Direkt nem meséltem. erre ez a dilis merő jóindulatból lebuktat!
Nem volt éppen kellemes élmény, ezért próbáltam felhívni a figyelmetek erre a "kis" konstrukciós hibára.
Itt ahol lakom is lesz tán még 1 Raptor.Egy kb 20 éves csajszinak..A faterja is motoros aztán ő stoppolt le hogy meséljek a gépről meg egy "randit" a lányával hogy Közelebbről is szemügyre vegye...na meg a lényeg hogy leért a lába róla Csak hát 2 Raptor egy városban Dexraptortól is megkérdeztem a berényi streetfighter napon hogy ki menjen haza
Nem gond a belevaúú szabad máskor is más tapasztalatai is jól jöhetnek.
totor nem mesélte ezt emlékeim szerint Akkor jól megjárt vele..Én meghúztam a kapcsoló csavarjait + megnagyobbítottam a nyelvet ami erre rácsapódik és még meg is olajoztam a sztendert hogy vajpuhán mozogjon..szerintem jó lett
Ja kb valami olyasmi jó is lenne..
Egyébként nem sok újság van csak amit lentebb írtam gumicsere sztenderjavítás...azon kívül meg punnyadás Várom a hétvégi F1-et meg a motorozást már ha az időjárás engedi épp sötétedésre száradt fel az út (azt lestem egész nap) ebben a hűvösben...
Utána én is gondoltam,hogy nálunk a cégnél(axiál kft) vannak occsóért 12v-os tolatáshangjelzők azt berakni az ülés alá............ ez a gyújtás levevősdi nemgyerebe!
Nem is parázik a Totor.....nincs miért....Őneki sikerült túlélnie a kis kapcsoló indította katasztrófát......kb 100 métert csúszott-pattogott az aszfalton.......láttam a tükörből,mögöttem jött....
De nem véletlenül írta ,figyelni kell arra a kis alattomos dögvészkapcsolóra.....
Bocsi hogy beleugattam
Csá!
Nem kell parázni szerintem nincs azzal baj..Ezt is én csesztem el a kapkodásal Mondjuk én a duda helyett valami nagyfényű ledet raknék a műszerfal környékére.Vagy pedig lehet kapni amolyan kis csipogókat elektronikai boltban (ha áramot kap csipog sípol) Én pl tuti leugranék a motorról ha a szetnder fel nem csukása miatt rákezd..aki meg látja hűlyének nézne hogy áltó helyemben minek nyomom a dudát.
Én meg valami kis csipogót akarnék az indexhez előbb utóbb mert néha néha kint felejtem...a legutóbbi is az autóson múlott hogy nem lett repülés belőle...épp csapattam aztán kintfelejtettem..még szerencse hogy az autósnak feltünt hogy jó tempóban megyek aztán ez valszeg nem akar lefordulni gondolhatta aztán beleállt a fékbe ahelyett hogy elémfordult volna
Helló!Ezzel most k.b felbasztátok az agyam Lehet hogy meg kéne moddingolni azt a kapcsolót.?Totor-testvér engem érdekelne az a kürtös megoldás amit múltkor említettél.pár szóban le írnád ,hogy mit + hova kell kötni?
Pár napja beszéltem Steve-el telón..mesélte az átépítést is!
Mondta hogy hihetetlen de így hogy olasz minkét kép szinte alig volt mit átalakítani hogy belemenjen a Raptorba a komplett Rsv hátsó futómű központi telóval együtt..monta hogy épp hogy be nem cuppant a helyére annyira stimmel..Azt nem is kérdeztem de valszeg csak az akistartó lehetett útban az új gázos telónak..Azt elég hülye helyre rakták..pedig agyaltam én is valami állíthatós gázoson de pont beleütközne a tartálya aztán faragni kéne..
Hehh jó neked..majdnem délbe kezdeni a napot
Már kész vagyok a szereléssel..gumi lecserélve szender megjavítva Szerencsére elég volt a csavrokat meghúzni + a nyelvre körbe odacsipkedni hegesztővel egy kis + anyagot és már jó is.A gumira meg kíváncs vagyok milyen..csak ahoz meg melegedni kéne..Egyébként faszásabban mutat a 170-es gumi mint a virsli stílusú diablo Viszont azzal meg fordulékony volt...
Figyu a kormánycsapágyon mit kell beállítani?Tán kotyog az eleje?
