Jut eszembe mikó vettem azékszert ,az előző tulaj cserélt szimeringet meg egyel sűrübb olajat is kapott.Olyan jó , hogy bújj el világ...tényleg nagyon jó, igaz kicsit kemény de faszán álla z úton. Szerintem sokat javítana a lökésgátlókón(ha érdekel felírom az olaj tipusát,ha gép közelben leszek. odaadta a maradék olajat)
A bulldog nem valami chopper blokkos gép?Külsőre nekem is tetszene csak hát nem a stílusom a blokkja..Ebben a felállásban nekem a Buell a nyerő szép is meg legalább valamejest fel van húzva a blokk..Az nem tetszik?Mondjuk én a Raptorra dumálnálak rá mindenképp Csak sovány a választék..pláne ezresben..mondjuk egy fehér van a használtautón
Hali Barátom!Hát igen a suhanáshoz járt ám egy nagyon finom motor hang is! 1.6i az nem hazudik!Korán befejeztük ma.Szerinted péntek este továbbképzés?A bt-nek a szine nem nagyon jőn be. Akkor inkább a piros raptor!
Próbálnám én csak hát nem éppen környékbéli....Újat tudnék venni a környéken de egy profibb használtal jobban járok mint egy gagyi de újjal..és közel egy árban
Csá!
Semmi csak az jobb meg szebb nemtán a gépre nézve értéknövelő mint pl a fejidomom is Habár kockásra kopott az első gumim de valszeg azért mert tempósan megyek rossz úton is aztán elpattog..majd kap egy olajcserét aztán meglátjuk..az is lehet hogy az olaj van elkoszoldóva öregedve stb..valszeg ez még az az olaj amit 2001-ben rakatak bele a gyárban.
nincs píízz tudok egy 02-es Rsv Mille öhlins első telót 110-ért Nem mintha ki tudnám használni közúton..meg a sok rutinommal...de akor is kéne.Pont mielőtt megkaptam az árajánlatot előtte küldem el a címem egy srácnak akitől vezsek egy bőrrucit..Remélem nem lesz rám túl nagy..elvileg 54-es a méretem a mostani kabát is az ez meg 56-os..a legelső Spyke kabátom szintén 54-es volt de az meg gyakorlatilag rám sem jött..furák ezek a méretezések
Na megh Cunga sincs sehol..Tán nem vette észre a külön fórumunkat?
Ma néztem hogy a hátsó gumin már fénylik az acélszövet több helyen is..mhétvégén még csak kezdett "pikkelyesedni" mert olyan vékony volt a gumi réteg rajta..asszem rendőrbácsi megdícsérne ..na majd ha melegszik picit kikapom a kereket aztán mehet a másik rá.Egyik gixeres komám korábban sokkal durvábban lekoptatta nem 1x..a gumin teljesen körbe kb 2-3 centi szélesen..vitt is úgy 2-3x elmebeteg tempóban...
Na ezt keresetem..régen olvastam csak már kikopott..egy baja van részemről hogy nem nagy a végsebesség..aztán hamar kifullad..sztem 140-150-től kezd komótosba átmenni aztán meg gondolkodóba esni...legalább 1.2-nek kéne lennie.Ja meg valami értelmes naked bike kinézet..Valamit ujítani kell mert lehet pár év múlva már ikencsak kezdi értelmét nyerni a folyékony arany jelző.Így is drága már
Kipróbálnék egyet..sőt lehet még tetszene is..nyomatékmánia
Ha meg turbós akkor sportszűrőt neki aztán had fűtyöljön..azt fülelném állandóan
Amit olvastál merre találom...régen mintha olvastam volna
Ennek sem rossz a nyomtéka
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Neander_14
00_Turbo_Diesel
Semmi csak az jobb meg szebb nemtán a gépre nézve értéknövelő mint pl a fejidomom is Habár kockásra kopott az első gumim de valszeg azért mert tempósan megyek rossz úton is aztán elpattog..majd kap egy olajcserét aztán meglátjuk..az is lehet hogy az olaj van elkoszoldóva öregedve stb..valszeg ez még az az olaj amit 2001-ben rakatak bele a gyárban.
Ma néztem hogy a hátsó gumin már fénylik az acélszövet több helyen is..mhétvégén még csak kezdett "pikkelyesedni" mert olyan vékony volt a gumi réteg rajta..asszem rendőrbácsi megdícsérne ..na majd ha melegszik picit kikapom a kereket aztán mehet a másik rá.Egyik gixeres komám korábban sokkal durvábban lekoptatta nem 1x..a gumin teljesen körbe kb 2-3 centi szélesen..vitt is úgy 2-3x elmebeteg tempóban...
Eg y pár sor van róla virtuale
Ha meg turbós akkor sportszűrőt neki aztán had fűtyöljön..azt fülelném állandóan
Amit olvastál merre találom...régen mintha olvastam volna
Ennek sem rossz a nyomtéka
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Neander_14
00_Turbo_Diesel