Ha jól értem akkor te a fordítva csináltad A tankról azt a díszburkolatot kell levenni meg a kormány alatt teljesen lent még 2 csavar ha jól emlékszem..aztán le kel venni az ülést hogy hátra lehessen hajtani a tankot mert az nem engedi.
Garatula a géphez tesó Kép nincs róla? Merre laksz és tessék fórumozni..
gyűlünk vazzee
Kösz a segítséget! Nekem 2006-os injektoros van. A tank aljánál kicsavartam két csavart és meg is emelkedett a tank kb. 15 cm. de nem mertem feszegetni mert éreztem, hogy elöl valami fogja de ami csavart ott láttam az hozzáférhetetlennek látszik.
Szeva!
Olajból én félszinti 10/40-est használok és 2,3 l kell..A gyertyacseréhez a hűtőt nem kell levenni.Elég ha az alsó csavarokat kiveszed és így enged annyit hogy odaférj oda való szerszámmal.A hátsó hengernél ülést le kell venni + a tank felnyitáshoz is légszűrő cserénél..Ez viszont évjárat függő mert a karbisnál 4 csavar fogja azt a kis burkolatot + a tankot 2 a kormány tövében (vázál) ha azt is kicsvartat fel lehet hajtani..injektorosnál nem tudom hogy van...(nekem karbis van)
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni mert nem rég vettem egy Raptor 650.t és szeretném kicserélni a gyertyákat és a légszűrőt de nem tudom, hogy kell levenni a tankot.
Nem tudom mennyi és milyen olaj kell bele. Normál, Szintetikus, félszintetikus? Valaki légyszi írja meg. Kösz! Hooper
Szassz!Hónap délután 1 körül gyere át ha tudsz,van kedved meg ilyenek Sanyi túrát szervez /egy kisebbet/Aszonta szól Lajkónak is.......................
Sziasztok!Hát igen,1000-est találni-felejtsd el-!Egyébként valóban igy van a 650-essel is.De erre megvan a válasz is és azt ti RAPTOR-osok tudjátok is!Itt nincs mit fényezni,mikor a hengerekben megindul az égés,jönnek a finom hangok...Nyitok egy sört:egészségetekre!
Szeva!
Jó választás lesz ha sikerül Magam részéről teljesen meg vagyok vele elégedve és eszemben sincs más felé kacsingatni.Tök jól kezelhető,jó a futóműve,megbízható és nem utolsó sorban szép és eléggé egyedi megjelenésű.Az ereje simán elég és tud nagyon fürge is lenni ha kell,pláne városban rövidebb szakaszokon stb.(V2) Persze nem versenygép nem is arra van kitalálva..inkább hancúrozni túrázgatni stb amolyan élménymotor Aki ment eddig vele nem panaszkodott hogy hát izé de hát az meg olyan stb stb
Ezrest itthon nem hiszem hogy fogsz találni..2 okból újonnan nem árultak itthon ilyet akinek meg van nem szívesen adja el..
Fehérebb holló mint a 650-es és abból se nagy a választék...ezeket kintről szokták behozni leginkább bár ki lehet fogni idővel
Ha sikerül kérünk képet meg élménybeszámolót!
Sziasztok!
Igen a kormánykapcsolók, a motorvezérlő elektronika is japán, kokrétan ugyan az mint a Suzuki SV-ben (még pl. az ülés alatti zárszerkezet is u.a.). Elvileg pont olyan megbízható mint az SV, amiről pedig tudható, hogy egy kiforrott, strapabíró konstrukció.
Sziasztok! Raptor tulaj szeretnék lenni:) és lenne pár kérdésem a profiktól a raptorral kapcsolatban:mennyire megbízható motorok és az elektronika is japán vagy csak a blok?
Nsagyon tetszenek főleg az 1000 es de nem találok serhol eladót 1000 ből sajnos csak 650 est igaz az se rossz de nem tudom mennyire erős a gép a hangját mát hallotam az gyönyörű!
ha tudtok segíteni megköszönném!
Garatula a géphez tesó Kép nincs róla? Merre laksz és tessék fórumozni..
gyűlünk vazzee
Olajból én félszinti 10/40-est használok és 2,3 l kell..A gyertyacseréhez a hűtőt nem kell levenni.Elég ha az alsó csavarokat kiveszed és így enged annyit hogy odaférj oda való szerszámmal.A hátsó hengernél ülést le kell venni + a tank felnyitáshoz is légszűrő cserénél..Ez viszont évjárat függő mert a karbisnál 4 csavar fogja azt a kis burkolatot + a tankot 2 a kormány tövében (vázál) ha azt is kicsvartat fel lehet hajtani..injektorosnál nem tudom hogy van...(nekem karbis van)
A segítségeteket szeretném kérni mert nem rég vettem egy Raptor 650.t és szeretném kicserélni a gyertyákat és a légszűrőt de nem tudom, hogy kell levenni a tankot.
Nem tudom mennyi és milyen olaj kell bele. Normál, Szintetikus, félszintetikus? Valaki légyszi írja meg. Kösz! Hooper
Jó választás lesz ha sikerül Magam részéről teljesen meg vagyok vele elégedve és eszemben sincs más felé kacsingatni.Tök jól kezelhető,jó a futóműve,megbízható és nem utolsó sorban szép és eléggé egyedi megjelenésű.Az ereje simán elég és tud nagyon fürge is lenni ha kell,pláne városban rövidebb szakaszokon stb.(V2) Persze nem versenygép nem is arra van kitalálva..inkább hancúrozni túrázgatni stb amolyan élménymotor Aki ment eddig vele nem panaszkodott hogy hát izé de hát az meg olyan stb stb
Ezrest itthon nem hiszem hogy fogsz találni..2 okból újonnan nem árultak itthon ilyet akinek meg van nem szívesen adja el..
Fehérebb holló mint a 650-es és abból se nagy a választék...ezeket kintről szokták behozni leginkább bár ki lehet fogni idővel
Ha sikerül kérünk képet meg élménybeszámolót!
Igen a kormánykapcsolók, a motorvezérlő elektronika is japán, kokrétan ugyan az mint a Suzuki SV-ben (még pl. az ülés alatti zárszerkezet is u.a.). Elvileg pont olyan megbízható mint az SV, amiről pedig tudható, hogy egy kiforrott, strapabíró konstrukció.
Nsagyon tetszenek főleg az 1000 es de nem találok serhol eladót 1000 ből sajnos csak 650 est igaz az se rossz de nem tudom mennyire erős a gép a hangját mát hallotam az gyönyörű!
ha tudtok segíteni megköszönném!