Nagyon jó cikket irt ez Csikós Zsolt .Végre egy csávó aki nem fikázza a motort,hanem azt írja le amit átélt. Van 1-2 ilyen szupermacsó, akinek a második mondata után már görgetem is elfele..........
Továbbra sem indul! így két kölök mellett nem egyszerű időt szakítani rá, úgyhogy még nem tudom. Talán a hétvégén lesz időm szétkapni és kiméricskélni, hogy kap-e áramot, és ha nem akkor hol akad el az áram folyása.
jaja azt linkeltem be korábban..csak mi volt előbb a tyúk vagy a tojás
Egyébként pl a Moto morini corsaro 1200-ben meg a felnik simmelnek...Hűű de tetszene az a gép..habár betojnék rajta valaszeg amilyen vadállat...eleve egy ezres v2 is nagyot tol nemhogy az
Mindjárt megkeresem muatóba
Akkor vissza az egész nekem volt igazam..
Akkor a legjobb fék tuning nekem ezt lecseréni a régebbi rsv-re..az alsó stimmel de felül más van mint nekünk és mivel az combosabb gép gondolom olyan is van rajta ami erősebb hatásfokú..egyébént ha netán kuka az első teló és nincs gyári annak a valszeg jónak kell lennie..az átmérője 43-as annak is tudtommal és a fékek is egyfomák..no meg pályaszökevényeknek + ban még állítható is
A hátsó lámpabúra pl. Yamaha aerox robogóé! Érdemes lenne összeszedni, hogy melyik alkatrész melyik motoréval kompatibilis, lehet, hogy többé nem lenne alkatrészgondunk?
Most jön észbe hogy egyszer letörtem a kapufélfában a fékkart..aztán kérdem telón a közeli boltba hogy van a raptorhoz..mondta sose volt de vigyem be a törött kart aztán összenézi máséval hátha..na aztán gixer 1000 fékkar volt amivel egyforma volt....Akkor nekem annak a komplett munkahengere van fent Már megérte a sajár fórum
Di csak nektek a fékkar rész brembó?.....akkor nekem valami cigányság van mert az nekem nissin.. a többi mindenhol brembo csak az nem.. Lehet az előző gazdi már tuningolta volna a "féket"...no meg lehet azért is érzem bikásabbnak az sv-s féknél Szúrta is a szemem hogy nissin fent lent meg 2 brembo nyereg vigyorog
Király és melyík 650/1000 utóbbinál Tl vagy Sv blokkos?
Előbbi állítólag tenyeres talpas paraszt utóbbi angol gentleman..nemk a Tl tetszene mert kultúrálatlan izomagyú pláne az R-es Ecu-val
Ránézve az adatlapodra a te mocid féknyergére is öles betűkkel brembo van ráírva! Nem értem miről beszélsz. A főfékmunkahenger is az mielőtt magyarázkodni kezdenél!
Nemekem nem tünt jobbank az sv féke..bár csak párszor mentem vele..és akkor sem az néztem hogy megemeli e a hátulját satunál de nekem nem tűnt jobbnak..elsőre én is hasonóképp voltam aztán megmagyaráztam hogy valszeg csalóka mert összeül az eleje fékezéskor aztán úgy tünik hogy nagyot harap..
Gyúrok az Rsv felső munkahengerére mert az mégsicsak kemény sport/pálya gép és csak annyi a különbség a 2 gép féke között..Dexraptor lehet ment már rsv-vel mintha valamelyík cimborájának lenne is...és ha nem öregurasan ment vele előbb utóbb bizony bele kellett neki markolni a fékbe aztán lehet van is neki tapasztalata..
Hun e vagyol Dexraptor komám?Meséjjéé csak
na majd reagáll ha visszolvassa a mai termést..
Ja értem. valóban ugyan az a fékkar + az egész konzol + a munk h. mint a régi sv-n(csak halkan jegyezném meg , hogy az sv-n szerintem jobban fogott a fék)
Ja a felső munkahengerre gondoltam magyarán fékkar..az van elspórolva..A dukikon is brembo van fent meg az rsv-n is tudtommal nekünk meg jutott a nissin..bár tapogatva jobbféle mint az a nissin ami az sv-n is van
Megkaptad mailban a másik kapcsolási rajzot?
http://totalbike.hu/tesztek/morinicors/
Egyébként pl a Moto morini corsaro 1200-ben meg a felnik simmelnek...Hűű de tetszene az a gép..habár betojnék rajta valaszeg amilyen vadállat...eleve egy ezres v2 is nagyot tol nemhogy az
Mindjárt megkeresem muatóba
Akkor a legjobb fék tuning nekem ezt lecseréni a régebbi rsv-re..az alsó stimmel de felül más van mint nekünk és mivel az combosabb gép gondolom olyan is van rajta ami erősebb hatásfokú..egyébént ha netán kuka az első teló és nincs gyári annak a valszeg jónak kell lennie..az átmérője 43-as annak is tudtommal és a fékek is egyfomák..no meg pályaszökevényeknek + ban még állítható is
Akkor most vagy az enyémmel is cigánykodtak, vagy neked volt igazad!
Előbbi állítólag tenyeres talpas paraszt utóbbi angol gentleman..nemk a Tl tetszene mert kultúrálatlan izomagyú pláne az R-es Ecu-val
Gyúrok az Rsv felső munkahengerére mert az mégsicsak kemény sport/pálya gép és csak annyi a különbség a 2 gép féke között..Dexraptor lehet ment már rsv-vel mintha valamelyík cimborájának lenne is...és ha nem öregurasan ment vele előbb utóbb bizony bele kellett neki markolni a fékbe aztán lehet van is neki tapasztalata..
Hun e vagyol Dexraptor komám?Meséjjéé csak
na majd reagáll ha visszolvassa a mai termést..
http://www.kepesmotor.hu/yamah...