Nekem is szerelés a mai program... Bár én még csak most kelek.... Nekem a mai feladat a kormánycsapágy beállítása és a totor által ajánlott rendszámtartó felszerelése..... na jó mukát mindenkinek! pacsi
Vigyáz vele nagyon, krva veszélyes! Egyenesben még csak-csak, de elég egy enyhe ívű kanyar és mielőtt felfognád mi történt már az árokban is vagy. Én a helyedben egy métert sem mennék amíg ezt meg nem oldottad. Már szedtem le, asszem 2 db csavar fogja a kapcsolót, lehet hogy az egyiket elhagyhattad. Az oldaltámasz elég masszív, én is úgy szoktam a láncot kenni, ha nincs emelő a közelben. Az egész motor legelbaszottabb része ez a vascső a két ráhegesztett laposvassal. Túl rövid, a többiek már rég letámasztották a vasat én még mindig tologatom vízszintest keresgélve, mert az enyém az istennek nem akar megállni. Az SV pl kb 2x annyira kitámaszt, Ja és a kapcsoló az alsó végállásban van felszerelve, nem felsőben mint a Raptornál (az oldaltámasz vagy a kapcsoló hibája esetén nem kapcsolja ki rögtön az életed).
Engem most a sztendernél lévő kapcsoló szivat saját hibámból Siettem mert lezdett sötéteni aztán mondom gyors kerülök egyet.. indulnék aztán látom fényes a lánc...(nincs emelőm)Na nem a megszokott módon hanem ráhúztam a sztenderre a motorot aztán kereket forgatva fújom a láncot..erre meg valami meggyekkent (nem látom hol) de a kapcsoló mellé alá csapódik a nyelv és leáll mihelyt sebességbe rakom...ráadásul észrevettem hogy mozog is a helyén a kapcsoló + ba de nem látom hogy hol lehetne meghúzni valami csavart.. így maradt hogy oda lesz hegesztve egy nagyobb nyelvés már jó is...így viszont nem mertem sportosan menni nehogy menet közbe gondoljon egyett aztán elveszi a gyújtást roszkor rosz helyt
Nem volt éppen kellemes élmény, ezért próbáltam felhívni a figyelmetek erre a "kis" konstrukciós hibára.
deee micsoda csajee és még motorozik is ilyen kéne nekem is!Még az évjárat is jó
ezzel azégszerrel meg tudnánk csinyátatni a lóóógonkat
http://www.sportmotor.hu/motor...
totor nem mesélte ezt emlékeim szerint Akkor jól megjárt vele..Én meghúztam a kapcsoló csavarjait + megnagyobbítottam a nyelvet ami erre rácsapódik és még meg is olajoztam a sztendert hogy vajpuhán mozogjon..szerintem jó lett
Egyébként nem sok újság van csak amit lentebb írtam gumicsere sztenderjavítás...azon kívül meg punnyadás Várom a hétvégi F1-et meg a motorozást már ha az időjárás engedi épp sötétedésre száradt fel az út (azt lestem egész nap) ebben a hűvösben...
Amúgy mi újság van?
De nem véletlenül írta ,figyelni kell arra a kis alattomos dögvészkapcsolóra.....
Bocsi hogy beleugattam
Nem kell parázni szerintem nincs azzal baj..Ezt is én csesztem el a kapkodásal Mondjuk én a duda helyett valami nagyfényű ledet raknék a műszerfal környékére.Vagy pedig lehet kapni amolyan kis csipogókat elektronikai boltban (ha áramot kap csipog sípol) Én pl tuti leugranék a motorról ha a szetnder fel nem csukása miatt rákezd..aki meg látja hűlyének nézne hogy áltó helyemben minek nyomom a dudát.
Én meg valami kis csipogót akarnék az indexhez előbb utóbb mert néha néha kint felejtem...a legutóbbi is az autóson múlott hogy nem lett repülés belőle...épp csapattam aztán kintfelejtettem..még szerencse hogy az autósnak feltünt hogy jó tempóban megyek aztán ez valszeg nem akar lefordulni gondolhatta aztán beleállt a fékbe ahelyett hogy elémfordult volna
Mondta hogy hihetetlen de így hogy olasz minkét kép szinte alig volt mit átalakítani hogy belemenjen a Raptorba a komplett Rsv hátsó futómű központi telóval együtt..monta hogy épp hogy be nem cuppant a helyére annyira stimmel..Azt nem is kérdeztem de valszeg csak az akistartó lehetett útban az új gázos telónak..Azt elég hülye helyre rakták..pedig agyaltam én is valami állíthatós gázoson de pont beleütközne a tartálya aztán faragni kéne..
Már kész vagyok a szereléssel..gumi lecserélve szender megjavítva Szerencsére elég volt a csavrokat meghúzni + a nyelvre körbe odacsipkedni hegesztővel egy kis + anyagot és már jó is.A gumira meg kíváncs vagyok milyen..csak ahoz meg melegedni kéne..Egyébként faszásabban mutat a 170-es gumi mint a virsli stílusú diablo Viszont azzal meg fordulékony volt...
Figyu a kormánycsapágyon mit kell beállítani?Tán kotyog az eleje?