Hello Ivadék
Az olajpumpa igen dolgozik szépen, most kitakarítottam a levegőszűrőt hát nagyon koszos volt:D Meg az gáz nagyon ha a membránon egy helyen sok kis pici apró lyukacska van?
A karbin amik vannak állítócsavarok azokat csavard ki és indísd be a motort és úgy álligasd, ha úgy sincs semmi változás akkor nézd meg hogy a karbin lévő ,,olajadagoló" el van-e tömítve rendesen azthiszem egy kis csavarral van besülyesztve. esetleg még a menmbránod adhatta meg magát és nem nyit/zár úgy ahogy kéne. Egyébként a motor indül könnyen vagy csak nagy nehezen tolásra?
Hello
Valaki segítsen még mert rohadtul nem tudom már mi a baja a mocimnak egyszerűen kitakarítottam tankot a csapját a karbit a fuvúkákat egy picit állítottam az úszóján majd vissza a főtengely szimeringet is kicseréltem de úgyan úgy fulladozik hogy mégis mi a k. anya lehet vele:D
Hello
Azzal nincs gond már a főtengely szimeringet is kicsréltem még így is azt csinálja de még holnap nézem meg a tűszelepet meg az úszót aztán majd lesz vmi.
Nekem is a ,,gyári" volt benne 74-es de azzal nem akart menni. A benzincsap működését egyszerüen tudod ellenőrizni, lehúzod a karbiról a benzincsövet és megnyitod a csapot ha szép ,,erősen" foylik a benzin akkor nem ott van a gond.
Hello
Kösz a segítséget most nézem meg a benzin csapot, nyitva van mindig függőlegesen fel fele áll. Am deltoro 20 van csak azt nem tom megmondani hogy mekkora fuvóka sztm a átlagba szokott benne lenni, de nem tudom
Ez a jelenés olyan mintha a benzincsap nem az ON-ra lenne tekerve hanem a tartalékra olyankor csinálja ezt, egy kis segítség: a csapon lévő nyilnak felfelé kell mutatnia, függőlegesen. vagy el van valahol tömődve a csap vagy a benzincső utáni szűrő és nem enged át kellő mennyiségű benzint, ha leállítod a motort és vársz egy kicsit és utána emgint jó egy darabig, és aztán megint elekzd így szarakodni akkor nagyon kevés benzint kap. Esetleg tudod hanyas főfúvóka van a karbiban? Milyen karbi van rajta, Dellorto20? Esetleg még lehet főtengely szimering is, habár akkor be nehezen is indulna.
Hello
Lenne egy nagy próblémám a primámmal.
Olyan hogy beindul csak mikor megyek egy nagyon kicsit vele akkor elkezd lefuladni szívatóval valameddig megy aztán újra meg 5000 fölött akar szívató nélkül menni meg ha szívatótt ráadom mikor beindittom akkor is 5000-re ugrik. Már a karbit kitakarítottam de ugyan az a problem. Ha vki tudna egy segítéget adni az nagyon jó volna. köszi
Pff
Akkor az gáz
csak az a gáz hogy sztm nem fogsz könnyen szerezni vagy csak akkor ha nagy mázlid van és nem bont vki motort szét és úgy esetleg de nem hiszem hát sok sikert hozzá vagy nekem mondták hogy alakítsak át másik motor öníndítóját de nem tudom hogy az mien meg hogy szóval nah nem olyan egyszerű.
Az a baj hogy már nem nagyon van senkinek se meg ha lesz is az nem most lesz. Én is az enyémet megcsináltattam újra tekercseltettem meg ienek. Sztm azzal hamarabb volnál.
Csináltatsz esztergályossal lendkeréklehúzót ,jobbos sima 18-as menetű ha jól emlékszem. Nekem 500Ft-ból megvolt. Ha elkezded feszegetni a lendkerekt csavarhúzóval dobhatod ki az egészet a kukába. Valószínű, hogy a lendkereked elkoptatta a kábelköteget ami jön fel a gyújtásalapkapról letestel, zárlat van, nem szikrázik. Az a vezeték nagyon közel van a lendkerékhez ha egy picit is húzol rajta vagy valami akkor egyből hozzáér és elkoptatja, csak egy kis gumidarab rögzíti ami nemfog semmit szinte. Esetleg még a gyújtótrafód nem kaphat testet, rozsdás ott ahol csatlakozik a vázhoz, vagy festékes. A gyújtótekercset nem egyszerű leműteni az alaplapról, műgyantával van tele.
Mégvalami.
Keresek 93-as super city 50-es blokkról robbantási rajzot.
Ha valakinak megvan,elküldhetné részemre.
kamikaze13@citromail.hu
Széles utat!
Csá
Én is vásároltam első "fékbetétet" cuper city 50-es mocimhoz.
Innen:http://bfmotor.hu/spd/BandF_49...
Nézd meg és,rendelj,és irány a végtelen aszfalt!
Na Csákány.
Az olajpumpa igen dolgozik szépen, most kitakarítottam a levegőszűrőt hát nagyon koszos volt:D Meg az gáz nagyon ha a membránon egy helyen sok kis pici apró lyukacska van?