Helló Althand!
A kék fékcsővet fele annyiért adták mint a feketét,vagy fém színüt nem kellett senkinek -tehát ez a magyarázat .Neked is köszönöm a képeket,a müszerfal bekötésről ,a Tiéd állt a legközelebb ,egyébként valószínű,hogy az enyém sokat álhatott a napon,valahol Itáliába,úgy .hogy nem volt rajta az eleje-és a nap kiszivta a vezetékek színét .Úgy ,hogy ami Nálatok róraszínű-az Nálam fehér-stb.Nagy nehezen megoldottuk ,működik!Indulás az első túrára a Lányommal.
Hali!
Dexaptor akkor jól elkerültük egymást te voltál itt gyomán én meg csabán...pont mikor hívtál gondoltam rá hogy rádcsörgök hogy itten vagyok..
Nyomtunk egy kis túrát no meg mentünk vagy hármat az elkerülön ahol a sárga sv lelte vesztét...kár hogy van szalagorlát "kicsit" parás..amúgy
Gabi!
lehet,hogy nem jól írtam le,Én csináltam a két kezemmel a fékpedált ,egy estés meló,nem aluminium,hanem vas,talán tartósabb lesz,ha már görbül-nem akarnám.......mondjuk.
Ja akkor nem jó nekem...azt hittem az egész saját munka.
Valahonnan le kéne akasztani egy épet mert így nuku vészfék.A kettő együtt pedig nagyot fog(na) Melegítve meg sztem nem jó visszanyomni mert valszeg úgyis eltörik...
Nézegette másik tükröket,de lehet,hogy ennek a szára lesz átalakítva,mert a fej része tetszik csak túl magas,kifelé meg semmi!
De ha eladó lesz jelzek.
Az igért sör sem marad el,de ha mocival talizunk csak alkoholmentes........hehe!
Ha lehet,most 1 darabig nem akarok hasonló munkákat csinálni,kicsit belecsömörlöttem.Nagy volt a lendület az elején-úgy gondoltam,hogy szépen lassan-de a vér meg hajt-oszt sok lett mindenből-most motorozni szertnék vele.Ja 1 estés-a T betü kimaradt az előbb,de persze 1 esésből adódóan tünt el róla-úgy tövig,én már csak a beletört csavart láttam a helyén.
Teccik!
Egyszer csinálhatnál nekem is mert az enyém meg kifele van hajolva és nem is használom...(így vettem) a fő baj hogy a lábam alatta van alapból és nem lehet reflexből fékezni mivel ki kell fordítanom oldalra a lábam aztán vissza és utánna fék...ránézésre nem látványos a hajlás de rajta ülve meg pont eléggé hajlott hogy ne tudjam használni....
nem rossz a gép :állitható -melső futómű,
-7500km szervíz intervallum
-komoly fedélzeti számító gép(még azt is beállíthatod milyen fordulaton tiltson le)
Ja tegnap este fél 8 kor mentem vele először kb 10 km-t,persze eső után ,a hátám közepén is folyt a lé! meg a mocin
Nagyon tetszik,nem lehet hasonlítani a DL-hez.Feszes futómű,jótékony hatását még nem éreztem- a vizes úton.
A következők lesznek még cserélev-tükrök-semmit nem látok bennük?!Hátsó lámpa-valahogy nem illik a képbe ,na meg a kipufogók-kicsit később.
Helló Mindenkinek!
Nem tüntem el csak KU sokat dolgoztama gépen .A múlt héten szombaton volt az áttörés ,1 ügyes villanyásszal 3 és fél óra alatt bekötöttük a műszerfalat .Működik minden,kedden bejelentettem műszakira,ma el is vittem-megfelelt .Ilen lett,pár kép........ ja ma itt is esett az eső-tehát retkes....
Kis érdekesség a sok közül...A tervező képénél lévő irományban..
Cagiva monster Van sok érdekesség de inkább már csak fejben..még annó mikor a Raptorra vadásztam sok dolgot elolvastam a márkáról..csak hát fene tudja hol is A lényeg h mikor ez volt akkor cagiva kézben volt a duki mivel egy lecsúszott márka volt aztán végülis a monster meg asszem a 749-el kikerült a kakiból és újra befutott név lett..csak aztán meg eladták Nem véletlenül "hajaz" a kis Mito a nagy dukira sem mivel kb majdcsak "saját" tervezés.Csak hát a duki márka töriből szépen kifelejtik mikor írnak erről..gondolom nem büszkék hogy másoknak köszönetik a befutást a nagyok közé.
Úgyhogy ha netán veletek csipkelődik egy pl monsteres nyugodtan cagivázzátok le a gépét és fűzzétek hozá előbb olvass utánna aztán légy okos
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/ducati_monster_1100_1100
s_teszt
Csá!
Nekem nem sűrgős.. meg hát valszeg félreteszem a garázsban mert már régen sikerült addig álligatni a kormányt hogy nem akad a "szarvba" (2mm-en múlott) Igazából már nem kéne csak hát popót csináni a számból no meg a lovét már megin elszórtam a mocira...kipu ök.cső + oil csere szűrővel + adalék.. úgyhogy....
Valakinek tapasztalat Liqui Moly olajjal + hozzá direkt motorba való MoS2 adalékkal kapcsolatban?
A kék fékcsővet fele annyiért adták mint a feketét,vagy fém színüt nem kellett senkinek -tehát ez a magyarázat .Neked is köszönöm a képeket,a müszerfal bekötésről ,a Tiéd állt a legközelebb ,egyébként valószínű,hogy az enyém sokat álhatott a napon,valahol Itáliába,úgy .hogy nem volt rajta az eleje-és a nap kiszivta a vezetékek színét .Úgy ,hogy ami Nálatok róraszínű-az Nálam fehér-stb.Nagy nehezen megoldottuk ,működik!Indulás az első túrára a Lányommal.