvezőbb az új finanszírozása. És azt hiszem ebben a fórumban fejtegette valaki, hogy ide Európába nem hozzák a kisebb gépeket (400-600 ccm), arról meg ne is beszéljünk, hogy a 250-esek is megszűntek nálunk, fogjuk a környezetvédelmi szabályokra. Akkor az ember fia (ha új gépet akar) vagy megveszi a 750-800-900 kategóriát, vagy belemegy kompromisszumként a Kymco, Hyosung és társaik kiskategóriás gépeikbe. De akkor inkább a használt japán...
Nagyon szép gép. Bár még ingadozok egy kicsit, hogy kezdésnek valóban szükségem van-e ekkora motorra, vagy esetleg átmenetként inkább valami szerényebb, pl. Virago 535-ös is elég lenne. Tudom, az is küllős
Sziasztok! Kezdő motoros vagyok, de nem ifjú. Na, jó... Csak 39. Kicsit jobban megdobogtatják szívemet a klasszikus kinézetű chopperek (valószínűleg korból fakadóan), mint pl. a C800 vagy a Vn900 classic. De tartok a küllőzött kerekektől (bár pont ez az, ami megfog). Gondolom, hogy sérülékenyebbek az öntvény kerekeknél, de ha valaki meg tudna nyugtatni... Vagy pont ellenkezőleg, azt megköszönném. Bele tudok nyugodni a custom kivitelbe is... Bocs, ha idétlen a kérdés, de inkább kérdezek, mint később megbánjam.
"persze a szervíz könyvre én se hallgattam és az olaj szűrőt is cseréltettem 6000nél"
Ha nincs hova tenni a lóvét, akkor lehet, de teljesen felesleges.
A gyári ajánlás is akkora rátartást tartalmaz, hogy még túl is lépheted, felesleges süríteni.
Olajat érdemes cserélni évente akkor is, ha nincs meg a km, de a szűrő nem "öregszik", mint az olaj.
A szűrő nem romlik a használattól, legfeljebb, ha negyon eltömődik, akkor kinyit a biztonsági szelepe, és megkerüli az olaj, de ez nem 15000 km-nél jön be, csak később.
Tényleg,és mennyi volt a szevízben elköltött lóvé a 12ekmes szervizen,a 800as vason,nekem valami légtorok szinkront és gyertya cserét gagyogtak az olaj cserén kívül,persze a szervíz könyvre én se hallgattam és az olaj szűrőt is cseréltettem 6000nél+a hátsó hajtás olaját is .
Üdv egyébként Tsanyi
Az M800 és a C800 99%ban ugyan az a vas
Ha nincs hova tenni a lóvét, akkor lehet, de teljesen felesleges.
A gyári ajánlás is akkora rátartást tartalmaz, hogy még túl is lépheted, felesleges süríteni.
Olajat érdemes cserélni évente akkor is, ha nincs meg a km, de a szűrő nem "öregszik", mint az olaj.
A szűrő nem romlik a használattól, legfeljebb, ha negyon eltömődik, akkor kinyit a biztonsági szelepe, és megkerüli az olaj, de ez nem 15000 km-nél jön be, csak később.