Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az árával van bajom..vagyis inkább azzal hogy nem tudom mit várjak tőle..ha beválik megéri az árát de ha nem kidobott pénz...na meg egy tartalék izzó sem olcsó!Aztán az sem árt....és a bi-xenon jó mert annál tompitott/országúti is xenon..
Nektek nem jár az agyatok a csinosítgatás meg tuningoláson?Én mindig bújom az aprókat és várom az ihletet..eddig nem sok sikerrel pl szemezgetek a z750 meg az Er6 hűtőtakaró idomával de még nem láttam olcsóért..drágán meg nem éri meg megveni szétfabrikálni aztán kidobni mert nem lett jó..na meg az Rsv első teló is tetszene (fékek stimmelnek meg az átmérő is) bár a mostanival sincs bajom..na meg radiális fékmunkahengerre vagy csak egy normálra de Brembo-ra..mert cagiváék elspórolták nissinre..ez is stimmelne az rsv-ről...és gondolom azzal a munkahengerrel még jobban harapna a fék jó betéttel..
most néztem:

http://www.motostyling.hu/webs...

ha azt vesszük hogy egy sima halogén égő 2-3ezer
A vaterán én még Raptorhoz mást se láttam
Lyukat kéne fúrni a hátuljára hogy levegőzzön de akkor meg az a baj hogy bepárásodik...Elirigyeltem az mz fényét..szó szerint beteríti az utat..akkor marad a bi-xenon..na majd eccer
Valameddig biztos bírná.De szerintem sokáig nem. Túl kicsi a hűtő felület.!Ebből az x-trás lámpából pedig nincs szarásig a vaterán gondolom.....Annak idején a lada foncsort 2-3 évente cseréltük a halogénektől,de az volt a cégnél (az ifa lámpa jó volt bele)
Szeva!
SZerintetek a Raptor foncsorja elbírja a 100/90W-os halogént?(A mostani foncsor is egy anyagból van a kerek lámpáséval)
A xenont drágálom kipróbálni pláne hogy bi-xenonak van értelme.. ismerősnek meg nincs hogy meglessem..így marad a halogén..haver mz-ben ilyet használ és elég nagy a fényereje..csak hát annak nem műanyag a foncsora tudtommal..Attól tartok kifakul vagy esetleg deformálódik a melegtől...
Hol vagytok székelyek?
Majd látjuk még nagyon az elején vagyunk az idénynek...Ha tud majd valaki valami programot majd meghirdeti itt aztán majd kialakul valahogy..
pl az idei első kunmadarasi bulira megyek + lehet húsvétkor kakucsra már ha nem
Ja május vége, Szlovákia, Bős, legendás, hangulatos motoros tali..... Hatalmas túra át Pesten, utána át a Pilisen, azután pedig végig a Duna parton Komáromig..... Mi megyünk! Gyertek ti is.....
Nekem mindegy! Egy közös mátrázás bükközés beleférne, de akár valamilyen tali is..... Az a baj Dunaföldvárnál nincs semmi...
Amúgy én szoktam a Mecsek közelében tolni.... Minden nyáron többször járok somogyban, egy egy hetet szoktam ott lenni.... akár egy mecsekre is vevő vagyok.... Somogyban is van pár jó út pl Zamárdinál a viaduktnál vagy pl Nagykónyi, Tamási faktorban....
A környéken rengeteg tali van(na ne HD-s találkozóra gondolj)ez párszáz méterre van Anyóséktól .
http://www.sportmotor.hu/motor...

Kiindulópontnak
jó lenne
Lehet simán raptoros tali, úgyis elkísérik a barátok az embert ezzel-azzal! Nekem nagyából jó bárhol.
Na az 140 km nekem Dexraptornak +40 szerintem az még simán nem nagy táv..csak lenne kedve neki is
Mármint direkt Raptoros Cagivás tali vagy csak simán motoros tali?
Nekem Debrecen környéke is jó nyáron 1 hétre(az augustus 20.-ai héten )Anyósnál szokunk lenni Aradványpusztán.Egyébként Nyíradonyban szokott lenni tali
Pl Solt Dunaföldvár és pár km környéke kb jó lehet mindenkinek..Arra gomdoltam hogy kerülni egy pár km-t közösen aztán beülni valahova + egymás gépét kukkolni valami kint ülős helyen Ahoz hogy valami uticélt csinájunk nagyobb távval ott kéne aludni valahol mert nagyon szét vagyunk szórva aztán csak kinlódás éjszaka félig aludva döngetni haza
Hát nem tudom..nekem nagyon meszinek tűnik innen meg nagyon rá kéne készülni...kedv különben volna

Egyébként ha terveznénk valami Raptor talit hova kéne menni ami mindenkinek jó lenne?
Api!Közlekedni egyenes úton kell, motorozni meg hegyekben,fasza kanyargós utakon.Én ha nincs időm elmenni a Mecsekbe nem is szivesen állok neki a motorozásnak.Egyszer gyertek el erefelé ,itt is vannak jó utak.......
Nekem az a nagyobb baj hogy azt mondta 2-3 hét mert csak meló után ér ré csinálni..az a sok (tettem erre félre kis píízt)
Na de a huszonakárhányra még rájön az új gyertya meg légszűrő is..mert azt mondta csak úgy tudja a karbi szinkront frankón belőni Meg esetleg ha kell a szelephézag ell.-né szelepkorongot is cserélni az megint + pénz A gyertyámban 15 ezer tuti van a légszürőm meg már cserés amúgy is..A szelepek állpotártól fingom sincs...max alapjáraton hallok valami ütemes halk csattogás félét..de azt is inkább a hátsó henger felől
Jó neked felétek jobb utak vannak...
Ja 20 rugó!? Hát az sssssooookkkk! De tényleg frankón megcsinálja....
Na ez fain! Egy ilyen 100-nál hátsó kerék blokkot tudnék értékelni a Mátrában....
Szava Srácok!

Nekem a Dájábló is peremig ment! Ott az elkerülő ring meg az Aldi ring!
Már szedtem szét a gyári relét, egy rém primitív bimetálos szerkezet, nem tûnik túl érzékenynek, legfeljebb egy kicsit más frekvenciával fog villogni, amit amúgy is fordulatszámfüggõen (feszültségfüggõen) tesz.
A sztender mikrokapcsolóját kikötöttem ( egyszer majdnem megölt , amikor 100 körüli városi tempónál leállította a motort és blokkolt a hátsó kerék), és pár relén keresztül a dudára kötöttem , így dudál, ha úgy hagyom a sztendert.